|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Pink Floyd! Wel een beetje kale layout vind ik. Misschien moet je er wat meer kleur in doen. Mijn nieuwe layout, gister gemaakt: Is natuurlijk een kleine versie. Ben er zelf erg tevreden over Wat vinden jullie? zo kan ie wel weer |
|
das een mooie siem ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ga ik ff proberen Heb 'm ook online gegooid: http://svvdesign.com/new/index.html zo kan ie wel weer |
|
Mooie site! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Strak ja |
|
Tnx allemaal Al die vakken 1 kleur vind ik er persoonlijk niet zo mooi uitzien, maar ik ga die bovenste vakken denk ik wel wat lichter grijs maken. Toch idd wel wat grijs zo kan ie wel weer |
|
quote: Je snapt mijn punt niet. Als je nou eens eerst mijn post leest. Gaap. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Weet iemand een handig scriptje waarmee er in een vakje bovenaan een tekst verschijnt als je over een bepaalde image gaat schuiven? Kan dat al via een aplet maar dat wil ik niet, werd het afgeraden door een paar personen. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ok, leg eens uit wat je bedoelt dan, ''... |
|
quote:Hoezo is dat nou weer conservatief? Niets houdt een bedrijf toch tegen om iets nieuws te ontwikkelen en dat vervolgens bij het W3C voor te dragen? De terugloop in nieuwe ontwikkeling onstaat juist doordat (dure) ontwikkelaars de godsganze dag bezig zijn met het maken van uitzonderingen en het oplossen van kleine issues die veroorzaakt worden door browsers die zich niet aan de standaard houden. Als die tijd vrij zou komen zou je juist enorme ruimte voor innovatie hebben. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ja het zou natuurlijk wel optimaal zijn als er een uberhandige, alom als best erkende, nuttige WC3 standaard zou zijn, waar iedereen zich aan hield! Maar helaas. Ervaring leert dat driekwart van de HTML'ers zich houden aan het dialect HTML wat werkt in Internet Explorer, en waar ze dus tevreden mee zijn. Moet je dan de WC3 standaard maar op al die mensen opdringen? Versoepel liever die standaard zeg ik dan. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Heb je mijn post wel gelezen, ''? |
|
W3C standaard is klote.. Als je een beetje "geavanceerd" gaat designen, loop je al snel vast. En voor sommige dingen zijn gewoon ook geen oplossingen. Zo mag je een tabel geen hoogte geven. Ik zie geen andere manier om een site met header en footer te maken. Heb er veel geprobeerd, maar geen werkt. En sommige dingen intepreteren veel browsers toch weer telkens andrs. Ik heb het over de een vd nieuwste standaards: XHTML + CSS2 Ik heb mijn eigen standaard die wel in de nieuwste versies van Opera, IE en Gecko based troep werkt zo kan ie wel weer |
|
Heb je mijn post wel gelezen, Snaack? "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
*bump* ARgh.. Net CVS op de ontwikkelserver geinstalleerd.. En toen Is er een tooltje om op Win2K via een GUI CVS te kunnen administraten of moet ik op de CVS server alles via de commandline doen? |
|
ik weet niet of je wel eens werkt met XML, XSL, XSD's etc... ? Daar houdt men zich over het algemeen prima aan de specs die het W3C opstelt. |
|
Ik geloof dat onze site er in opera en ns ook prima uitziet, alhoewel ik dat niet bewust gedaan heb. |
|
quote: Maar jij was geniaal. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Was? Ik zijn geniaaal. |
|
argh CVS = hel |
|
Werken jullie op een Windoze server? Waarom neem je niet PVCS of ClearCase? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: quote: Huh wattus?!? *gaat g00glen* |
|
http://www.merant.com/Products/ECM/vm/home.asp (Heet tegenwoordig Merant Version Manager i.p.v. PVCS) http://www-306.ibm.com/software/awdtools/clearcase/ (Rational ClearCase) KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
thnx maar het ziet ernaar uit dat CVS nu goed draait/ geconfigureerd is.. Ik begin te snappen hoe het werkt Nu het volgende grapje: ik kan niet met bepaalde SQL Servers connecten.. Aargh! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |