|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Form Follows Function Dit slaat nergens op. |
|
quote: Beter goed gejat, dan slecht bedacht... Daar kunnen HEEL ERG VEEL mensen nog wat van leren! *typo's* EDIT *typo's* [Dit bericht is gewijzigd door mörke op 19-03-2003 0:03] Dit slaat nergens op. |
|
quote: Je hoeft natuurlijk niet het wiel opnieuw uit te vinden. Maar als iedereen alles jat, dan komt er nooit wat nieuws..... |
|
quote: /conservatief MOET DAT DAN?? //conservatief |
|
quote: Grote woorden Chris..... Grote woorden... Dit slaat nergens op. |
|
Hoe kun je een font imbedden? |
|
quote: Niet doen, alleen standaard fonts gebruiken. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Dat bepaal ik zelf wel (het is een goed leesbaar font, die ik graag mee wilnemen met de site. Hoe doe ik dat? |
|
Als ik het wist had ik het je niet verteld om jezelf te beschermen Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
http://www.shults.com/hypermail/tips/0005.html , ach zo erg is het niet vind ik Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Tip: Als je in je scripts includes gebruikt, noem ze dan .asp of .php, en geen .inc, anders worden ze mogelijk geparsed in je browser (afhankelijk van de serverinstellingen) De naam van een include is makkelijk te achterhalen in de broncode van de html-page. Aangezien er in een include vaak passwords enzo staan, is dat gevaarlijk. Of is deze tip al eens gegeven? [Dit bericht is gewijzigd door DCLXVI op 20-03-2003 15:24] |
|
Is erg handig, al kan ik geen ASP of PHP, misschien ga ik het ooit nog eens leren (was al wel met PHP aan de gang) Enig idee hoe lang zo iets duurt om goed door te hebben? Dit slaat nergens op. |
|
quote: Uhm.. Kijk hier eens: http://hotwired.lycos.com/webmonkey/99/45/index0a_page5.html?tw=design |
|
quote: DUDE! Elke debiel die dat doet (passwords in een script zetten) verdient het om gehackt te worden |
|
quote:Thanks , maar het is me al gelukt met MS Weft .. |
|
quote: Daarmee kan je EOT's maken die alleen op IE werken... |
|
Dat font embedden werkt een jaar geleden ook ALLEEN maar op MS IEx edit:typo's [Dit bericht is gewijzigd door mörke op 20-03-2003 17:56] Dit slaat nergens op. |
|
quote: Godver .. kanker NS en Opera enzo |
|
quote: Lees die tutorial, dan kom je er achter hoe je hem ook voor NS en Opera enzo kan embedden.. Moet je TrueDoc gebruiken PS -- Hele simpele oplossing is de .ttf uit de windows/fonts map downloadable op je website neerzetten.. |
|
Aha .. misschien dat ik dat vanaamd wel even ga proberen .. Heb je je icq uit staan? |
|
Precies, veel simpeler. Of gewoon leren photoshoppen en je fukking tekst als plaatje op je site zetten... Voordeel is nog weer dat het er overal goed uitziet. Dit slaat nergens op. |
|
quote: Heb ik deels gedaan .. maar geen zin om elke keer die hele psd's aan te passen .. fonts embedden leek me makkelijker als je de pagina later een keer wilt bijwerken |
|
quote: Moi?? Si! |
|
quote:doe aan dan |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |