|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
zoals Manowar signature |
|
Precies van die bands die heel true over proberen te komen op het podium en overdreven anti christen doen dan zo van hey wij zijn echt super evil.... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Wat een goede opmerking. Een dikke vette +1 On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: nee Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: jawel "Other bands play, Manowar ruuulz" bwahahahahahahahaaaaaaa... Happy 50th birthday misters universe geil geil geil en kwijl signature |
|
quote: "Other bands play, Manowar kills" zal je bedoelen [Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 19-09-2005 10:41] Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: lol nog beter ja, ik moet welzeggen dat bepaalde liedjes erg aanstekelijk zijn. de up-tempo. Maar meestal is het zoooooooooo melig en stroperig... ai caramba signature |
|
quote: Is HAATSTRIJD eigenlijk al genoemd? |
|
quote: "Other Bands Play, Manowar Kill." zal je bedoelen. Maar Manowar is absoluut geen slechte band, kwalitatief gezien. Natuurlijk mag je een hekel hebben aan hun overdreven imago, maar dat maakt het nog niet slecht. Welke band ik nou echt slecht vind? Six Feet Under [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_buildeR op 19-09-2005 19:04] Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Tool, dat is nou ECHT een kutband. |
|
quote: yeah right, een van de strakkere nederlandse drummers en een gitarist die al eeuwen bezig is, en dat niet kunnen spelen noemen? maar goed, je hebt ze nog nooit gezien natuurlijk en kent alleen via via een oude demo die allang niet meer representatief is Je moeder. |
|
gorefest kan me nix schelen of jullie het niet met me eens zijn Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
quote: Gorefest is denkik 1 van de kwalitatief hoogstaandere nederlandse bands... Of je het mooi vindt is een ander verhaal, smaken verschillen, maar denk niet dat je van die band kan zeggen dat ze slecht zijn... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Okee, die drummer (Arno Eikenbroek was het toch?) is inderdaad niet slecht nee, maar Haatstrijd als geheel goed? Nee. Ervaring (je had het over Hellchrist XUL) is niet automatisch synoniem aan 'goed spelen', en bovendien hebben we met deze twee individuën nog maar 50% van de band behandeld hea. quote: jawel quote: Live On UVA 3 (233/300), persoonlijk besteld bij Nachtvorst |
|
Death!! wat een kutband zeg!! en laten we het maar niet over bands als BTBAM of Vital Remains hebben!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
muhahaahahaha "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
over Origin begin ik niet eens!!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: *zwijgt* |
|
quote: +1 Ketterij |
|
rustig jongens.. vrees niet!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Kamelot vind ik ook wel best slecht eigenlijk Faustian Spirit of the Earth |
|
Six Feet Under |
|
en ongeveer alle egotrippende sologitaristen en consoorten alsook Stratovarius en dergelijke signature |
|
quote: Moet een joche van weinig lente's een oude metallul uitleggen dat manowar 1 van de beste metalbands ooit is? |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |