|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ben benieuwd. Hou me site maar in de gaten, ik ben altijd wel wat aan het updaten. some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
quote:hehe dat was de oude link nog denk ik heb de site nu officieel gelanceerd nu de rest van de meuk ook zo goed als klaar is. nu nog even het commentaar van de band afwachten en een cms schrijven. REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
Wat is de url?? ik wil het ook wel zien ... some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
ik vind flash echt waardeloze tijdverspilling. |
|
quote: heb je die link al geklikt ? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
godver ik maak in html iets met achtergrond kleur #884242, en dat is dus blijkbaar anders dan #884242 van photoshop .. |
|
voor foto shop moet je even omrekenen van hex naar dec |
|
ARGH en soms is het vinken van 1 optie vergeten erg irritant |
|
quote: r = 136 g = 066 b = 066 |
|
quote:Flash heeft wel nuttige toepassingen, maar 95 procent van de websitebouwers gebruikt het niet goed. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: nonsense... je kan ook gewoon je hex waarden in fotosoep opgeven! |
|
quote: Vind flash idd nix maar zit er inderdaad onwijs dik uit... |
|
quote: hahahahahahahahaha Kan je dat ook nog beargumenteren? Ik heb een probleempje trouwens, zit in PHP met een regular expression te klooien, nu zie ik ergens in een voorbeeld het volgende staan: "'<[\/\!]*?[^<>]*?>'si" waar de fuck staat dat si voor?? |
|
Met Flash kan je hele gave dingen maken, zeker nu het programmeer taaltje wat meer is uitgebreid. Maar Met Director kan ik beter overweg. Daar kan je ook webapplicaties meemaken. Kijk maar op shockwave.com voor een paar hele gave examples (ik geef toe, er zit ook grote crap bij). Ben nu bezig met een spel in Director, word wel gaaf. Ben nu bezig om de engine te maken. Het word een isometrisch aanzicht RPG met veel zombies .. haha lingo rulez .. some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
ok.. herformuleer probleem: het lukt me niet om met een regular expression een tag uit een string te vissen. Wat ik wil: alle tag-paren "<bla>" en "</bla>" waar alleen spaties óf niets tussen de tags instaat eruit filteren. Ik gebruik daarvoor preg_replace welk pattern moet ik gebruiken? "'<bla>[*\\s]</bla>'" werkt niet.. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 06-05-2003 15:59] |
|
quote:Hah, tenminste niet die ziekelijke posix-extended regexps Eens zien, in Perl zou ik het zo doen $string =~ s/<bla>\\ *<\\/bla>//g; Dus de search string is "<bla>\\ *<\\/bla>" en de replace string is dan uiteraard leeg. Misschien dat je even moet klooien om die spatie goed te krijgen, maar volgens mij klopt die zo. edit: vervloekt, klote stripslashes van het forum.. [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 06-05-2003 16:05] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ja die stripslash is irritant, vandaar dat ik mijn post gewijzigd heb maarruh, ik ben met PHP bezig en zit nog steeds te klooien.. Edit --> Helmet, heb jij enig idee waar dat "si" doet in een regular expression? ik kwamook al msi tegen en alleen i, alleen kan ik nergens vinden wat het doet het werkt trouwens nog niet [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 06-05-2003 16:11] |
|
quote:Ja okay, maar dat zou dan toch dit worden? $string = preg_replace("<bla>\\ *<\\/bla>","",$string); I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: U are so right Ik heb ff een cup a soup genomen en toen zag ik wat ik verkeerd deed hahahaha |
|
aaaaaaaaaaaargh regular expressions maken me gek |
|
quote:Regular expressions zijn coooool I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Jullie zijn nerds. Dit slaat nergens op. |
|
quote: Da's wel een hele luxe site voor een kompjoeterwinkel. Dit slaat nergens op. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |