![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: En wat is het nut van deze post? ![]() |
|
quote: Hij zal wel erg moe zijn ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Laat maar inslapen dan ![]() ![]() |
|
Eigenlijk alles onder de 150 bpm. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() Je moeder!!!!!!!!!!!!!!! ![]() |
|
Slechte metalbands zijn volgens mij gewoon slecht!! [Dit bericht is gewijzigd door Kosterix op 18-09-2005 20:25] Je moeder!!!!!!!!!!!!!!! ![]() |
|
quote: whehe.. arme Jenje ![]() |
|
Alle blackmetalbands, maar ja, dat hoort weer bij de stijl natuurlijk ![]() ![]() |
|
Black Sabbath - oersaai signature ![]() |
|
Oh ja... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Trouwens alle metal waarbij de bands pakjes aantrekken en stoer gaan lopen doen met mama's make-up doos moeten zich diep diep diep schamen.... en Epica en dat soort zielige nerd-muziek is misschien nog wel erger, die doen dat echt nog bewust ook ![]() ![]() |
|
quote: Is dit de nieuwe account van Psychonaut ofzo? quote: Hmm? Vind je? Het eerdere werk vind ik eigenlijk wel erg goed. Master Of Reality is imho een van de beste albums ooit gemaakt. ![]() |
|
Van die plaatselijke bandjes die nooit verder geraken dan een cultureel centrum of het voorprogramma van een 2derangsband als Dew Scented of een blubberband signature ![]() |
|
quote: Nee hoor ![]() signature ![]() |
|
quote: Ah, vandaar ![]() ![]() |
|
alle powermetal is slecht na meer dan 5 minuten ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
dat heb ik nou met veel death metal ![]() Je moeder. ![]() |
|
Darkthrone is de slechtste metal band. That's why I love it so much ![]() signature ![]() |
|
Ik vind de meeste DM oersaai en PM vind ik echt beroerd gewoon. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Je begrijpt me ook vet. Slecht as in evil... ![]() ![]() signature ![]() |
|
Eisregen, met name live is het tenenkrommend slecht. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
Alles wat schaamteloos in herhaling valt en zich probeerd te redden met een een kvlt status ![]() |
|
Blackthrone SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
![]() |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |