IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Wat zijn volgens jou slechte metalbands? Vorige pagina | Volgende pagina
Shadow_buildeR
Behind The Mask
Usericon van Shadow_buildeR
Posted 10-12-2002 22:03 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

Ohhhh helemaal een 'metal' band vergeten :

BIOHAZARD ...... wat een zooi, maar of dit echte metal is

Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free

mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 10-12-2002 22:12 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Da's HaardKoor!

Dit slaat nergens op.

Shadow_buildeR
Behind The Mask
Posted 10-12-2002 23:30 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

Dus zooi

Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 11-12-2002 11:11 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 10 december 2002 20:46 schreef Snagger het volgende:
De zanger van Danzig ? Danzig zelf dus, Glen !

Geweldig, gij onzinnig figuur ! Moet je z'n eerste 2 solo platen horen, zo'n zanger herken je uit duizenden, zoniet miljoenen !!

NP: Danzig - snakes of christ

Danzig herken je uit wie dan ook, niemand kan zo zingen

Smirre
Kaas is Vies!!!
Usericon van Smirre
Posted 11-12-2002 11:16 by Smirre Wijzig reactieProfiel van SmirreQuote dit berichthttp://www.winterofsin.com

Hirax, met de slechtste zanger ooit: Keaton W. de Pena

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-12-2002 11:18 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

de slechtste metalbands vind ik de bands zonder eigen stijl

Je moeder.

Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 11-12-2002 11:23 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

Cradle of Filth (zullen d'r hier wel niet zo veel met me eens zijn)
Darkwell
Limp Pizkut (verdient het predikaat metal dan ook absoluut niet)
Sirrah
Entropy (beide saaaaaaaaaai, en waar heb ik dat toch eerder gehoord???)

So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)

hillegom_Vullis
RAGE inside THE WOMB
Usericon van hillegom_Vullis
Posted 11-12-2002 13:45 by hillegom_Vullis Wijzig reactieProfiel van hillegom_VullisQuote dit bericht

dat soort metal waarbij de band leden weten waar de bovenste snaar zit, en de zang klinkt alsof die gozer met zn gonads over het hete asfalt word geschraapt.

Silent night..........A bod..........A HILLEGOM NIGHT!!!

Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 11-12-2002 13:47 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

quote:
Op 11 december 2002 11:23 schreef Chantalie het volgende:
Cradle of Filth (zullen d'r hier wel niet zo veel met me eens zijn)
Darkwell
Limp Pizkut (verdient het predikaat metal dan ook absoluut niet)
Sirrah
Entropy (beide saaaaaaaaaai, en waar heb ik dat toch eerder gehoord???)

Oh jawel, Cradle is nep...
Denk je dat ze een nieuw album uit hebben, klinkt het precies hetzelfde als al die anderen.

"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 11-12-2002 13:48 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 11:18 schreef karnivoor het volgende:
de slechtste metalbands vind ik de bands zonder eigen stijl

hoe bedoel je dat ?

Darkblood
Usericon van Darkblood
Posted 11-12-2002 13:52 by Darkblood Wijzig reactieProfiel van DarkbloodQuote dit bericht

Ik maak van 'slecht' 'overschat'. Bands die oprecht bezig zijn vind ik moeilijk slecht te noemen.

Overschatte bands:
Darkthrone
Venom
Cryptopsy (behalve de drummer)
Savatage
en de ergste: Burzum

Onderschatte bands:
Mayhem
Scullcloud
Dying Fetus
Moonforest
Kataklysm

There Will Be None Left

Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 11-12-2002 13:56 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 13:47 schreef Sorpresa het volgende:
Oh jawel, Cradle is nep...
Denk je dat ze een nieuw album uit hebben, klinkt het precies hetzelfde als al die anderen.

Wow, kben niet de enige: kdacht altijd dat dit een band was waar iedere metalhead wel een cdtje van in zijn/haar collectie had staan.

So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 11-12-2002 13:57 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 13:52 schreef Darkblood het volgende:
Ik maak van 'slecht' 'overschat'. Bands die oprecht bezig zijn vind ik moeilijk slecht te noemen.

Overschatte bands:
Darkthrone
Venom
Savatage

Onderschatte bands:
Mayhem
Scullcloud
Dying Fetus
Moonforest
Kataklysm

Darkblood
Usericon van Darkblood
Posted 11-12-2002 14:08 by Darkblood Wijzig reactieProfiel van DarkbloodQuote dit bericht

Cradle hetzelfde? Welk een gelul. Leg The Principle en Midian naast elkaar, en TPOEMF springt er mijlenver uit. Naar voren, wel te verstaan.

En waarom het vraagteken, A?

There Will Be None Left

Inside-Lie
Usericon van Inside-Lie
Posted 11-12-2002 14:25 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Overschatte bands:
Darkthrone

Onderschatte bands:
Mayhem

Overschat, Darkthrone?
Onderschat, Mayhem?

Darkblood
Usericon van Darkblood
Posted 11-12-2002 14:34 by Darkblood Wijzig reactieProfiel van DarkbloodQuote dit bericht

Ja. Wil je een wiskundig muzikaal betoog over het 'waarom', of volstaat een: Dat is mijn mening?

There Will Be None Left

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-12-2002 14:41 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 11 december 2002 13:48 schreef aerodis het volgende:
hoe bedoel je dat ?

er zijn al zoveel bands die zo gigantisch vel op elkaar lijken, meeste hebben niks speciaals waardoor ik ze interessant ga vinden...

Je moeder.

Inside-Lie
Usericon van Inside-Lie
Posted 11-12-2002 14:43 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 11 december 2002 14:34 schreef Darkblood het volgende:
Ja. Wil je een wiskundig muzikaal betoog over het 'waarom', of volstaat een: Dat is mijn mening?

Kom maar op met je 'wiskundig muzikaal betoog'!

Darkblood
Usericon van Darkblood
Posted 11-12-2002 15:21 by Darkblood Wijzig reactieProfiel van DarkbloodQuote dit bericht

Jammer, dat gaat tijd kosten.

Darkthrone heeft bij mij een sfeer van onduidelijkheid, en mijn mening is dat de nummers niet afgemaakt zijn, worden geaccepteerd omdat ze true zijn, en speltechnisch inferieur zijn. Hoewel Transilvanian Hunger me wel kan bekoren vind ik de rest erg overgewaardeerd, en (heiligschennis) onorigineel.

Mayhem daarentegen heeft vooral op GDoW een ingenieus meesterwerk afgeleverd wat AF klinkt, en waarmee ze hun sporen ruim verdiend hebben. Speltechnisch gedurfd, en muzikaal vernieuwend, zonder irritant te worden.

Hmm, minder wiskundig dan ik had verwacht, ik zie dat ik het toch meer op mijn gevoel beoordeel. Maar hier zul je het mee moeten doen.

There Will Be None Left

chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 11-12-2002 21:45 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

quote:

Overschatte bands:
Darkthrone
Venom
Savatage

Onderschatte bands:
Mayhem
Scullcloud
Dying Fetus
Moonforest
Kataklysm

Savatage overschat? Daar ben ik het geheel NIET mee eens maar goed

www.error-band.tk - Melodic Death Metal

Shadow_buildeR
Behind The Mask
Posted 11-12-2002 22:02 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

Ik ben het er ook absoluut NIET mee eens.
Savatage is 1 van de pioniers op het gebied van (progressieve) heavy-metal en daar drink ik op

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 11-12-2002 22:17 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Savatage heeft zeker goede albums gemaakt, ik kan er alleen op één of andere manier niet lang naar luisteren.

Voor de rest luister ik niet naar slechte metalbands....kan mijn tijd beter benutten.

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 11-12-2002 22:28 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 9 december 2002 19:52 schreef madeline usher het volgende:
Phantom blue(wijvekes,stapelen de clichés op)
Bullet la volta( ridicuul)
Winger(zoooon zaag!)
Poedelmetal van Europe en consoorten(geeuw)
Allez jong Phantom Blue
en Winger én Stryper, en Twisted M'f'n Sister Poison

ontopic: Morbid Angel, My Dying Bride, Paradise (get) Lost, ...

Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 11-12-2002 22:33 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 15:21 schreef Darkblood het volgende:
Jammer, dat gaat tijd kosten.

Darkthrone heeft bij mij een sfeer van onduidelijkheid, en mijn mening is dat de nummers niet afgemaakt zijn, worden geaccepteerd omdat ze true zijn, en speltechnisch inferieur zijn. Hoewel Transilvanian Hunger me wel kan bekoren vind ik de rest erg overgewaardeerd, en (heiligschennis) onorigineel.

Mayhem daarentegen heeft vooral op GDoW een ingenieus meesterwerk afgeleverd wat AF klinkt, en waarmee ze hun sporen ruim verdiend hebben. Speltechnisch gedurfd, en muzikaal vernieuwend, zonder irritant te worden.

Hmm, minder wiskundig dan ik had verwacht, ik zie dat ik het toch meer op mijn gevoel beoordeel. Maar hier zul je het mee moeten doen.

Nou, die ouwe Darkthrone platen zijn het epitoom van black metal, niet OVERschat maar eerder 'op waarde geschat'.

En die nieuwe Mayhem vind ik juist overschat, prachtcijfers in alle bladen en zowat iedereen loopt ermee weg, ik vind het maar een clichématig-"gevarieerde" baggerplaat... als er één album overschat is is het 'Grand Declaration of War' wel!

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-12-2002 7:54 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 22:33 schreef Dwaallicht het volgende:
Nou, die ouwe Darkthrone platen zijn het epitoom van black metal, niet OVERschat maar eerder 'op waarde geschat'.

En die nieuwe Mayhem vind ik juist overschat, prachtcijfers in alle bladen en zowat iedereen loopt ermee weg, ik vind het maar een clichématig-"gevarieerde" baggerplaat... als er één album overschat is is het 'Grand Declaration of War' wel!

Dit is niet wiskundig onderbouwd.

Maar goed, ik ben wel benieuwd naar de nieuweling van Darkthrone. Als hij maar beter is dan "Plaguewielder"

Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com