|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
hij is gaaf. ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
|
|
quote: <SCRIPT language=JavaScript> <!-- var message="The right-click has been disabled on this page! hehehe sucker! "; function click(e) { if (document.all) { if (event.button==2||event.button==3) { alert(message); return false; } } if (document.layers) { if (e.which == 3) { alert(message); return false; } } } if (document.layers) { document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); } document.onmousedown=click; // --> </SCRIPT> loser overigs zou ik geen blauw op zwart gebruiken op die enter page pagina, das een beetje irritant lezen , maar goed ieder zn meuk, ziet er wel tof uit hoor Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
http://www.cs.vu.nl/~rpstreef/ Dit is wat ik een keer in elkaar heb geramt met photoshop en heb er verder niks meer mee gedaan, ideeen?! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
mijn underconstruction guitar page: www.lost-forest.com/guitar/index.cfm Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
|
|
quote: Nope MBO kw1c What is this hell you have put me through, Do as I say not as I do, pushed onto me what's wrong or right, hidden from this thing that they called live, Mijn forum |
|
quote:Dat klopt, maar fouten in de code van PHP of Apache (bijvoorbeeld) zijn buiten de macht van de meeste mensen om. Dus als er zo'n fout gevonden wordt en er in de tijd voordat er een patch toegepast wordt iemand langs komt kan ie wel de source van het PHP bestand opvragen, maar dan mist ie het password. quote:Mwoah, met een beetje moeite kom je een heel eind. Als je netjes de restricties op orde houdt en de laatste (gekeurde) softwareversies op je systeem hebt is het risico al enorm beperkt. Dan moeten hackers het hebben van brute forces (ergo: zwakke wachtwoorden, kun je nog iets aan doen) of time attacks (alleen die zijn absoluut onpractisch). I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:krr3ytt83zzzyeuijk223? |
|
quote: so true!!! ben ook wel benieuwd naar de info waarin de hackers zijn geinteresseerd als ze zo ver willen gaan dat ze echt je hele bak gaan zitten brute forcen oid maar blijf er bij.. als ze er ECHT bij willen komen ze er toch wel! |
|
quote: Oh ja? En als je de draad er nou eens uit trekt? Ik heb nog geen hacker gezien die door rauwe lucht kan Dit slaat nergens op. |
|
Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:ziet er geinig uit I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: jajaja bron weergeven, maar dat weten n00bs niet die plaatjes willen stelen ik zal die letters later vanavond (lees vannacht) wel even veranderen, moest het eigenlijk allang gedaan hebben |
|
quote: n00b! bouw nu maar eens een pagina dat het enige wat je ziet dit is:
[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 26-03-2003 21:14] |
|
volgens mij kan het zelfs zonder de onload-handler |
|
truukje om plaatjes te kunnen stelen op een site met zo'n copyright alert: - klik met je rechtermuisknop op het plaatje maar houdt de knop ingedrukt. - Druk op enter - Laat nu de rechtermuisknop los. - Nu heb je gewoon het menuutje waar je save-file kan doen |
|
quote:*kopieert URL, haalt eventuele index weg, plakt "misc.js" er achter, paste nieuwe URL achter wget commando* Zooo... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Gewoon lelijke foto's op je website zetten, dan jat niemand ze .. |
|
sowieso jatten kan altijd ik geloof niet dat er een manier is om je source echt te beveiligen Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: mag niet m'n leraar moet direct m'n broncode kunnen bekijken |
|
quote: het ging even niet om het niet kunnen jatten van de broncode maar om het zo 'kaal' mogelijk houden van de pagina ok |
|
Voor de jongens van Intestterror: Ik heb een werkend voorbeeldje van de site gemaakt, is nog niet helemaal af natuurlijk, maar hij staat op: www.nattekrant.net/~mark/intestterror Dit slaat nergens op. |
|
quote:Ja, natuurlijk Hmm, maar dan zou ik toch voor een XML/XSL oplossing gaan Dan heb je netjes al je content tussen twee (eventueel vier) tags staat en de opmaak en de HTML codes in de XSL [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 27-03-2003 1:36] I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |