IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Wat zijn volgens jou slechte metalbands? Vorige pagina
Windir
Usericon van Windir
Posted 20-08-2006 22:40 by Windir Wijzig reactieProfiel van WindirQuote dit bericht

Helluw there
ben juist nieuw hier en vind het een zeer interessante discussie. Zeker na de reportage op canvas enkele weken gelede ivm metal en satanisme...
Ikzelf ben een door en door metalfan en luister naar de meest uiteenlopende genres: van death en black tot powermetal. Het is niet dat ik metal als een levenswijze beschouw maar toch biedt het mij soms een houvast. Zo luister ik zeer vaak naar black metal als ik mij echt pissed voel door een bepaalde persoon (het versterkt dan ook uw haatgevoel). maar toch is metal in de eerste plaats een muziekgenre (het beste wat er ooit uitgevonden is) en is het mij ook in de eerste plaats om de muziek te doen. Black metal, dat maar al te vaak negatief wordt afgeschilderd, luister ik geregeld ook al ben ik niet 100% antchristelijk (doch ik niet gelovig ben). het is gwn een zeer mooi muziekgenre (de vocalen, de mystieke sfeer, de toonaarden, ...).
Om en lang verhaal kort te maken: metal is muziek en dient niet om u achter te schuilen voor een bepaalde levenswijze. Maar al te vaak wordt het immers afgeschilderd als slecht en geweld-bevorderend.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-02-2007 15:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

miljaar...

tis misschien geen metal, maar toch

Funeral For A Friend

signature

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-02-2007 16:09 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2006 20:35 schreef Hypnos het volgende:
nuja, ik zie nog geen metalband afstuderen.

Wrong. Er zijn meer dan genoeg NL bands die muzikanten met een Master of Arts in "de muziek" hebben, o.a. Arïen van God Dethroned, Jochem van Textures, Roel van Sun Caged.

Stef heeft met Textures toelatingsexamen gedaan aan de Popacademie hier in R'dam en is (meer dan terecht) aangenomen. Hij is momenteel 2e jaars.

Etc..

quote:
Op 20 augustus 2006 20:39 schreef mental het volgende:
Is dat nog wat geworden die Rock Academie ???zijn er bands vanaf gekomen die nu een platen contract hebben gescoord enzo ??

Kom je uit een ei gekropen ofzo?

Roger met Intwine, Yvonne met Krezip om 2 "bekende" te noemen.

Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 25-02-2007 16:14 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

band Mindfields (amsterdam) is een afstudeerproject van het conservatorium Amsterdam

er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-02-2007 16:16 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2007 16:09 schreef Snaack het volgende:
Wrong. Er zijn meer dan genoeg NL bands die muzikanten met een Master of Arts in "de muziek" hebben, o.a. Arïen van God Dethroned, Jochem van Textures, Roel van Sun Caged.

Stef heeft met Textures toelatingsexamen gedaan aan de Popacademie hier in R'dam en is (meer dan terecht) aangenomen. Hij is momenteel 2e jaars.

Etc..

leuk

en krijgt iedereen daar dezelfde opleiding?

signature

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-02-2007 16:20 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2007 16:16 schreef Hypnos het volgende:
leuk

en krijgt iedereen daar dezelfde opleiding?

Op de Popacademie bevat de opleiding zowel vakken die voor iedereen gelijk zijn (solfege, ritmische scholing, theorie, muziekgeschiedenis, marketing etc) als individuele coaching op je hoofdvak. Neem aan het er overal zo aan toegaat.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-02-2007 16:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hoofdvak riffing

signature

Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com