|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
WSAD??? wat de fukk is dat? |
|
quote: WebSphere Studio Application Developer http://www-3.ibm.com/software/awdtools/studioappdev/ KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ah zeg dan gelijk dat je met Websphere van IBM bezig bent, dat ken ik IK heb zelf een aantal jaar met een van zijn tegenhangers, Silverstream, gewerkt. |
|
quote: Ja, en dat is nu waar ik verschil van mening. Als je affiniteit hebt met PHP primaz, maar in grote corporaties werken ze er toch niet mee. Overigens, is ASP voor een beginneling 1000X zo makkelijk te leren. FP kan je ook leren hardcoden ondanks dat het lichtelijk anders gaat. |
|
Voordat Silverstream geheel J2EE compliant werd ben ik er mee gestopt, werk nu ergens anders en daar gebruik ik het niet meer.. Maar, wat voor applicaties bouw je met Websphere?? Ik heb redelijk rechttoe-rechtaan webapplicaties gebouwd --> SAAI Momenteel doe ik iets met J2ME, ben een game voor mobieltjes aan het maken die met Bluetooth gaat werken. |
|
quote: Gebruik van open-source talen/ tools wordt (zelfs binnen de overheid!) door de overheid gestimuleerd.. En terecht! Het merendeel van de webservers draait Apache, ook niet zonder reden.. quote: Vergelijk msdn.microsoft.com en www.php.net met elkaar en je kan het niet met me oneens zijn dat PHP iets n00b-vriendelijker is dan ASP.. |
|
Het varieert. De meest aansprekende waren: Een interne front-office applicatie waarmee de medewerkers op kantoor in real-time de basisbank producten (Credit Cards, Betaal/Spaar reks doorlopende kredieten etc.) kunnen aanvragen en doorvoeren inclusief gelijk berekenen van limieten en BKR toetsing met behulp van MQ messaging. Interne front office applicatie die zowel web-based als Java client based kan opereren waar medewerkers alle klant contacten kunnen vastleggen met hun bijbehorende resultaten. Dit dient met name voor service verbetering en centrale rapportering van sales doelstellingen. Allebei voor verschillende niet nader te noemen NL banken. Ook heb ik aan een grootschalige WebSphere Portal release meegwerkt inclusief het via het web ontsluiten van mainframe applicaties bij een defensie leverancier. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik heb zowel een linux met mysql server en nu een winhost, ik weet wel welke ik prefereer. Overigens, ik vind MSDN op zich al duidelijker! Er is meer over ASP te vinden op i-net, het is beter voor een beginneling te doorgronden, alles gewoon. Ik heb van beide werelden geproefd, maar wil nooit meer terug naar het in mijn mening rommelige PHP. |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Argentumfeles op 27-07-2003 22:58] |
|
Waar werk je? Ik werkte bij Ordina en daar deden we ook dergelijke dingen.. Ik heb zelf o.a. bij het ministerie van V&W gewerkt aan verschillende systemen, o.a. een webbased planningssysteem voor juristen en een "beleidsondersteunend" webbased systeem waarmee contracten gegenereerd werden, ik heb daarvoor nog boeken vol RTF door moeten ploegen en ben M$ Word intens gaan haten |
|
quote: Ik ben pas op de arbeidsmarkt geworpen! Druk aan het solliciteren. Al eens met SAP te doen gehad? DSM werkt alleen maar met ASP. |
|
quote: Dat meen je niet quote: De ware schoonheid van PHP ga je pas inzien als je geen n00b meer bent |
|
Ik werk voor een klein clubje van ongeveer een man of 30 genaamd Delion www.delion.com Hoe lang zit je al bij Ordina? Misschien zegt de naam Joop Bijsterbos je iets? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Hmzz, je hebt twee types mensen. De ene waardeert de weg ernaartoe de ander waardeert het resultaat. Ik denk dat dat er ook veel mee te maken heeft. |
|
Ik vroeg het aan Chelman maar dat maakt niet uit quote: SAP, ja, daar heb ik bij Ordina en het minsterie van V&W migraties van meegemaakt... Toen we bij Ordina overstapten heb ik geloof ik 4 keer mijn salaris anderhalve week te laat gekregen.. quote: Op webgebied neem ik aan? |
|
quote: Ik heb bijna 3 jaar bij Ordina gewerkt, ben er tijdens de laatste reorganistie uitgekickt, ik werk nu bij een klein multimedia bedrijfje.. Joop Bijsterbos ken ik niet, maar goed, er werken 4000 mensen bij Ordina.. Ik zat bij SDS West in Zoetermeer.. |
|
quote: Zo ver ik kon zien wel ja. Men zegt dat SAP ook het bloed onder je nagels kan uithalen. Zoiets wat jij met microsoft producten hebt dan |
|
quote: Joop was wel directeur en grootaandeelhouder. Hij heeft alles verkocht, in de tussentijd nog Eniac opgericht (wat nu door zijn zoon gerund wordt). En ik werk nu met hem samen aan een aantal nieuwe initiatieven voor ons clubje. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Heersch! Ik ken van die heren trouwens alleen Ronald Kasteel |
|
Ah, heerlijk toch dat ellenbogenwerk en who's butt I had the privilage to sniff. |
|
quote: Ja die komt nog weleens op de nieuws met trieste berichten over Ordina Maar ja welke bestuursvoorzitter niet...... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Precies.. Ik vind het achteraf niet erg daar weg te zijn, geen reorganisatiestress meer |
|
|
|
quote: Dat klopt idd. Dat blijft een probleem bij de grotere organisaties. Die Joop was eigenlijk directeur van ELC wat dus door Ordina overgenomen is. Zodra hij contractueel wegkon is hij gesplit, net voordat de shit in de ICT begon rond te vliegen..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |