|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Helaas erg waar ja.. |
|
quote: Tsja, ik ben vrij regelmatig zo naïef om te denken dat mensen weten wat ik bedoel en dat ik het niet letter voor letter hoef uit te spellen... Maar verder zit ik inderdaad al weer veel te lang achter mijn pc... Had ik nu maar een vak geleerd... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Wow! Dat ding is magistraal! Ik heb vanmiddag bij een kennis van me die in Delft woont, afgesproken bij wie ik nog nooit thuis geweest ben, en de straatnaam waar hij woont zei me ook niets. Maar ik herinnerde me dat in dit topic ergens een routeplanner vermeld stond, dus ik tik straat- en plaatsnaam in en *pats* daar stond het voor m'n neus... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ja, Enschede ligt alleen helaas niet in Wit-Rusland, verder heel vet hoor ... "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
beetje ontopic dan, ik ben beetje moe van dat HTML, ik ben bezig met tests om een site in Lingo (director movie, shockwave) te bouwen... wel lastiger om dat klein te houden... Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
|
|
ja hoor dat ding werkt gewoon. ziet er aardig uit. lekker blauw. I Find That I Am Not There... |
|
|
|
quote: En al helemaal lastig om dynamisch content en databse driven zaken voor elkaar te krijgen...... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: In de nieuwe versie van director (MX 2004) kun je trouwens ook gewoon uit de voeten met JavaScript. [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 02-04-2004 8:20] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Weet iemand wat verkeerd is aan het volgende (PHP als je nog niet ddor had), hij valt over de 1e regel van de functie, met de volgende foutmelding: PHP Parse error: parse error, expecting `T_STRING' or `T_VARIABLE' or `T_NUM_STRING' in /home/iskariot/progr/web/grotetrek/html/functions.inc on line 65 function write_result($res,$dag,$slot) { $c_dag=$res['dag']; $c_slot=$res['slot']; if($c_dag==$dag && $c_slot==$slot) { echo('<td id="occ">'.$res['kamer'].'</td>'); return true; } else { echo('<td id="free">free</td>'); return false; } } |
|
Wow een kamerreserverings systeem! Heb ik nog nooit hoeven maken!! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Fout! Een wasmachine reserveringssysteem |
|
quote: De regel vlak voor function afgesloten met een ; ? |
|
quote: Ja, maar heb de fout al gevonden, in de functie erboven eindigde ik met echo <<< END END; en dat wou ie niet doen (was ook een compleet nutteloze regel voor de rest). |
|
hoe verschillend zijn Dreamweaver 4 en Macromedia Dreamweaver MX eigenlijk? ik heb eerstgenoemde op de computer hier, maar gebruik de handleiding van de laatste. wat ik bijvoorbeeld nu niet kan vinden is het menu met de code-snippets [Dit bericht is gewijzigd door Airwolf op 06-05-2004 12:33] "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
*bump* Zo.. Indexpagina in de nieuwe stijl van de website van mijn band staat online: http://www.anyplace.nl Helaasch alleen nog op 1280*1024 helemaal zichtbaar b.t.w. maar dat ga ik fixen [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 21-06-2004 13:27] |
|
280*1024 ? gare resolutie zeg ... |
|
|
|
@snaack: Ziet er goed uit. VEEEEEL beter dan de vorige. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 21-06-2004 13:27] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Thnx! Dit is even een tijdelijke pagina maar die oude kon imho echt niet meer.. Dit is wel de nieuwe stijl trouwens, maar er komen nog animaties e.d. in. |
|
quote: 'k Vind hem sowieso al vrij druk (de kleuren zijn... verstrooiend), dus ik zou de animaties toch wel wat sober houden? [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: D'OH Het is niet zo dat er continue iets beweegt ofzo, dat is bloedirritant.. Het menu wordt animerend, bij clicks en "random" zal daar iets gebeuren. |
|
Ach, je weet nooit... 't Is altijd mogelijk dat je je mosterd haalt bij http://webpagesthatsuck.com/ he. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |