|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
limb bizkit en metal........ juist ja! fear my moo of wrath |
|
quote: |
|
quote: Endless Pain is helemaal geen slechte plaat nummers als: Endless pain,Tormentor, en cry war heerschen gewoon ok de eerste sodom cd is niet echt geweldig , maar later kwam het betere werk Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: en metal... ?? is metal dan niet goed je bedoelt waarschijnlijk NU-Metal WAAAAAAAAARRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGg nu metal Metal heerst |
|
hij bedoelt dat limp bizshit geen metal is Denk ik Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Wat dat ventje bedoeld weet nooit iemand, hij kletst altijd maar wat uit z'n nek en is vreselijk irritant! |
|
quote: Weet ik zie mijn rejacties in het nieuw hier introduseer jezelf of zoiets topic met zijn bono onder zijn naam waarrrrgggggg er zijn gewoon fucking veel nieuwelingen toen ik nieuw was zat ik niet gewoon wat te posten voor de fun ik hield me vrij rustig tegenover nu maja Metal heerst |
|
haha Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
metallica edit: ow het ging over metalbands [Dit bericht is gewijzigd door the wounded immortal op 08-12-2002 16:32] |
|
quote: Zoals ik al ergens eerder gezegd heb, arrogante nieuwelingen met een te grote bek zijn gewoon irritant! Bah |
|
*reactie op the wounded immortal [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 08-12-2002 16:34] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: kan ook maja lomp biskut arrggg arrrg iemand nog een cd hebben van lomp biskut hebben want men broertje wou die eerst hebben en daarna niet meer dus en ik wordt er gek van waar ze liggen weet ik niet precies maar ik vind ze wel wie ze wil hebben mail me maar de dood aan lomp biskut Metal heerst |
|
quote: Was ik dan irritant ? Metal heerst |
|
quote: ? ? |
|
jij had het over, dat alle nu-metal slecht is. Dus daar hoeven we niet over te praten. Jij bedoelde alleen slechte metalbands. En nu zitten ze weer over nu-metal te zagen. En Hannibal rustig aan he. Ik word ook ziek van al dat overdreven gedoe als je een keer het woord nu-metal ziet staan. Je kan ook normaal reageren. Ik vind dit ook een beetje een afgezaagd topic, want iedereen vind andere bands leuk. Als ik bijvoorbeeld Finntroll leuk vind. Vind kramy dit slecht. En als hij in flames leuk vind, vind ik dit ook slecht. |
|
quote: Weet ik veel, jij was hier eerder dan ik |
|
- Poseurs - Gasten die voortdurend kwetsbare,opstandige tieners toeroepen dat de wereld slecht is en die achteraf met een big smile golf gaan spelen Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: ja ik weet dat ik soms best iri kan zijn, maar soms wat ik afgezeken om niks, alleen maar omdat ik een band goed vind die een ander wat minder vind, so what? is toch juist goed als iedereen wat anders luistert... fear my moo of wrath |
|
quote: Tjsa... Je moet gewoon als je hier nieuw bent je een beetje normaal gedragen, en niet arrogant doen en een grote bek hebben, that's all |
|
quote: Ow Metal heerst |
|
quote: Ik wil niet veel zeggen maar als ik hier duizend keer post van kut christenen en zo daar zeggen ze niks van en ALS IK NU METAL KUT VIND EN ZO DAAR ZITTEN ZE heletijd om te kutten wat is dat toch voor gezeik maja moet je ook zelf weten ... Metal heerst |
|
De madeliefjes |
|
-Ruismuziek (Black metal met een brakke productie) -Alle nu-metal -Meeste grindcore -Iron Maiden -Agathodaimon -Cradle of Filth Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Aaaaaaaaah eindelijk een topic waar ik geheel gemeend dit kan roepen: SLAYEEEEEEEEEERRRRRRRRRRR!!!!!!!!! Zenial |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |