|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat ziet er ook niet gek uit. Mooie graphics, zelf gemaakt? Die op mijn site zijn: "beter goed gejat, dan slecht zelf gemaakt". Alleen de logo's heb ik zelf gefabriveerd in Photoshop. De interface graphic is van Abigor - Apokalypse en de backgroundimage op de andere pagina's is de Cryptopsy bat. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Wat ze allemaal al niet verzinnen voor cursussen! Maar misschien pas ik nog wel wat aan. Vooral de Info-page bevat veel tekst. Zal het in overweging nemen in ieder geval. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Ach, als je websites maakt met meer commerciele of communicatieve functie dan zijn een stel guidelines met betrekking tot het vasthouden van de bezoeker best handig. |
|
quote: You've got a point there! Op je knie en pijp voor genade! |
|
. |
|
quote: half gejat, ik pak een of ander fantasy plaatje en bewerk het dan zo tot het in mn interface past, somige stukjes photoshop ik er dan gewoon aan vast daarna gooi ik er droodles en alles op, dat mannetje en die boom enzo dat is gewoon gejat uit een of andere fantasy art. (ik ben zelf niet zo goed met olie verf enzo ) [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 18-02-2003 23:02] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Same here! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Question: Een alt tekst bij een textlink, kan dat, zo ja hoe? zo nee ..godver |
|
quote:Dank En dat is ook mijn plan, alleen voor titels dat fontje gebruiken. Ik ben trouwens blij dat die fonts bij jullie ook werken, handig dat font-embedding Bestandje is slechts 20kb voor een heel font! |
|
quote: een tooltip bij een linkje? werkt dat niet gewoon door alt="" in de tag te zetten |
|
quote:Nee dan moet je title="" gebruiken. |
|
quote: |
|
|
|
ziet er goed uit ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Wat enkel in IEX werkt. Lamme klotetag, niet gebruiken, niemand gaat toch wachten tot er een tooltip verschijnt... Dit slaat nergens op. |
|
Dit slaat nergens op. |
|
Snaack... mooie site "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Ik ben hier meebezig: www.verroth.tk Verroth he die site Keej, mooi is hij niet, ik weet het, maar is nog maar begin en ben nog beetje n00b hier in Maar dankzij Inside-Lie weet ik ietsjes meer! |
|
quote: ziet er cool uit ! goed wazig hou ik wel van in een website, niet standaard I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
He, bij een frame, hoe krijg ik dan dat je niet die grijze lijnen ziet? (kijk voor de site m'n vorige post hier) |
|
quote: de dikte er van op 0 zetten... waarmee doe je het ? Dreamweaver? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: <FRAMESET border="0"> <FRAME src="1.html" /> <FRAME src="2.html" /> </FRAMESET> Meen ik. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
<frameset frameborder="NO" border="0" framespacing="0"> <frame name="" scrolling="NO" src="" frameborder="0"> <frame name="" scrolling="YES" noresize src="" frameborder="0"> </frameset> hier gelijk emt wat meer opties zoals met en zonder resize en scrolling Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Bedankt allen die het antwoord gaven! (dus ook firefox, alleen deze had ik al eerste geprobeerd en deed het ) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |