IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Wat zijn volgens jou slechte metalbands? Vorige pagina | Volgende pagina
madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 19-09-2005 10:04 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Bands die zich zo'n air geven van
'Wij zijn lekker eeevillll en de rest mogen ze voor ons part in de ovens schuiven'

Bands die echt niet kunnen spelen en dat wegwuiven als 'pure cult, pure underground'

Nog eentje toevoegen: Bands die op fests pamfletten vol taalfouten verspreiden waarin ze persoonlijke vetes uitvechten en dreigementen uiten tegen iedereen die volgens hen niet 'evil' of 'écht' genoeg is.

[Dit bericht is gewijzigd door madeline usher op 19-09-2005 12:36]

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-09-2005 10:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

zoals Manowar

signature

Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 19-09-2005 10:12 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Precies van die bands die heel true over proberen te komen op het podium en overdreven anti christen doen dan zo van hey wij zijn echt super evil....

SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 19-09-2005 10:15 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 19 september 2005 10:11 schreef Hypnos het volgende:
zoals Manowar

Wat een goede opmerking.
Een dikke vette +1

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 19-09-2005 10:16 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
zoals Manowar

nee

Je kan me de bout hachelen!

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-09-2005 10:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2005 10:16 schreef Legatius het volgende:
nee

jawel

"Other bands play, Manowar ruuulz"

bwahahahahahahahaaaaaaa...

Happy 50th birthday misters universe

geil geil geil en kwijl

signature

Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 19-09-2005 10:40 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 19 september 2005 10:18 schreef Hypnos het volgende:
jawel

"Other bands play, Manowar ruuulz"

bwahahahahahahahaaaaaaa...

Happy 50th birthday misters universe

geil geil geil en kwijl

"Other bands play, Manowar kills" zal je bedoelen

[Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 19-09-2005 10:41]

Je kan me de bout hachelen!

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-09-2005 10:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2005 10:40 schreef Legatius het volgende:

lol

nog beter

ja, ik moet welzeggen dat bepaalde liedjes erg aanstekelijk zijn. de up-tempo. Maar meestal is het zoooooooooo melig en stroperig... ai caramba

signature

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 19-09-2005 11:25 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2005 10:04 schreef madeline usher het volgende:

Bands die echt niet kunnen spelen en dat wegwuiven als 'pure cult, pure underground'

Is HAATSTRIJD eigenlijk al genoemd?

Shadow_buildeR
Behind The Mask
Usericon van Shadow_buildeR
Posted 19-09-2005 19:01 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2005 10:40 schreef Legatius het volgende:

"Other Bands Play, Manowar Kill." zal je bedoelen.

Maar Manowar is absoluut geen slechte band, kwalitatief gezien.
Natuurlijk mag je een hekel hebben aan hun overdreven imago, maar dat maakt het nog niet slecht.

Welke band ik nou echt slecht vind?
Six Feet Under

[Dit bericht is gewijzigd door Shadow_buildeR op 19-09-2005 19:04]

Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free

Disciple
Usericon van Disciple
Posted 19-09-2005 19:32 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Tool, dat is nou ECHT een kutband.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-09-2005 19:36 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 19 september 2005 11:25 schreef Hexegot het volgende:
Is HAATSTRIJD eigenlijk al genoemd?

yeah right, een van de strakkere nederlandse drummers en een gitarist die al eeuwen bezig is, en dat niet kunnen spelen noemen? maar goed, je hebt ze nog nooit gezien natuurlijk en kent alleen via via een oude demo die allang niet meer representatief is

Je moeder.

just1me
"RhOôo !!!"
Usericon van just1me
Posted 19-09-2005 19:38 by just1me Wijzig reactieProfiel van just1meQuote dit bericht

gorefest kan me nix schelen of jullie het niet met me eens zijn

Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten!

Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 19-09-2005 19:56 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 19 september 2005 19:38 schreef just1me het volgende:
gorefest kan me nix schelen of jullie het niet met me eens zijn

Gorefest is denkik 1 van de kwalitatief hoogstaandere nederlandse bands... Of je het mooi vindt is een ander verhaal, smaken verschillen, maar denk niet dat je van die band kan zeggen dat ze slecht zijn...

Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 19-09-2005 19:58 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2005 19:36 schreef karnivoor het volgende:

yeah right, een van de strakkere nederlandse drummers en een gitarist die al eeuwen bezig is, en dat niet kunnen spelen noemen?

Okee, die drummer (Arno Eikenbroek was het toch?) is inderdaad niet slecht nee, maar Haatstrijd als geheel goed? Nee. Ervaring (je had het over Hellchrist XUL) is niet automatisch synoniem aan 'goed spelen', en bovendien hebben we met deze twee individuën nog maar 50% van de band behandeld hea.
quote:
maar goed, je hebt ze nog nooit gezien natuurlijk

jawel
quote:
en kent alleen via via een oude demo die allang niet meer representatief is

Live On UVA 3 (233/300), persoonlijk besteld bij Nachtvorst

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 19-09-2005 20:26 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Death!! wat een kutband zeg!!
en laten we het maar niet over bands als BTBAM of Vital Remains hebben!!

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 19-09-2005 20:26 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

muhahaahahaha

"This one is older than shit, heavier than time!"

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 19-09-2005 20:29 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

over Origin begin ik niet eens!!!

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 19-09-2005 20:30 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2005 20:26 schreef jbassist het volgende:

Death!! wat een kutband zeg!!
en laten we het maar niet over bands als BTBAM of Vital Remains hebben!!

*zwijgt*

Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 19-09-2005 20:40 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2005 20:30 schreef Hexegot het volgende:
*zwijgt*

+1

Ketterij

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 19-09-2005 20:54 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

rustig jongens.. vrees niet!!

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 19-09-2005 23:41 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Kamelot vind ik ook wel best slecht eigenlijk

Faustian Spirit of the Earth

Bodyrotdrummer
Usericon van Bodyrotdrummer
Posted 19-09-2005 23:44 by Bodyrotdrummer Wijzig reactieProfiel van BodyrotdrummerQuote dit berichthttp://www.bodyrot.nl

Six Feet Under

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-09-2005 23:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

en ongeveer alle egotrippende sologitaristen en consoorten

alsook Stratovarius en dergelijke

signature

arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 20-09-2005 0:41 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

quote:
zoals Manowar

Moet een joche van weinig lente's een oude metallul uitleggen dat manowar 1 van de beste metalbands ooit is?

Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com