IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Wat zijn volgens jou slechte metalbands? Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-06-2006 9:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

.. en dan Opeth deathmetal noemen ..

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 22-06-2006 9:22 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2006 12:11 schreef Jällö het volgende:
Slechtste en meest bedroevende band ooit: Absurd.
Dwaas.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

stalinorgel
Usericon van stalinorgel
Posted 22-06-2006 10:02 by stalinorgel Wijzig reactieProfiel van stalinorgelQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2006 9:22 schreef kwelgeest het volgende:
Dwaas.

Het is zijn goed recht dat te vinden. dus 'dwaas' roepen is nogal kinderachtig. Ik ken heel Absurd niet. Dus onthoud ik mij van stem in deze beoordeling.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 22-06-2006 10:04 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2006 10:02 schreef stalinorgel het volgende:
Het is zijn goed recht dat te vinden. dus 'dwaas' roepen is nogal kinderachtig. Ik ken heel Absurd niet. Dus onthoud ik mij van stem in deze beoordeling.
Met politiek correct gezever kom je erg ver.
Meneer snapt Absurd overduidelijk niet. Dit komt waarschijnlijk door een onmeunig bord van desinteresse voor zijn kop. Het is mijn goed recht hem dan een dwaas te noemen.
En ga nu maar weer snel PvdA verheerlijken.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 22-06-2006 10:07 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2006 10:04 schreef kwelgeest het volgende:

Meneer snapt Absurd overduidelijk niet.

KVLT!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 22-06-2006 10:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2006 10:02 schreef stalinorgel het volgende:
Twee zinnen vol met niets toevoegende informatie is totaal dwaas.

stalinorgel
Usericon van stalinorgel
Posted 22-06-2006 10:20 by stalinorgel Wijzig reactieProfiel van stalinorgelQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2006 10:04 schreef kwelgeest het volgende:
Met politiek correct gezever kom je erg ver.
Meneer snapt Absurd overduidelijk niet. Dit komt waarschijnlijk door een onmeunig bord van desinteresse voor zijn kop. Het is mijn goed recht hem dan een dwaas te noemen.
En ga nu maar weer snel PvdA verheerlijken.

'Mijn goed recht'....*proest*
je lijkt wel een handophoudende murk.
Pvda, nog komischer

stalinorgel
Usericon van stalinorgel
Posted 22-06-2006 10:35 by stalinorgel Wijzig reactieProfiel van stalinorgelQuote dit bericht

terug ontopic:

"Atlain" uit Duitsland

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 22-06-2006 12:59 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2006 10:20 schreef stalinorgel het volgende:
'Mijn goed recht'....*proest*
je lijkt wel een handophoudende murk.
Pvda, nog komischer

Zinnige reactie...
Als je gewoon geen idee hebt waar het over gaat houdt dan je mond.
Absurd is ronduit geniaal.

stalinorgel
Usericon van stalinorgel
Posted 22-06-2006 13:02 by stalinorgel Wijzig reactieProfiel van stalinorgelQuote dit bericht

we waren inmiddels alweer bij Atlain. dus bespaar me het gepasseerde station.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 22-06-2006 13:03 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2006 13:02 schreef stalinorgel het volgende:
we waren inmiddels alweer bij Atlain. dus bespaar me het gepasseerde station.

Ik krijg het idee dat jij erg sterk bent in discussieren. Ga zo door!

stalinorgel
Usericon van stalinorgel
Posted 22-06-2006 13:10 by stalinorgel Wijzig reactieProfiel van stalinorgelQuote dit bericht

Als jij nu eens gewoon niet out of the blue mensen voor dwaas gaat uitschelden maar gewoon een normaal gesprek zult voeren, dan zit een constructief debat er misschien wel voor je in. Daar ging het om, niet om Absurd or whatever. Zodra ik dat die band eens gehoord heb, wil ik daar best over met je in conclaaf.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 22-06-2006 13:11 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2006 13:10 schreef stalinorgel het volgende:
Als jij nu eens gewoon niet out of the blue mensen voor dwaas gaat uitschelden maar gewoon een normaal gesprek zult voeren, dan zit een constructief debat er misschien wel voor je in. Daar ging het om, niet om Absurd or whatever. Zodra ik dat die band eens gehoord heb, wil ik daar best over met je in conclaaf.
Nou ist het niet 'out of the blue', goedzo.

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 22-06-2006 13:13 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Kom kom menschen, weer terug naar slechte metal.

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

acid
Usericon van acid
Posted 22-06-2006 13:14 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2006 10:35 schreef stalinorgel het volgende:
terug ontopic:

"Atlain" uit Duitsland

Dwaas.

"Jullie stemmen Pechtold!!"

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-06-2006 13:15 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 22-06-2006 13:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 22-06-2006 13:17 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2006 13:14 schreef acid het volgende:
Dwaas.

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 22-06-2006 13:20 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

En op een of andere rare manier is het nog on-topic ook..

Ontopic: Epica. Daar krijg ik nou zo'n gruwelijke jeuk van.

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 22-06-2006 13:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Voeg daar dan cry babies after forever aan toe ... hoezo er niet tegen kunnen dat het succes voorbij is ..

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-06-2006 13:23 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 22-06-2006 13:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-06-2006 13:28 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Het verbaasde mij ook.

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-06-2006 13:29 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Betaalt die gozer nou ook maandelijkse kosten om die site overeind te houden? Wordt wel een dure slechte grap zo.

Of zou hij serieus zijn

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 22-06-2006 13:29 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 22 juni 2006 13:20 schreef Illusione het volgende:
En op een of andere rare manier is het nog on-topic ook..

Ontopic: Epica. Daar krijg ik nou zo'n gruwelijke jeuk van.

Eens. De meeste van dat soort bandjes... Ik kan het niet hebben,...

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com