|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Daar ben ik het bijna volledig mee eens. Maar ik kan persoonlijk goede punk à la Ramones, Bad Religion en The Exploited zeker waarderen. Als je met punk echter de moderne "skate"- variant bedoelt ga ik er in mee. Bareuh... |
|
Sinds wanneer zijn bands al Soundgarden, Pearl Jam & Nirvana metal? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: ??? grunge iz toch geen metal.... en daarbij is t precies verkeerd om alice in chains is niet echt t dieptepunt van de grunge natuurlijk.... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: OK, dat je niet kan waarderen, prima! Maar AIC als absolute dieptepunt noemen? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
zie je wel... ik heers harder... sta dr gewoon precies boven !!! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Prrrt! Nou nou, wat heers jij! Ik maak tenminste nog netjes getypte posts! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
is sta hoger dan t halfzachte begrip 'spelling'!! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Ja, en interpunctie, typfouten, inhoud. Of niet soms Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Grunge is inderdaad geen metal, nee, dat klopt. Maar toen grunge "the big thing" was dachten alle "normalo's" dat jij met je lange haar en je zwarte shirtje fan van dat soort bands zou zijn en kreeg je de meest debiele opmerkingen naar je hoofd geslingerd. Ik heb trouwens het hele topic doorgelezen en er worden wel meer bands genoemd die geen metal zijn. WB Alice In Chains: Dat is persoonlijk, ik vind dat gewoon verschrikkelijk. Maar ik ga in een topic wat "volgens jou" in de titel heeft niet objectief lopen doen. WB Methylbenzeen: Natuurlijk was dat ook slecht! Maar wat een lol hebben we gehad toen we jong waren. Bareuh... |
|
quote: Je mag natuurlijk ook gewoon zeggen dat je niet van vrolijke melodietjes en nadrukkelijk aanwezige lead gitaren houdt hoor . Punk en gothic (afgezien van gothmetal), is dat ook al metal trouwens? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Technische thrash als in Coroner, Mekong Delta en consorten? Voor de rest volledig met je eens. Technische deathmetal, alle vormen van -core mogen ook op de schroothoop. Niet te vergeten alles wat met industrial te maken heeft, en de extreme doomvarianten. Nog zo stoere internet warrior. |
|
O. |
|
UTRECHT UTRECHT HAHAHA Nog zo stoere internet warrior. |
|
Krijg aids! |
|
Burzum! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: *Begint spontaan het Aids-liedje uit Team America te neurien* Verrassend triviaal |
|
gave username! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: vooral met inhoud van berichten heb ik geen fuck te maken In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Technish als in "kijk-eens-hoe-goed-ik-mijn-instrument-kan-bespelen", van die overgeproduceerde gelikte gothenburg "thrash", ook wel nu-thrash genoemd. Thrash moet "rock n roll" feeling hebben. En voor de muggenziftende zeikerds onder ons, punk is idd geen metal, en grunge ook niet, maar veel metalfestivals en "metal"-bladen zijn er wel door vervuild het laatste decennium! Kijk maar naar de Aardschok bijvoorbeeld, of Dynamo Open Air... Ik wou maar even kwijt, dat ik me daar aan erger. [Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 20-08-2006 17:41] Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Nou, meneer de bijdehand, dat is toevallig niet de reden! Het gaat er mij om, dat die "folkmetal"-bands, niets meer met het voor mij "jaren 80 metal"-gevoel van doen hebben. Het is gewoon mainstream commerciele troep geworden! Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Dus een genre is slecht...als het niks met jouw jaren '80 gevoel te doen heeft... Nou dan zal het er wel aan liggen dat ik pas in '88 ben geboren . En wanneer is iets commerciële troep? Als het niet meer in een trapkast met een afgedankte casetterecorder wordt opgenomen? Zou je een duidelijke omschrijving kunnen geven wat wel en niet "commerciële troep" is, een mooie onderbouwing met argumenten mag er natuurlijk bij, (graag zelfs) en waarom folk/viking/melodische death volgens jou hun ziel hebben verkocht aan commercie. [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 20-08-2006 18:49] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: En ik maar denken dat het om de muziek ging en niet om het feit of het wel of niet mainstream is. Oeps. Dan maar al mijn mainstream cd's weggooien. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ja Chelman, want als je "mainstream" luistert ben je niet trui! En al helemaal niet jaren '80! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |