|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik moet nog even alles geheim houden maar binnenkort komt er een potje old school heavy/death metal (hellhammer, possessed, venom, celtic frost maar ook heavy metal zoals judas priest) op jullie af met enkele ZM-ers (ik dus ook ).... u zijt gewaarschuwd!! Ik, Wil Schuurman |
|
En dan alleen metal zeker? Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
aha leuk leuk! Wij hebben nog geen naam omdat bij elke suggestie die gedaan wordt al een band bestaat/bestond met die naam en dat haat ik (je kan makkelijk de vierde Witchhammer worden of zo), maar wat wij spelen is wel verdomd heavy, en snel, en power met heel catchy riffkes van de Steve. Ik hoop binnenkort een stuk nummer op mp3 te kunnen trekken. Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Het gaat er aan komen? Dus het is er nog niet. Zo kan ik ook wel vertellen dat er aan het eind van de zomervakantie een Saksenmetalband gestart zal worden. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
Het is nog niet compleet geen opnames dat bedoel ik maar we zijn nog niet zo ver hoor haha Ik, Wil Schuurman |
|
tja ik doe ook wel mee. Naam> Raafzwart Styl> Nederlandse Black metal -- Grunt, gitaar, bass>ik Drum, gitaar> elmar -- Zodra we bassist hebben beginnen we met onze demo op te nemen (waar ik alle tabs en texten al van geschreven heb). [Dit bericht is gewijzigd door Heosphoros op 28-08-2002 14:02] Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
|
|
quote: heb je dan echt niks beter te zeggen Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: hehehe veel cradle invloeden Je moeder. |
|
band: intestterror stijl: death-metal leden: ik :zang roel (beastial blasphemer): drums stijn(styhn): gitaar jurjen (zit hier niet): bass releases: nog geen , we gaan waarschijnlijk deze vakantie een mini-cd opnemen. [Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 20-07-2002 16:44] No meat is sweater |
|
quote: Juist niet. Het wordt echt zo een rauwe kelder productie Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
band 1: den heerschers gitaar, drums: karnivoor zang: undertaker stijl: loze rammetal (blackgrind ofzo) releases: 1 demo in eigen beheer (heerschen ist krieg) meer ouwehoeren dan spelen ------------------------- band 2: dolefull art gitaar, drums, effecten: karnivoor bas: erwin zang: undertaker stijl: doommetal is de bedoeling tot op heden weinig resultaat ------------------------- band 3: soloproject (naamloos) gitaar, drums, effecten: karnivoor stijl: zangloze atmosferische (black)metal er is al wat te downloaden op mn site (een testje) www.karnivoor.tk tot op heden nog geen releases Je moeder. |
|
quote: soms vraag ik me af of mensen nooit eens iets zelf kunnen verzinnen Je moeder. |
|
quote: Wat moet ik dr dan niet zelf verzonnen van hebben ?! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Elke morgen om 1200 in onze douche: Project Vuurstorm [ = schreeuwende Slechtheid]. |
|
Band 1: Naam- Enfeeble Stijl- Old School (death/thrash)metal Vox- Paul All Guitars- ik Drums- Jim Bass- Mark Pas 1 optreden gedaan, nog steeds de mp3's niet ontvangen van dit optreden ---------------------------- Band 2 Naam- Skullfucker Stijl- Hondsbrute Death Metal vraag verder maar aan Aarskanaal Bullfucker ----------------------------- Band 3 Naam- Vlammenzee Stijl- WNBM (ware nederlandsche black metal) All Guitars- Ik verder nog niemand , maar wel al een beetje muziek. ----------------------------- Band 4 Naam- Koala Corpse Stijl- Death Metal Lead Guitar- ik Vox- Danny ------------------------------ jaja, de enige band die een beetje draait is Enfeeble, en Skullfucker denk ik ook |
|
quote: Dus weer zo'n waardeloos klinkende opname zoals ik ze met mijn Fisherprice radio honderd kan maken? Veel bands denken dat ze een slecht geluid moeten hebben om true te klinken... Hoe onozel kun je zijn. De reden dat die oude black metal groepen slecht klonken was omdat ze geen deftige studio konden betalen. Ik citeer hier even Hellhammer: "a poor sound is for a poor musician" en daar ben ik het volledig mee eens. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Neehoor, ik heb gewoon geen geld voor al die high tek dingen Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: True-er kan niet! Houden zo! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Ga je moeder pesten man. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Ik was serieus, kerel... écht. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: stuur eens een tab door als je wilt, ik ben wel benieuwd naar die herrie van jou |
|
ik ben p[ianist in burzum (ture black metal) |
|
webblaster wim en ik spelen in Judgement Day |
|
Ik ben manager van een band, dus ik mag de band in kwestie hier ook wel posten is het niet? *Naam: For All Demons *Stijl: nogal gevarieerd, doom met een goede scheut stoner en black erbij ofzo. *Grote Voorbeelden: (invloeden maw) Opeth, Anathema, MDB, Porcupine Tree, Saturnus,... *Ontstaan: oktober 2001 *Releases: nog geen, maar we hebben al materiaal genoeg, dus komt er aan zodra we een vaste zanger gevonden hebben.(clean voice en grunts) *Gigs: For All Demons opent het ZM fest Belgie *Check out: http://www.foralldemons.armor-plated.com |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |