|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Er bestaan geen slechte metal bands,maar er bestaan wel heel veel saaie metal bands. Eigenlijk is het zo dat aleen niet saaie metal bands goed zijn ,en de rest is bagger. Maar ja dat is voor iedereen anders,wat de een saai vind ,dat vind de ander juist geweldig. En mischien zijn er wel mensen die een heel spannend leven hebben ,en daarom van saaie muziek houden. Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
Hahah nee, ga eens redactiewerk doen, dan merk je dat er gewoon slechte bands zijn ... |
|
quote: Blasfeem!!! Blasfeem!!! Opeth is is van de meest geniale bands als het aankomt op combineren van melancholie en zware metal! En Nile... tja, imo waarschijnlijk de best death metal band die er op deze aardkloot rondloopt Technisch vernuft, snelheid en toch échte nummers schrijven zonder kopje onder te gaan in al te veel patserij met hun talenten Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Totaal eens. Ik vind dat er ook meer saaie metalbands zijn dan koele. De meeste gebruiken maximaal 4 akoorden ofzo per nummer, hoe boring. Opeth vind ik ook een meesterlijke band. Het geluid is erg vol, en dat vind ik wel een vereiste wil ik muziek echt goed vinden. Bands als Burzum maken misschien wel rare metal, maar ik vind die wel cool, omdat het geluid ook gewoon goed is. Veel bands hebben voornamelijk ruis, en dat stoort me mateloos. Net als dat Lugubrum, die opnames waren zo slecht, dat het voornamelijk ruis was. En dat vind ik kut. |
|
quote: tja, kijk. daar hebben we het al. ik heb gewoon niet zoveel op met al die lekker wegklinkende gelikte deathbandjes tegenwoordig... Hate Eternal, Nile, Yyrkoon, Opeth, het heeft allemaal net niets. deathmetal moet voor mij vooral smerig zijn, dermate gruizig dat het niet opvalt als het op je oprijlaan zich tussen het grind manifesteert om je bij een eventuele voorbijgang in je kuiten te bijten. als je begrijpt wat ik bedoel. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
Asgaard wat is me dat zeg signature |
|
quote: Ik begrijp niet wat je bedoelt.. Nile en gelikt?? "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
quote: Zeker nog nooit In Their Darkened Shrines of King Of All Kings gehoord? 11.45: restate my assumptions |
|
De laatste 2 Mystic Circle's vind ik persoonlijk echt afschuwlijk. Wat een meuk. Damien gaat nog wel, maar... ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Slechtste en meest bedroevende band ooit: Absurd. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Absurd is geniaal. Ehh Wykked Witch |
|
quote: Maar dat wijf |
|
Hehe toen in de Goudvishal was echt geniaal. Dat ze die persoon ging zoeken die geroepen had dat het een kutband is |
|
Grindcore... voor mij is dat de hele plaat dezelfde toon zo hard mogelijk op gitaren rammen. SYL is een uitzondering though. |
|
Luister Shift van Nasum of Exit van Rotten Sound eens. Dat is dus NIET zinloos rammen. En sinds wanneer is SYL grincore? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Alle Ramones fans kijken nu verontwaardigd op. Ook vele klassieke Iron Maiden nummer bevatten slecht 3 basischords, E D en C. Als de hoeveel akkoorden bepalend zou zijn voor kwaliteit, zou het makkelijk scoren zijn Dus, oproep aan alle bands: schrijf nrs met minstens 5 akkoorden en Marjolijn koopt je demo/album... |
|
quote: Oh dacht dat t daar altijd onder gegooid werd? Naja ik ben toch niet zo'n fan van ruzie over wat voor label een band moet krijgen Maar wat je opnoemt klinkt als een paar losse nummers? Dan bekoor je mij namelijk niet tot t genre. (Niet dat ik dat zou moeten bij de weg) |
|
Ik hou d'r over het algemeen ook niet echt van hoor; wat wat nou zou zijn. Maar wat bedoel je met die losse nummers? Snap het even niet ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: daddy's little fuckhole signature |
|
quote: ach laten we het zoals de 013 al zei op "geniale" metal houden vind ik een goed plan |
|
Elusive slechte electro-metal van buitengezwierde leden die graag Joy Division horen signature |
|
"Andrasta" uit Italië. Kent niemand hier? HOUDEN ZO |
|
Silent Kraai http://www.avernusrecords.com.br/silentcry.htm signature |
|
quote: Het is goed. Jij bent immers al jaren zo true dat niemand je nog begrijpt. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |