|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: er zit geen blauw in?:S |
|
quote: Onder je menu (rechts) lees ik: quote: |
|
*bump* voorproefje van een site die volgende week online gaat: website Engelgroep Met dynamische content in Flash Flash roept een PHP script aan, dat script spuugt XML uit, de XML wordt ingelezen. |
|
quote: Ziet er gaaf uit Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Jammer alleen dat die overgangseffecten niet mooi lopen .. |
|
quote: wat heb jij voor gaye computer dan?? We hebben getest op een PIII650 met een 8MB vidkaart, daar loopt het prima op.. Het aantal beeldjes per seconde is ook afhankelijk van de prestaties van je PC (daty hebben we ingebouwd) omdat bijv. de alpha effecten (transparantie) erg zwaar zijn.. |
|
werkt prima snaack, alleen een optie om het geluid uit te kunnen zetten is wel een pre "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Dat kan ook, dan moet je het volume van je PC dichtdraaien |
|
quote:celeron 400 16 mb videokaart vooral bij het foto's bekijken gaat hjet fout .. heb het van die jachtclub bekekeken. Foto 1 fade uit, komt die propellor, dan fade foto 2 in, maar foto is nog steeds te zien |
|
quote: koop dan een nieuwe "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Stuur maar geld |
|
quote: Sja.. Niet zo gek dat het dan voor geen meter loopt heh Is dat nog zo'n PC met 5 1/4 floppy's? |
|
quote: voor 500 heb ik een nieuwe voor je "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:cool .. geef maar .. monitor heb ik nog hoor |
|
quote: Dan is de site gewoon slecht ontworpen, zo zullen veel bezoekers niet aan de systeem eisen voldoen en de site dus niet kunnen bezoeken! Deleten en opnieuwe nicoën ! [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 30-05-2003 9:45] |
|
KLOTE EDIT !!!! [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 30-05-2003 9:47] |
|
quote: geven, betalen ja "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: *schouderklopje* quote: Ja hoor Jenje quote: Ik begin er meteen aan Jenje! |
|
Goedzo |
|
die klote server waar ik op zit kan php niet eens hebben en ze gooien het er pas op als ik meer gaat betalen *GROM* Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote:JE moet ook gewoon gaan server hoppen dan |
|
adviesje: www.protagonist.nl Dit slaat nergens op. |
|
quote:ja i know maar deze is goedkoop en altijd up maar geen php kan er niet eens een forum opgooien Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
GROMMMM Bugje ontdekt in Flash... Als er bijzondere tekens (zoals é, ë, ñ e.d.) in het XML-document staan dat door het Flash-bestand ingelezen wordt stopt hij met inlezen En het vertalen van al die tekens naar de html-codes (bijv. ë = ë m.b.v. het phpcommando 'htmlentities()' biedt geen soelaas omdat Flash ë niet naar ë weet te vertalen.. En ja, HTML-field staat aan.. Grmbl.. Consequentie --> aanpassen van mijn HTML-parser.. Ik word ook redelijk wanhopig van Word. Als je content vanuit Word naar mijn HTML-editor plakt (in de browser) plakt hij geen "platte" tekst maar de beruchte verneukte Word/ Frontpage HTML Argh! Daar kan ik mijn parser dus ook weer op aanpassen.. Leuk hoor om een workaround te schrijven van de wanprestaties van andere programmeurs DOOD AAN MICROSOFT!!! *zo dat is er uit* Ow ja, om het feest compleet te maken zit het hostingbedrijf met het overzetten van de server te klooien... [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 06-06-2003 11:20] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |