|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gewoon Dreamweaver Kan alles wat ik wil |
|
quote: |
|
quote: Ik gebruik daarom ookal jaren EditPlus Syntax highlighting van o.a. Java, JavaScript, ASP, PHP, XML, CSS, XSL, VB, heerscheditor Voor grote ASP projecten gebruikte ik btw altijd MS Visual Interdev, heb je meteen een dataview bij de hand en auto completion heerscht behoorlijk hard. Maar sinds ik 2 schermen gebruik mis ik dat niet, ik heb in 1 scherm de DB open, andere scherm de code óf 1 scherm code andere scherm browser. |
|
quote: Wat een onzin, bagger source genereren. Ik vind de source van bijv. Dreamweaver behoorlijk schoon en je kan zelf de code aanpassen dat geld ook voor homesite dat trouwens ook een goeie tool is. Je kletst gewoon uit je nek! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik weet zeker dat mijn "handcoded" code veeeeeeeeel netter is als die Dreamweaver zooi.. |
|
quote: het is leesbaar, dus ik zie het probleem niet. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Je bent een freak of niet heh Ik wil gewoon dat mijn code perfect is.. |
|
ik gebruik mörke om websites te maken. No meat is sweater |
|
quote: ja wat je wil, ik vind het gewoon dom dat mensen lopen zeiken op programma's terwijl ze het zelf nooit gebruikt hebben of niet willen omdat de code niet 1337 genoeg is voor hun. Zeik er verder niet over, veel mensen vinden het handig "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Das pas een zooi onzin ... |
|
No meat is sweater |
|
woordje 'code' vergeten ... |
|
quote: Ik ben een zeer functionele tool hoor, heb ook syntax-highlighting Dit slaat nergens op. |
|
ik bedoel maar.... No meat is sweater |
|
quote: Jaja.. Heb je mijn 1ste post hierover wel gezien? ALS ik een vet design moet maken met absoluut gepositioneerde laagjes, animaties etc (en ik wil dat zonder Flash doen) is een GUI als die van Dreamweaver/ GoLive wel zo handig ja. Alleen is dat in mijn geval niet nodig, werkt zo'n tool alleen maar onnodig code verneukend. Zelfs als ik er een template mee maak schoon ik die eerst op voordat ik hem gebruik. |
|
quote:en probeer maar eens die rommel van bijv. dreamweaver normaal te combineren met een programmeer taal. ik kom iedere keer tot de ontdekking dat je het toch het beste zelf kunt doen. REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: Yeap, helemaal mee eens! |
|
ey jullie hebben gelijk! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik gebruik word-pad of vi om te coden. |
|
http://home.quicknet.nl/qn/prive/j_vermeer/VP ... ik hoop dat jullie resolutie op 1024*768 staat |
|
quote: wat is daarmee dan "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: concept voor m'n vaders bedrijf (moet grafisch nog beter worden) |
|
quote:<meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 4.0"> I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: hoop ik wel ja, vind de kleuren niet echt geweldig passen en het is nogal standaard. Om maar eens een eerlijke mening te geven "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |