|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Je bent de alt tags bij de images vergeten I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Dit slaat nergens op. |
|
of je drukt op Print Screen, en je snijdt de desktop weg Dit slaat nergens op. |
|
Nou dames en heren appels en peren, ik ben moe en uitge-HTML-t dus ik post nogmaals de link, voorzie het alles maar van commentaar, hij is af. http://www.nattekrant.net/~mark/intestterror . Dit slaat nergens op. |
|
quote: euh wat lap javascript (menu) je kon het ook gewoon met een loopje doen Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
hehe jah nogal.. lijkt wel aardig op die dreamweaver functies... alsje nu je image een naam geeft en onmouseover="document.images.plaatjenaam.src='tweedeplaatje.gif'" opneemt ben je klaar het preloaden kan je ook in n functietje doen van een paar regels... |
|
weet iemand de HTML-code zodat ik als ik met m'n cursor op een button ga staan in mijn statusbalk een naam te zien krijg in plaats van de link? |
|
quote: je bedoelt in IE ? volgens mij is daar geen html code voor... Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Jep in IE...volgens mij wel ...en anders is het misschien een JAVA-Scriptje |
|
quote:Je hebt nog steeds geen ALT tags bij de images staan Zo zie ik met Lynx niet waar ik op moet drukken hoor I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Het is inderdaad een stuk javascript (let wel.. dat heeft niets met Java te maken)
Volgens mij... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
aah tnx! |
|
quote:als ik me niet vergis: onmouseover="window.status('blabla')" of window.status='blabla' enkel IE dus opletten of je hebt Helmet achter je aan Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Hmmz waar is die return true; voor? |
|
hmmm... ben net begonnen met PHP, zit nu met PHPBB te stoeien. Ik begreep één ding tijdens het installen niet. Dit staat in het bestand "config.php".
Dit bestand werd in een ander bestand geinclude op deze manier: include($phpbb_root_path . 'config.'.$phpEx); Dan krijg ik deze foutmelding:
Als ik de code die geïnclude wordt rechtsreeks in het bestand plak gaat het echter goed. Het ligt NIET aan de variabelen $phpbb_root_path en $phpEx want de andere bestanden worden op dezelfde manier geinclude zonder problemen! Nu werkt het wel als ik de code in het andere bestand plak, maar toch wil ik graag weten waarom het mis gaat.. Ik draai PHP4 op II5 met MySQL4 PHP-guru's, please help me out |
|
iemand?? |
|
.. euhm ... ik niet iig |
|
quote: dat valt me enorm van je tegen Jenje |
|
quote: |
|
Dat soort dingen zijn altijd moeilijk te zeggen.. maar als ik twee suggesties heb is het wel dat je moet controleren of de bestandspermissies goed zijn (kan de webserver/user de bestanden lezen?) en of het bestand config.php niet corrupt is (carriage return/linefeed?) I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Warning: main(./config.php) [function.main]: failed to create stream: Permission denied in C:InetpubwwwrootphpBB2common.php on line 111 Warning: main() [function.main]: Failed opening './config.php' for inclusion (include_path='.;c:php4pear') in C:InetpubwwwrootphpBB2common.php on line 111 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at C:InetpubwwwrootphpBB2common.php:111) in C:InetpubwwwrootphpBB2common.php on line 127 die eerste weet ik zo niet wat dat is.... kan ook nie echt op zoek.. (werk) 2e fout. hij kan je config.php niet openen en dus ook niet includen. dit komt zo te zien door het pad waar ie naar verwijst. 3e fout. hij wil een header versturen maar dat kan niet omdat er al geoutput is naar het scherm (die foutmeldingen) dis even wat ik ervan kan zeggen.. hoe je het moet oplossen weet ik zo ff niet ... voor het zelfde geldt wil het niet goed omdat je op IIS aan het werken bent... apache is IMO beter voor php support. REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: Bestandspermissies zijn in orde, ingesteld op de webserver en in Win2k.. Dat laatste moet je me even uitleggen als je wilt |
|
quote: Zou kunnen ja, maar aangezien ik hier ook ASP ontwikkel draai ik liever IIS. Ik zou patches van de php-site kunnen halen, maar ik heb de laatste versie van PHP4 gedownd, daar zitten ze bij als het goed is. Volgende week worden er hier trouwens nieuwe servers geinstalled, 1 centrale IIS webserver voor het (nog te bouwen) intranet en voor kleinschalige hosting. Dan ga ik lokaal Apache draaien |
|
quote:Mja, ik weet niet in hoeverre Windows daar last van heeft, maar er zit een verschil tussen de 'enter'-tekens (voor de nieuwe regel) die Unix gebruikt en die Windows gebruikt. Ik heb er zelf wel eens last van dat als een script op een Windows machine gemaakt is het niet draait op een Unix omgeving omdat er achter iedere regel een carriage return (weergegeven dan door ^M) staat. Die moet je er dan eerst bij iedere regel af strippen voor het script parsed. Ik denk dat voor Windows het genoeg is als je config.php even in notepad opent en weer opslaat. I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |