|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Metal luisteren, maar dat is dus idd geen levensstijl. Is het Judgement Day ofzo? We zijn het eens eens. |
|
quote: true, ik had het ook over de acceptatie daarvan, niet over het voorkomen. En onder metaalhoofden is lomp gedrag eerder de norm. Voor added duidelijkheid: ik heb het niet per sé over negatief gedrag. |
|
LOLZORZ Ik ga maar een eitje eten. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Je kan je ook weer te druk maken. Maar, over dat levensstijl (wat zijn trouwens de exacte kenmerken voor een levensstijl?) Veel metalheads hebben een herkenbaar/aangepast uiterlijk (lang haar, eventueel tattoes etc.), kleding door middel van bandshirts/spijkerbroek en (wellicht verschilt dit qua opleidingsniveau) ook een bepaalde gedragsvorm. Ik denk dat teksten best wel eens hun invloed kunnen hebben, onder andere het kweken van onverschilligheid of juist het tot nadenken zetten versterken. Het geheel (metal dus) is denk ik te breed om het in te kunnen verklaren, als er al een verklaring is. mental is overigens het exacte stereotype domme metalboer. Zuipen, vreten, continu zich lomp en hersenloos uiten, typisch metaluiterlijk en waarschijnlijk arbeider. Nog zo stoere internet warrior. |
|
C.V.? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Wat ik al zei zakkenvuller, jij met je grote bek, ik hoop voor je dat ik je nooit irl tegenkom, dat zou je wel eens niet kunnen overleven. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 20-08-2006 21:53] Fuck the world and fuck you |
|
En al die leiperikken uit de sixties dan? Die hadden lang haarmaar luisterden geen metal naar mijn weten. En die pisnicht Fabio, heeft ook lang haar. Tevens een metalhead? |
|
Nou, heer Slechtheid, je kent me dus duidelijk niet, anders zou je weten wat ik bedoel met "metal" zijn. Iedere metal die ik ken, kan dat meteen vertellen. En heer Chelman, als je een bepaalde ideologie hebt, en je uit die in de vorm van heavy metal, dan integreert heavy metal in jouw levensstijl, is dat zo moeilijk te begrijpen? Maar hier heb je vast ook weer iets op aan te merken Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Online dreigen....het lijkt een trend. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Zakkenvuller heeft gewoon een te grote bek hier.Wil best eens afspreken om te kijken of ie dat irl ook heeft. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Wat ik dus wil weten wat is de ideologie van metal? Jij hangt het blijkbaar aan...leg het dan aan mij uit. Kan je een politieke partij oprichten die de ideologie van metal propageert? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Iets [jijzelf] zegt me dat ik dat zo wil houden. |
|
quote: Eindelijk iemand die niet meteen domme vragen stelt omdat hij me niet begrijpt! Idd, helemaal mee eens, zakkenvuller! Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote:Waarom beantwoordt niemand dit? Is moeilijk hae! Ik blijf dit topik checken, want ik ben er erg benieuwd naar. Deel jullie wijsheid met me zodat ook ik metal kan worden. |
|
quote: Nee, je verdraait mijn woorden, om zo slimmer over te komen dan ik. Maar dat gaat je dit keer niet lukken Ik zeg dus niet dat metal een ideologie is, ik zeg dat ik uiting geef aan mijn ideologie door middel van heavy metal. Ik integreer het een in het ander, dat is dus iets heel anders. Daarbij zijn er aan bepaalde stromingen van metal bepaalde regels verbonden, dat weet iedere metalhead, en ik ben zo iemand die dat naleeft. Maar ja, ik ben nu al weer benieuwd hoe je hier over gaat muggenziften Voorspelbaar zijn is ook een vak. En Chelman, waarom moet je een ideologie meteen uiten in een politieke partij? Niet iedereen houdt van politiek, als je dat begrijpt... [Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 20-08-2006 22:03] Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Je draait het nu zo om dat het niet te beantwoorden is (bepaalde ideologie - ideologie van metal). Metal heeft geen richtlijnen of ideologie. Elke mongool met een gitaar kan wat willekeurige bullshit in een microfoon bleren. Qua metalbands is alles bezongen, het valt niet te globaliseren tot één bepaalde ideologie. Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote: Omdat hier allemaal meelopers zijn, die geen eigen mening kunnen en durven hebben? Op zakkenvuller na dan [Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 20-08-2006 22:05] Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote:Deze dan. Hier staan minder moeilijke woorden in. |
|
quote: Hehehe. Dit lijkt op een interview met een in- en outsider van de 'scene'. Ik denk dat muziek een grotere rol heeft in het beleveningswereldje van de metalhead, ook omdat het qua uiterlijk en kleding doorgaat. Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote: Slechte metal kan anders ook behoorlijk hard heerschen. Ik noem de eerste van sodom (in the sign of evil). |
|
quote:Nee. Ik verdraai je woorden niet en heb helemaal geen behoefte om zus of zo over te komen. Je moet niet te veel Mental-Naprater napraten. quote: Wat is dus jouw ideologie en hoe draag jij die uit d.m.v. metal? Ik probeer hier achter te komen maar jij weigert om hierop antwoord te geven. quote: Regels? Naleven? WTF? Wat voor regels zijn het? Doel je op de 101 rules of metal? Ik hoop het niet. Zo niet dan vraag ik SERIEUS wat voor regels zijn er. quote: Dat hoeft helemaal niet maar het moet theoretisch kunnen, anders is het geen ideologie/levensstijl maar zijn het gewoon een paar losse gedragskenmerken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
22. # When in doubt, say "True Norwiegian Black Metal!" |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |