|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Beetje zonde met het raam open, ander keertje! "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
*schop* Ik heb een SQL-vraag.. Ik wil efficiƫnt door pages browsen (zonder alle rijen op te hoeven halen) In MySQL kan ik met LIMIT [num, index] een aantal rijen vanaf een bepaalde positie ophalen.. Hoe de fuck kan ik dit in SQL-Server doen? Ik vind alleen het TOP [n] commando waarmee ik de eerste n records uit een recordset terugkrijg.. Hmmm.. Ik zou natuurlijk met WHERE kunnen gaan werken om de index aan te geven.. MySQL: SELECT * FROM foo LIMIT 10,10 in MySQL MSSQL: SELECT * TOP 10 FROM foo WHERE fooID > lastFooID Ik ben er al uit maar toch post ik het.. Kan het handiger? |
|
Ik ken dat hele LIMIT niet, is dat wel standaard zeg maar? "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Das dus een erg handige specifieke MySQL functie.. |
|
quote:Ik zie hier een verwijzing naar het TOP commando. Geen idee hoe het precies werkt, maar: http://www.mysql.com/information/show_log.php?tid=8&iid=533 I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
GODVERDOMME Waarom pikt mijn fucking #$%^$$% editor het niet als ik een Hashtable aan wil maken |
|
quote: In java? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Yeap.. Dit extreem simpele voorbeeld werkt dus niet: Hashtable numbers = new Hashtable(); HIj compiled het niet eens, flipt op de numbers.put <identifier expected> ARGH!!! In de omgeving van mijn collega werkt het wel.. RAAAAAAAAAAAAAAAARGH Ik heb GVD echt die fucking Hashtable nodig |
|
extreem domme vraag maar....... heb je: import java.util.Hashtable; bovenaan staan? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
uiteraarsch.. |
|
identifier expected....... heb je ergens je haakjes van de method of class niet goed? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
nop, dat is in orde.. ik snap er geen fuck van.. Ik kan wel een Hashtbale aanmaken alleen lijkt het een leeg object te zijn... Hij kent geen methodes van de Hashtable, net alsof mijn JAR verneukt is.. Het vreemde is dus dat ik andere packages wel gewoon kan gebruiken, java.sql bijv.. |
|
post/meel eens je hele source KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik heb mijn Hashtable daar net weer uitgesloopt dus dat is niet echt zinvol.. |
|
probeer eens voor de grap een HashMap en kijk of het dan werkt.
Zo niet.....dan moet je je Java omgeving referenties eens goed uitpluizen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
nerds "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
quote: De code werkt niet, ik heb al meerdere classes uit die package geprobeerd.. Het vreemde is dat bepaalde andere classes het wel doen.. Ik ben nu mijn Enviroment Vars aan het verneuken |
|
Zit je in een IDE te ontwikkelen? of gewoon in notepad? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Borland JBuilderX Developer, JDK 1.4 geinstallleerd.. |
|
quote: Daar kan je toch in je project definities aangeven waar je JDK en zo staat? kijk of daar een juiste verwijzing naar rt.jar staat. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Mijn JAVA_HOME verwijst naar mijn JDK1.4 map.. Daar staat ook rt.jar in en die moet hij dus gewoon kunnen vinden. Fucking hell.. Ik haat die vage kutprobleempjes waar ik veel tijd mee verkloot.. |
|
JAVA_HOME moet zo uit mijn hoofd naar de /lib van je JDK installatie verwijzen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Zo zie je maar weer dat je beter gewoon in UltraEdit kunt java'en... "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Zo zie je maar weer dat jij nog beter even colleges JAVA kan gaan volgen... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |