|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: "Slip-slip-slip"? Ik ben verknocht aan "slip-slip-bebeke" [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: gedaan..maar nu zit er nog steeds een fout op de site achja, ik geef het op hoor. dan maar een andere school |
|
quote: Kunnen ze dat zomaar doen? [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: ja, alles hangt af van deze opdracht. er mag geen enkel foutje in de site zitten en alles moet kloppen |
|
quote:Verdorie zeg. Maar je hebt nog enkele dagen. Misschien dat een brave zetemziel je nog kan verder helpen. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
ik heb een guestbook die wat berichtjes nodig heeft |
|
quote: ja dat hoop ik maar..ik kan er niet tegen dat ik waarschijnlijk een heel onbenullig iets over het hoofd zie! |
|
quote: Dan ga je falen. Ik ga je niet helpen Dit slaat nergens op. |
|
quote: reageer dan niet man.. anyway, het is opgelost dmv een andere host. Lycos fuckte alles up. |
|
quote: Wat dan Morgil, wlde je me moderaten? Dit slaat nergens op. |
|
Oei, je wou zeggenm dat je niet wist dat Lycos dikke, paarsdooraderde klopkokers zoog? |
|
quote: ik weet wel dat ze ontzettend irritante reclame hebben daar, maar niet dat ze heel je code gingen veranderen! |
|
Lycos=ene boycot als het aan mij lag |
|
*fwiet* *fwiet* Dit slaat nergens op. |
|
Ik wil iets leuks om te maken, maar 'k kan niks bedenken. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
argh.. Morgil, welke WYSIWYG-tool heb je gebruikt om die pagina te maken Je HTML-source is een chaos!!! Als je HTML wilt leren begin dan bij het begin: de tags en hun functie. En probeer in Notepad een pagina te maken. Tuurlijk is het leuk om direct met Frontpage ofzo een "leuke" pagina te kunnen maken maar je leert en geen fuck van en als er iets mis is weet je niet waar het door komt.. |
|
haha, een minor exploit in PHP: link Er zit dus een minor exploit in phpinfo() *geen voorbeeld* FUCK PARSER grmbl: bijv. php_info.php?code=<script>alert("This is an exploit");</script> [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 16-06-2003 12:18] |
|
Weet iemand hoe je met behulp van bijvoorbeeld javascript kan achterkomen van welke link (door bijvoorbeeld elke link een ander id te geven ofzo ?) iemand op een pagina komt? |
|
quote: je kan toch gewoon nedstat daarvoor gebruiken is het niet? |
|
kijk... HTML is net turks. Dit slaat nergens op. |
|
quote:Ik wil het binnen mijn site gebruiken...en ik wil geen irritante netstat teller erop hebben. quote: En bedankt voor je extreem nuttige, maar desalniettemin zeer zeker boeiende bijdrage [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 17-06-2003 2:04] |
|
quote: Koop dan een domein, en krijg er gratis statistieken bij. Aangezien ik reseller ben, hoef je me alleen maar een meeltje te sturen. Dit slaat nergens op. |
|
Vind ik een beetje overdreven voor wat ik wil... |
|
quote: Mij een meeltje sturen is niet overdreven, en als jij geen nedstat wilt, dan moet je betalen, of stoppen met zeiken. Dit slaat nergens op. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |