IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Wat zijn volgens jou slechte metalbands? Vorige pagina | Volgende pagina
Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 20-08-2006 8:04 by Mr. Cuntreaper Wijzig reactieProfiel van Mr. CuntreaperQuote dit berichthttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

quote:
Op 20 augustus 2006 3:23 schreef De Ulk het volgende:
- De complete grungegolf uit de jaren negentig: Nirvana, Soundgarden, Pearl Jam en als absoluut dieptepunt Alice In Chains
- Gelikte power "metal" bandjes als Rhapsody en Sonata Arctica
- Gothenburg "death" metal: In Flames en consorten
- Technische brute death metal met getriggerde drums
- Maar het dieptepunt vind ik toch wel Rammstein Wat een bagger!

Volledig mee eens! Om je nog even aan te vullen: "technische" thrash metal, "folkmetal" ala Finntroll, Ensiferum, vikingmetal, nu-metal, emocore, "melodieuze" death metal, 99,99999 procent van de huidige black metalscene, 100 procent van de punkscene en last but not least de hele golf aan "gothic" bands met een zangeresje, fucking hell, hoeveel exemplaren passen er in een dozijn?

Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 20-08-2006 11:49 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2006 8:04 schreef Mr. Cuntreaper het volgende:
Volledig mee eens! Om je nog even aan te vullen: "technische" thrash metal, "folkmetal" ala Finntroll, Ensiferum, vikingmetal, nu-metal, emocore, "melodieuze" death metal, 99,99999 procent van de huidige black metalscene, 100 procent van de punkscene en last but not least de hele golf aan "gothic" bands met een zangeresje, fucking hell, hoeveel exemplaren passen er in een dozijn?

Daar ben ik het bijna volledig mee eens. Maar ik kan persoonlijk goede punk à la Ramones, Bad Religion en The Exploited zeker waarderen. Als je met punk echter de moderne "skate"- variant bedoelt ga ik er in mee.

Bareuh...

spectre
Usericon van spectre
Posted 20-08-2006 11:51 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Sinds wanneer zijn bands al Soundgarden, Pearl Jam & Nirvana metal?

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 20-08-2006 11:52 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
- De complete grungegolf uit de jaren negentig: Nirvana, Soundgarden, Pearl Jam en als absoluut dieptepunt Alice In Chains

???
grunge iz toch geen metal....

en daarbij is t precies verkeerd om alice in chains is niet echt t dieptepunt van de grunge natuurlijk....

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-08-2006 11:52 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:

OK, dat je niet kan waarderen, prima! Maar AIC als absolute dieptepunt noemen?

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 20-08-2006 11:52 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

zie je wel... ik heers harder...
sta dr gewoon precies boven

!!!

spectre
Usericon van spectre
Posted 20-08-2006 11:55 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

http://www.myspace.com/methylbenzeen

Sorry, ik moet erg lachen nu

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-08-2006 11:55 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Prrrt! Nou nou, wat heers jij! Ik maak tenminste nog netjes getypte posts!

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 20-08-2006 11:59 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

is sta hoger dan t halfzachte begrip 'spelling'!!

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-08-2006 12:00 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2006 11:59 schreef Aaaarco het volgende:
is sta hoger dan t halfzachte begrip 'spelling'!!

Ja, en interpunctie, typfouten, inhoud. Of niet soms

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 20-08-2006 12:10 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Grunge is inderdaad geen metal, nee, dat klopt. Maar toen grunge "the big thing" was dachten alle "normalo's" dat jij met je lange haar en je zwarte shirtje fan van dat soort bands zou zijn en kreeg je de meest debiele opmerkingen naar je hoofd geslingerd.

Ik heb trouwens het hele topic doorgelezen en er worden wel meer bands genoemd die geen metal zijn.

WB Alice In Chains: Dat is persoonlijk, ik vind dat gewoon verschrikkelijk. Maar ik ga in een topic wat "volgens jou" in de titel heeft niet objectief lopen doen.

WB Methylbenzeen: Natuurlijk was dat ook slecht! Maar wat een lol hebben we gehad toen we jong waren.

Bareuh...

Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 20-08-2006 14:23 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:

Je mag natuurlijk ook gewoon zeggen dat je niet van vrolijke melodietjes en nadrukkelijk aanwezige lead gitaren houdt hoor .

Punk en gothic (afgezien van gothmetal), is dat ook al metal trouwens?

Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."

zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 20-08-2006 14:36 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

quote:

Technische thrash als in Coroner, Mekong Delta en consorten?
Voor de rest volledig met je eens.
Technische deathmetal, alle vormen van -core mogen ook op de schroothoop. Niet te vergeten alles wat met industrial te maken heeft, en de extreme doomvarianten.

Nog zo stoere internet warrior.

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 20-08-2006 14:37 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

O.

zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 20-08-2006 14:38 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

UTRECHT UTRECHT HAHAHA

Nog zo stoere internet warrior.

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 20-08-2006 14:42 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Krijg aids!

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 20-08-2006 14:43 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Burzum!

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 20-08-2006 15:54 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2006 14:42 schreef Burzum het volgende:
Krijg aids!

*Begint spontaan het Aids-liedje uit Team America te neurien*

Verrassend triviaal

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 20-08-2006 15:56 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

gave username!

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 20-08-2006 15:59 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2006 12:00 schreef ZelThoR het volgende:
Ja, en interpunctie, typfouten, inhoud. Of niet soms

vooral met inhoud van berichten heb ik geen fuck te maken

Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Posted 20-08-2006 17:39 by Mr. Cuntreaper Wijzig reactieProfiel van Mr. CuntreaperQuote dit berichthttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

quote:
Op 20 augustus 2006 14:36 schreef zakkenvuller het volgende:
Technische thrash als in Coroner, Mekong Delta en consorten?
Voor de rest volledig met je eens.
Technische deathmetal, alle vormen van -core mogen ook op de schroothoop. Niet te vergeten alles wat met industrial te maken heeft, en de extreme doomvarianten.

Technish als in "kijk-eens-hoe-goed-ik-mijn-instrument-kan-bespelen", van die overgeproduceerde gelikte gothenburg "thrash", ook wel nu-thrash genoemd. Thrash moet "rock n roll" feeling hebben.

En voor de muggenziftende zeikerds onder ons, punk is idd geen metal, en grunge ook niet, maar veel metalfestivals en "metal"-bladen zijn er wel door vervuild het laatste decennium! Kijk maar naar de Aardschok bijvoorbeeld, of Dynamo Open Air... Ik wou maar even kwijt, dat ik me daar aan erger.

[Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 20-08-2006 17:41]

Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Posted 20-08-2006 17:51 by Mr. Cuntreaper Wijzig reactieProfiel van Mr. CuntreaperQuote dit berichthttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

quote:
Op 20 augustus 2006 14:23 schreef Gemene Lepel het volgende:
Je mag natuurlijk ook gewoon zeggen dat je niet van vrolijke melodietjes en nadrukkelijk aanwezige lead gitaren houdt hoor .

Nou, meneer de bijdehand, dat is toevallig niet de reden! Het gaat er mij om, dat die "folkmetal"-bands, niets meer met het voor mij "jaren 80 metal"-gevoel van doen hebben. Het is gewoon mainstream commerciele troep geworden!

Gemene Lepel
Posted 20-08-2006 18:43 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Dus een genre is slecht...als het niks met jouw jaren '80 gevoel te doen heeft...

Nou dan zal het er wel aan liggen dat ik pas in '88 ben geboren .

En wanneer is iets commerciële troep? Als het niet meer in een trapkast met een afgedankte casetterecorder wordt opgenomen?

Zou je een duidelijke omschrijving kunnen geven wat wel en niet "commerciële troep" is, een mooie onderbouwing met argumenten mag er natuurlijk bij, (graag zelfs) en waarom folk/viking/melodische death volgens jou hun ziel hebben verkocht aan commercie.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 20-08-2006 18:49]

Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-08-2006 18:46 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2006 17:51 schreef Mr. Cuntreaper het volgende:
Het gaat er mij om, dat die "folkmetal"-bands, niets meer met het voor mij "jaren 80 metal"-gevoel van doen hebben. Het is gewoon mainstream commerciele troep geworden!

En ik maar denken dat het om de muziek ging en niet om het feit of het wel of niet mainstream is.

Oeps. Dan maar al mijn mainstream cd's weggooien.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Gemene Lepel
Posted 20-08-2006 18:50 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Ja Chelman, want als je "mainstream" luistert ben je niet trui!

En al helemaal niet jaren '80!

Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com