|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Uitvegen en opnieuw beginnen. |
|
quote: frontpage is echt waardeloos, ga homesite downloaden of dreamweaver "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh!!! Euhm.. Sja.. Ik ben er niet echt over te spreken |
|
quote: |
|
quote:niet om het een of ander maar ik vin het echt ontzettend lelijk... is niet lullig bedoeld ofzo hoor... maar het ziet er echt uit als een ontzettende beginner site... als je dat toevallig ook bent dan ben je wel op de goeie weg It just needs allot of work :D p.s. sorry [Dit bericht is gewijzigd door XdeckX op 24-04-2003 17:07] REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
ben geen beginner heb www.tolkienonline.com ontworpen (voordat het nieuwe design er was) maar het was ook maar een concept, een beetje kloten met frames om te kijken hoe het uit de verf kwam (meer iets om mee te prutsen dus) sinds ik pas sinds 3 maanden o.i.d. met frames werk (heb het niet zo op stilstaande troep, dan maar liever reloaden die zooi ) |
|
|
|
Zou je die 'en niet beter uit je tabelletjes halen? [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
? Zitten die er godver nog in ... Is ook maar een snelle versie hoor ... |
|
't Stoort niet echt hoor. Ik heb gewoon de lastige gewoonte alles te selecteren, en dan valt zoiets nogal op. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Ah ok |
|
immer lust? whatever happened to die andere band van je??? of heb ik weer wat gemist? netjes ontworpen trouwens... al ben ik niet zon voorstander van die popup meuk REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: Ik vind het er evengoed gegenereerd uitzien, sorry. |
|
quote: Tuurlijk grapjas! Dreamweaver JS functies, al eens naar gekeken!!!??? Van die universele dingen werken prima maar voor een mouseover is het gewoon pure overkill!!! Mijn code is gewoon 1000 keer netter en overzichtelijker, beter van commentaar voorzien, beter overdraagbaar en IK heb precies door wat ik doe! |
|
quote: andere bandje bestaat helaas niet meer, deze band zit ik al langer in, maar is door wegvallen van covered in ashes nu stuk serieuzer geworden. |
|
quote: oef... Times New Roman... |
|
lang leve geocities pagebuilder Je moeder. |
|
quote: Ik wilde eens wat anders dan de standaard metalwebsite. Maar van die pop-up wil ik eigenlijk ook af .. Weet alleen nog niet hoe ik dat ga opvangen zodat ik een veld krijg dat op alle pc's dezelfde grootte is ... |
|
in een frameset bakken grootte van het contentframe absoluut maken en de rest met een *, dan past dat zich aan aan de resterende width/height heb ik bij ozne site ook gedaan: <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN"> <HTML> <HEAD> <TITLE>www.TRIPLE7.nl</TITLE> </HEAD> <frameset rows=*,500,* frameborder=no border=0> <frame src="frame_empty.php" noresize marginheight=0 marginwidth=0 scrolling=no> <frameset cols=*,425,375,* frameborder=no border=0 rows="*"> <frame src="frame_empty.php" noresize marginheight=0 marginwidth=0 scrolling=no> <frameset rows=50,450 frameborder=no border=0> <frame src="menu.php" name="boven" noresize marginheight=0 marginwidth=0 scrolling=no> <frame src="main.php" name="onder" noresize marginheight=0 marginwidth=0 scrolling=auto> </frameset> <frame src="frame_right.php" noresize marginheight=0 marginwidth=0 scrolling=no> <frame src="frame_empty.php" noresize marginheight=0 marginwidth=0 scrolling=no> </frameset> <frame src="frame_empty.php" noresize marginheight=0 marginwidth=0 scrolling=no> </frameset> <body> </body> </HTML> zet alle borders maar eens op 1, dan kun je zien hoe het eruit ziet als je deze code in een leeg html document plakt. [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 25-04-2003 10:42] |
|
Hmm dat ga ik volgende week eens uitproberen, zonder een framset te krijgen met 20 verschillende frames ... |
|
Ah .. edit nog niet gezien Ik ga het proberen volgende week ... gewoon alles wat nu in de pop-up zit in het midden frame en de rest van de frames keizwart maken |
|
|
|
Maar wat vinden jullie van de kleuren en lettertypes? Zijn ze wel duidelijk? |
|
quote: Vind het lettertype van het plaatje Welcome... dat soort typewriter font wel cool. De rest is wel ok, als tweede optie heb je echter Times New Roman.. vind ik echter heel lelijk, als iemand die Georgia neit heeft dan ziet ie dus Times.. enne ik zou de stylesheets extern maken... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |