|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
hehe dat ook weer opgelost! www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
hahah kijk het zit zo: metal = metal metal = wreed alleen is hier wel sprake van uitzonderingen (daar gaat dit topic immers over) www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Niet zozeer de inhoud van je tekst maar wel hoe het geschreven is... nogal "ik lus nog wel un bReEzaH" taal. Waarom schrijf je niet meteen dat je 'niet precies elke band gelijk in een hokje weet te plaatsen'? Das al stukken beter. Abstraheren is voor sommige mensen blijkbaar zo moeilijk. Het hoeft allemaal niet van academisch niveau (trouwens, XpindakaasX, nivo is fout!!) te zijn, maar probeer eens wat beter te omschrijven wat je bedoelt. Zinnetjes als 'nou, ik zeg tegen haar, ik zeg, "zeg, meid", zeg ik, ik zeg, "meid, wat zeg je daar allemaal?' zijn niet te lezen en erg saai. |
|
quote:oke excuse me. ik zal het nooooooooooit meer doen www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
nou vooruit dan maar weer. |
|
woohoo! nu-metal vind ik trouwens wel echt slecht. ik ken niet alles, maar wat ik gehoord heb vind ik gewoon shit (ja laat ik toch maar weer is ontopic beginnen) www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: HELEMAAL MEE EENS!!!!! Metal heerst |
|
quote: De beste nu-metal plaat blijft het debuutalbum van Korn en sindsdien is het alleen maar bergafwaarts gegaan... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ok, jij wint! |
|
Heel veel mensen kijken mij nu woest aan denk ik, maar ik vind Deicide niks an, tenminste de nummers die ik gehoord heb... Coma (lokaal bandje uit Dordt) is ook herrie |
|
quote: heb maar 1 ceedee van die gasten, once upon a cross, die gaat, maar de rest, brrr. 1e kreator, 1ste sodom, die zijn slecht ingespeeld, maar tis toch niet zo slecht met ze afgelopen. tsja, echt slechte bands, ik kom er ff niet zo op. goeie zaak, dacht ik zo. Oud Vuil. |
|
quote: mmm probeer het debuut ("Deicide") en de tweede cd ("Legion") van Deicide s. De meeste Deicide fans kicken hierop en vinden het materiaal wat daarna komt minder. |
|
quote: die vind ik dus niet zo. niet dat 't slecht is, maar toch, neen. Oud Vuil. |
|
hoe komen mensen er eigenlijk bij dat er geen slechte bands zouden zijn. er bestaan zoveel on originele prutbands. nog wat prut: obtuse (dat was echt te erg) Reviver (*snik*) Kittie punkbands, bijna allemaal (punk is anti muziek) dat bandje dat in het voorprogamma van Dio stond in de 013 (bah bah) Die band van muis uit Ede. Veel blackmetal bands die niet meer dan 3 akkoorden kennen. laat staan een slagritme patroon het is moeilijk ze nu zo een twee drie op te noemen. maar er zijn gewoon veel bands die geen muzikaal talent bevatten en compleet uit ripoffs bestaan. de eerder genoemde acceleratie is daar een goed voorbeeld van, zelfs de teksten zijn bij elkaar gesprokkeld. |
|
quote: hey zeg wim je doet je subtitle nu wel eer aan hoor. |
|
quote: scrotum? zit onze 2de gitarist in, vink wel lache band. show is cool! [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 07-12-2002 23:00] Oud Vuil. |
|
quote: Haha, ja helemaal mee eens , ik zag ze toevallig een stukje op Ozzfest ze waren echt kei slecht, vooral dat gekrijs van hun. |
|
dokken stinkt, maark weet niet of je dat echt metal kunt noemen.... verder vind ik hammerfall best wel bagger........ fear my moo of wrath |
|
quote: Scrotum, tja als je onorigineel gaat verwisselen met slecht geluid en hier en daar een foutje... Goed aangezien je enige diepgang en kennis van muziek moet ontberen zal ik kort zijn. Drie akkoorden black metal, probeer ook een met gevoel te luisteren, als het dan toch analiserend moet luister dan ook eens naar de muzikale betekenis en relatie die de weinige noten onder elkaar hebben. Als er veel noten in een compositie zitten is het niet vanzelfsprekend dat daar dan ook over nagedacht is. Goed voorbeeld: Burzum, weinig noten, weinig techniek, veel sfeer, veel muzikale betekenis. |
|
teveel om op te noemen. Het maakt mij niet uit hoeveel akkorden een band speelt of hoe de produktie is maar ik vind het wel erg dat veel bands tegenwoordig pure klonen zijn. In de regel zijn die veel slechter dan het origineel. (Nog erger is dat sommige kloons sterk bejubeld worden door de "kenners") |
|
quote: Das echt een heersch plaat!!! |
|
quote: Helemaal mee eens, maar luister eerst goed naar een band, en geef dan de kritiek die het verdiend heeft. Aangezien ik de muziek van Scrotum ken vind ik on-originaliteit niet van toepassing, ja okee qua geluid, maar dan is het hele metal genre on-origineel. Als je jazz wil spelen is dat dan bij voorbaat ook on-origineel om dat het genre al bestaat?? Scrotum is niet altijd strak en muis heeft een akelige versterker waar geen fatsoenlijk geluid uit komt. Toch heb ik vaak genoeg bij ze in de oefen ruimte gezeten om te zien dat ze qua originaliteit met kop en schouders boven andere bevriende bands incluis mijn eigen band uitsteken. Niet kenners beoordelen meteen op geluid, zonder aandachtig te beluisteren wat er nu gespeeld wordt. |
|
Hey Beast, Ik had het eigenlijk meer over iets in het algemeen en niet over Scrotum! Ik ken die band niet dus kan ik ze ook niet afkraken/bejubelen. |
|
Daarom was/ben ik het ook helemaal met je eens, had alleen de kinderachtige behoefte om door te zeiken, om dat mijn vrienden onheus (door een muts die denkt ergens verstand van te hebben) van on-originaliteit werden beticht. Ik weet het ik ben een eikel, sorry Zal het niet meer doen okee. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |