|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: En wat is het nut van deze post? |
|
quote: Hij zal wel erg moe zijn "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Laat maar inslapen dan |
|
Eigenlijk alles onder de 150 bpm. |
|
quote: Je moeder!!!!!!!!!!!!!!! |
|
Slechte metalbands zijn volgens mij gewoon slecht!! [Dit bericht is gewijzigd door Kosterix op 18-09-2005 20:25] Je moeder!!!!!!!!!!!!!!! |
|
quote: whehe.. arme Jenje |
|
Alle blackmetalbands, maar ja, dat hoort weer bij de stijl natuurlijk |
|
Black Sabbath - oersaai signature |
|
Oh ja... Hammerfall, Manowar, Die vieze scheitband van dat smerige duitse varken Accept en al die overdreven sneue powermetalshitzooi Trouwens alle metal waarbij de bands pakjes aantrekken en stoer gaan lopen doen met mama's make-up doos moeten zich diep diep diep schamen.... en Epica en dat soort zielige nerd-muziek is misschien nog wel erger, die doen dat echt nog bewust ook |
|
quote: Is dit de nieuwe account van Psychonaut ofzo? quote: Hmm? Vind je? Het eerdere werk vind ik eigenlijk wel erg goed. Master Of Reality is imho een van de beste albums ooit gemaakt. |
|
Van die plaatselijke bandjes die nooit verder geraken dan een cultureel centrum of het voorprogramma van een 2derangsband als Dew Scented of een blubberband signature |
|
quote: Nee hoor Probeer alleen Die schaamlap te raken vanwege anti-blackmetalgedrag. Moet zwaar afgestraft worden! signature |
|
quote: Ah, vandaar |
|
alle powermetal is slecht na meer dan 5 minuten Faustian Spirit of the Earth |
|
Hammerfall of veel blackmetal |
|
dat heb ik nou met veel death metal Je moeder. |
|
Darkthrone is de slechtste metal band. That's why I love it so much signature |
|
Ik vind de meeste DM oersaai en PM vind ik echt beroerd gewoon. |
|
quote: Darkthrone is vet. BM is eigenlijk gewoon al vet enzo.. Ook al klinkt het om het eerste gehoor crap |
|
quote: Je begrijpt me ook vet. Slecht as in evil... drinkt er ene signature |
|
Eisregen, met name live is het tenenkrommend slecht. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Alles wat schaamteloos in herhaling valt en zich probeerd te redden met een een kvlt status |
|
Blackthrone SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |