IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Wat zijn volgens jou slechte metalbands? Vorige pagina | Volgende pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 12-12-2002 8:06 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik merk het wel, ik geloof er niet meer in (in Darkthrone dus).

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-12-2002 9:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Het nederlandse bandje Non of Us
Ze lopen hoog van de toren te blazen over de muzikale achtergrond en opleiding maar de muziek die ze maken is sufgerukte nu-rock, met een zangeresje die klinkt of ze juist het wereld record gangbangen achter de rug heeft

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 12-12-2002 11:38 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Slecht ?

Van die vreselijke standaard US-death metal, die tegenwoordig overal opkomen als paddestoelen !!

Ik, Wil Schuurman

Darkblood
Usericon van Darkblood
Posted 12-12-2002 12:01 by Darkblood Wijzig reactieProfiel van DarkbloodQuote dit bericht

Iedereen zijn eigen mening dus, zo zie je maar weer. Hoewel de mijne natuurlijk het dichtst bij de waarheid komt.

En Non Of Us is inderdaad slecht. Heel slecht.

There Will Be None Left

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 12-12-2002 12:20 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 22:33 schreef Dwaallicht het volgende:
Nou, die ouwe Darkthrone platen zijn het epitoom van black metal, niet OVERschat maar eerder 'op waarde geschat'.

En die nieuwe Mayhem vind ik juist overschat, prachtcijfers in alle bladen en zowat iedereen loopt ermee weg, ik vind het maar een clichématig-"gevarieerde" baggerplaat... als er één album overschat is is het 'Grand Declaration of War' wel!

Ik vind Grand Declaration Of War helemaal niet clichématig! Er zitten zoveel meesterstukjes op die plaat, maar veel mensen doen hem na 4 keer luisteren weg, en das dom! Als je hem vaker op zult zetten ga je deze pas waarderen. En wat is er mis met gevarieerd? Ik heb bewondering voor bands van dat voormaat die nog eens een andere dementie aan hun vastgeroeste style proberen te geven! En Mayhem heeft dat op deze met veel lef (dat wel!) bewezen te kunnen! Geef die plaat eens een kans , maar goed, ieder z'n pakkie an!

Slechte bands vind meevaren op de grote srtoom van hun style en er totaal geen eigen geluid of draai aan kunnen geven.

Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 12-12-2002 15:27 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2002 16:26 schreef Shadow_buildeR het volgende:
Slechte metalbands:

Stryper
Twisted Sister
Megadeth (gelukkig zijn ze dat nu ook )

Alle grindcore ..

Kom op zeg, Megadeth gaat er wel mee door, maar Twisted Sister is gewoon geinig. Niet goed, wel leuk.

Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic

Follow the Rapist
Prepare for the Wormageddon!!
Usericon van Follow the Rapist
Posted 12-12-2002 15:38 by Follow the Rapist Wijzig reactieProfiel van Follow the RapistQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/metal-grindcore

Ow das niet moeilijk. Alles behalve (brutal)Death metal en Grindcore. Vooral aan Gothic shit heb ik een kotshekel.

Jeffrey Dahmer Rules!!

immacula
Usericon van immacula
Posted 15-12-2002 22:05 by immacula Wijzig reactieProfiel van immaculaQuote dit bericht

Bal Faggot

Orion
Usericon van Orion
Posted 15-12-2002 22:11 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2002 16:26 schreef Shadow_buildeR het volgende:

Alle grindcore ..

mee eens

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 15-12-2002 22:13 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

nou, eh. carcass en ouwe napalm death zijn zwaar goed!!!

Oud Vuil.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-12-2002 22:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Pff, veel verschil in grindcore .. zit erg veel goed spul tussen

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 15-12-2002 22:15 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

tis jammer dat doe maar geen metal is, anders zou ik zeggen doe maar.

Oud Vuil.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-12-2002 10:27 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Sinds zaterdag is er een nieuwe graad van slechtheid ontstaan.

in acu (utreg) speelde DIs, een band met 1 gitarist violoist/zanger bassist en drummer. die zeggen dat ze progressieve metal maken.

ehm nou eerder reactionair:
gitarist: speelde nep solo (1 snaar heen en weer en de wahwah erover) en speelde steeds de zelfde omhoog omlaag deuntjes.

zanger: zijn stem was niets, viool was leuk, klonk goed, maar ook steeds het zelfde (het simpele zelfde)

bassist: is vast erg grote fan van queen, mocht iig hun baslijn lenen

de muziek: erg standaard: langzaam melodieus en dan snel en dan weer langzaam melodieus etc.

op zich niet erg dat een band saai en voorspelbaar is, maar de arrogante wij zijn zo goed houding kunnen ze wel achterwege laten

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 16-12-2002 10:43 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Een slechte metalband is een band die zegt dat ze metal spelen, terwijl het helemaal geen metal is.

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 18-09-2005 17:32 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

THE BERZERKER!

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 18-09-2005 17:37 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Baalphegor? Ofzo? Stond laatst een video in het fratsen op instrumenten topik.

Zo slecht, ze MOETEN er moeite voor gedaan hebben.

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 18-09-2005 17:39 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

him hoe durven ze te zeggen dat het love METAL is metal....pff ga toch gauw weg

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 18-09-2005 17:47 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2002 10:27 schreef ghoulliette het volgende:
Sinds zaterdag is er een nieuwe graad van slechtheid ontstaan.

in acu (utreg) speelde DIs, een band met 1 gitarist violoist/zanger bassist en drummer. die zeggen dat ze progressieve metal maken.

ehm nou eerder reactionair:
gitarist: speelde nep solo (1 snaar heen en weer en de wahwah erover) en speelde steeds de zelfde omhoog omlaag deuntjes.

zanger: zijn stem was niets, viool was leuk, klonk goed, maar ook steeds het zelfde (het simpele zelfde)

bassist: is vast erg grote fan van queen, mocht iig hun baslijn lenen

de muziek: erg standaard: langzaam melodieus en dan snel en dan weer langzaam melodieus etc.

op zich niet erg dat een band saai en voorspelbaar is, maar de arrogante wij zijn zo goed houding kunnen ze wel achterwege laten

Op cd is het overigens goed te pruimen

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 18-09-2005 17:50 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 18 september 2005 17:32 schreef 6sic6 het volgende:
THE BERZERKER!

Waarom?

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 18-09-2005 17:57 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2005 17:47 schreef Tormented soul het volgende:

Op cd is het overigens goed te pruimen

En live ook.

Ach, ghoulliette d'r post stamt ook alweer van drie jaar terug, maar ondanks dat:

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 18-09-2005 18:01 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 18 september 2005 17:50 schreef Audiophile het volgende:
Waarom?

er zitten van die halve gabberbeats in...dat vind k echt verschrikkelijk

slome
Usericon van slome
Posted 18-09-2005 19:36 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2002 22:44 schreef ghoulliette het volgende:
nog wat prut:
obtuse (dat was echt te erg)

quote:
Op 11 december 2002 11:16 schreef Smirre het volgende:
Hirax, met de slechtste zanger ooit: Keaton W. de Pena

Nee en nee, godverdomme! Deze 2 heerschen vrij hard.

Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 18-09-2005 19:58 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Cataract..gezien bij Amon amarth en impious..

Ik vind Cataract ontzettend zuigen...Niet my style

Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.

slome
Usericon van slome
Posted 18-09-2005 20:05 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Ik ken maar weinig bands die ik slecht vind. Ze bestaan batuurlijk wel, maar die namen onthou ik meestal niet. De enige die ik kan bedenken is Epica.

Verder ken ik genoeg bands die wel een of meer waardeloze albums hebben uitgebracht maar die dan wel weer interessante albums tegenover hebben gezet.

Kosterix
Usericon van Kosterix
Posted 18-09-2005 20:10 by Kosterix Wijzig reactieProfiel van KosterixQuote dit bericht

Je moeder!!!!!!!!!!!!!!!

Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com