|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
ejaculatio praecox |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Hmmm, hebben we niet al eens zoiets gehad? Een aantal erge bands: - Mystic Circle (Visstick Circle) - Dimmu Borgir (na de laatste plaat) - Metallica (vanaf Black Album) - Benediction (vanaf het laatste album met die aap) Wordt vervolgt! |
|
Ik denk dat een metal band slecht is als je live niet waar kan maken wat je op je cd hebt staan. Sommige bandjes hebben een prachtige cd, maar je moet het live natuurlijk ook waar kunnen maken!!! blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
quote: Ill NiƱo, damn... Waarom vinden mensen dit goed? |
|
alle nu-"metal" bands verder dat waco jesus vind ik wel heel waardeloos dat hele grindcore vind ik maar waardeloos eigenlijk.(ok zou hier wel weer reacties op krijgen (ga nu toch eigenlijk weg ) Mystic circel zijn nog wel meer maar ja als ik die allemaal opnoem heb ik volgens mij heel ZM tegen me , maar ja smaken verschille Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Daarom zei ik ook dat ik niet zeker wist of er al Topics over waren. Maar goed, het is niet altijd erg om het er nog een keertje over te hebben... |
|
moet je volgende keer ff zoeken Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
kribbe van viezigheid Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
Power Metal ... 'nuff said Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Mwa, slecht zou ik niet zo snel zeggen, er zijn wel flinke bergen bands die me niet aanstaan of kunnen boeien. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
alle power en heavy metal |
|
wat Heiden zegt, er zijn geen bands die ik 'slecht' vind. Vaak zijn het bekwame muzikanten, maar dan kunnen ze nog steeds muziek maken waar ik absoluut niks van moet hebben. Bijvoorbeeld, -bands die belachelijk veel keyboard partijen hebben, waardoor het geheel zeer bombastisch wordt --> -Bands met de 'fukk it all, life sucks!!' mentaliteit -Latex Black |
|
alle black en death metal haha nee, sommige bands vind ik wel lachen. dan noemen mensen dat black metal en dan denk ik:'okee hoe dan ook' www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
accelerate uit Zwolle, dat is gewoon te erg |
|
quote: Same here. |
|
quote:arrrggggggggggg black en death metal heerst [Dit bericht is gewijzigd door hannibal op 07-12-2002 20:05] Metal heerst |
|
haha let op je smiletjes overschot misschien moet je de 2e alinea ook lezen www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: hee metaalhoofd je maakt hier een wel heeeeeeel domme opmerking |
|
ik zeg toch:"haha nee" hmm misschien betekent dat wel dat ik dat niet meende www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Ja maar dan nog deaht en black metal heerst Metal heerst |
|
metaalhoofd, ik doelde dan ook meer op: quote: |
|
quote:wat jij wil.. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote:... wat is hier zo heeeeeeeeeeel dom aan? dat ik niet precies elke band gelijk in een hokje weet te plaatsen? www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Metal heerst |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |