|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik vind flash sowieso al irritant. Prutserij vind ik het. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
in dat geval... kan je erg veel af gaan schaffen ja En weer ontopic. Ik ben bezig mijn site te vernieuwen maar heb tot nu toe nog geen problemen gehad. Zal wel problemen krijgen wanneer ik bezig ga met de stylesheet om een mooie lay-out te krijgen |
|
quote:Zo dus I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Niet echt mozilla-proof zo te zien... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:Eh, hmmm... heb hier dus alleen IE of Opera (zonder Flash) tot m'n beschikking. Wat doet ie? Die <PARAM name="wmode" value="transparent" /> is volgens mij inderdaad een IE only tag.. maar dan zou ie met Mozilla hoogstens de Flash dwars bovenaan laten liggen? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 25-10-2003 23:32] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Helmet die IE-only dingen maakt Morgil, waarom maak je als je zulke dingen wilt doen niet gewoon heel de site in Flash i.p.v. dit gekut? |
|
quote: ja goed idee.. Ik kan alleen niks van Flash. Alleen die filmpjes maken enzo. But I'll try! |
|
quote: MOrgil, gebruik een GIF Dit slaat nergens op. |
|
quote: Domme *-w457#!$^, natuurlijk niet. Ook al zijn er weinig tot geen particulieren die het kunnen toepassen, dan geeft dat nog geen reden het professionele gedeelte van de markt af te doen als flauwekul. Kijk jij maar eens goed rond op websites BUITEN het metal-gebeuren, kijk dan ook vooral naar zakelijke websites, of overheidsinstellingen. Kom op zeg, denk je nu echt dat omdat jij niet kan vormgeven of flash kan gebruiken, de rest van de wereld het ook niet kan? Dit slaat nergens op. |
|
quote: Hops inderdaad, Javascript een Z-index van 0 geven, en je body er een van 1 ofzo, of 100000000 of meer. whatever, je luistert toch niet. Dit slaat nergens op. |
|
quote: bahaaaaa ik ook.! [Dit bericht is gewijzigd door mörke op 26-10-2003 12:14] Dit slaat nergens op. |
|
De nieuwe Nordstorm-site http://www.euroharmony.com/~sander/nsp MET winkelwagentjes-systeem [Dit bericht is gewijzigd door Gangrad op 26-10-2003 14:11] Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Werkt prima You have an error in your SQL syntax near 'ORDER BY col_id ASC' at line 1 |
|
net zo droog at line 1 this user is dead |
|
|
|
Als je vernieuwen klikt werkt ie wel. Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Spelfoutje, hehe Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Ziet er keurig netjes uit! |
|
*bump* Iemand ervaring met Zend Studio 3? Ik zit eraan te denken dat op mijn werk te gaan gebruiken. Ik ben vooral benieuwd of de "advanced features" zoals de Code Analyzer en de Profiler goed werken.. |
|
quote:wat doet het? |
|
quote:Een maat van me (professioneel PHP-er) zweert erbij. Mij is het helaas wat te duur.. |
|
"Wat doe je in het dagelijks leven?" -"Ik ben proffesioneel PHP-er." this user is dead |
|
quote: Hmm.. 200 dollar meen ik, dat valt mee.. Ik download iig de trial, als het bevalt mag de baas een licentie kopen quote: Ik zie de grap niet |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |