|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ja de Godslayer Xul plaat valt wat tegen maar dat echt oude werk en Koude Haat heerschen hard. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik vind Godslayer Xul toch net iets fijner. Koude Haat heeft een irritant hard opgenomen zang trouwens |
|
RUNENBLUT bah DIE SAAT echt een zaadband ja signature |
|
Zaadbands zijn er genoeg. Kunnnen we het niet beter over de geniale bands hebben? Ik zeg Forgotten Tomb. |
|
ESTATIC FEAR bahbahbah signature |
|
Emergency Gate. Kijk maar : Release/Live/Emergency Gate goes U.S.A. -------------------------------------- (English, scroll to bottom) ………..OUT NOW!............. Wir grüßen Euch, Freunde der harten Töne! Es geht Rund! Album Veröffentlichung am 12. Mai 2006! Endlich ist es soweit! Am Freitag, dem 12. Mai 2006, wird in Deutschland/Österreich/Schweiz das neue Album „NIGHTLY RAY“ veröffentlicht! Darauf sind 13 neue, powergeladene Songs zu hören. „Metallica meets Nu Metal“ und Melodic bis zum Abwinken! PRESSEAUSZÜGE: „Irgendeine andere Band zum direkten Vergleich heranzuziehen, scheidet komplett aus.“ - 7/10 Pkt, MetalMessage „…ein sehr frisch klingendes und aggressives Stück Metal…“ - 6/10 Pkt, BurnYourEars „Tradition und Moderne können im Metal durchaus harmonisch nebeneinander bestehen.“ - EMP |
|
Carpathian Forest heeft gister weer bewezen grote aanspraak te maken op deze titel... |
|
[offtopic]ik vind dat jou Wii verslaving nu al ernstige vormen aan gaat nemen... en je hebt 'm nog nie eens[/offtopic] Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Leuk toch? |
|
"Iron Maiden Ik heb geen mening" |
|
Dan denk je dat "ik vind dat" maar weg Kom op, beetje fantasierijk meedenken Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Wil je een leuk of een eerlijk antwoord? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
let u vooral even op uw eigen subtitel |
|
Ja.... en? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
on topic |
|
Wannabe mod Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Wannabe slimmerd |
|
consorzio suonatori indipendenti signature |
|
Eigenlijk zijn alle metalbands met een slechte sound gewoon kut. Maar ik heb laatst Lugubrum of iets dergelijks gehoord. Dat was afgrijselijk, YAK! |
|
quote: Dat is een geniale band. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Epica,After Forever, withjin temptjesion. Ik noem er maar een paar Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Lugubrum slecht vinden, tsss. echt slecht, of misschien vervelend in my book: Mystic Circle, Opeth, Nile, vroegere Hecate Enthroned (die latere deathmetal platen zijn wel goed), Uhriletho... etc. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
quote: Slaughter of Innocence vind ik meesterlijk! signature |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |