|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Om even in metaforen te lullen Iedereen bereid z'n eten anders. Bijv. chinezen eten met stokjes. In eerste instantie ook moeilijker dan een PAPLEPEL. Uiteindelijk wel beter voor de spijsvertering. |
|
quote: Jajaja, lul er maar weer om heen... Nerd. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: lol ik werk verder ook liever met een RAD-tooltje op m'n werk. |
|
quote: Het gaat mij niet om preferentie maar om productiviteit. Ik ben momenteel PM voor een ontwikkeltraject waar 10 ontwikkelaars samen bezig zijn op een project die uit ongeveer 10.000 bronbestanden bestaat die nog eens vaak van elkaar afhankelijk zijn. Hoe wil je dit productief regelen met VI in plaats van een gedegen IDE? Ik noem maar bijvoorbeeld zoiets triviaals als versiebeheer met bijvoorbeeld PVCS of ClearCase..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
De enige reden waarom men nog dat soort zinloze dingen gebruikt als VI en Linux is decadentie ... this user is dead |
|
quote: zie vorige post. ik ben maar wat aan het dollen |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Toetscombinaties zijn nu eenmaal een stuk sneller en efficienter dan zo'n stomme muisaanwijzer.. DAAR zit je productiviteitswinst. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Een IDE is meer dan de mogelijkheid om met een muis te werken hoor. WSAD of VAJ kennen ook een zooi toetscombinaties die je nog eens zelf kan definiëren. Ontwikkelen van grootschalige projecten met VI is niet alleen onproductief maar ook nog eens onhaalbaar. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Koppel VI aan CVS en je hebt een geweldige ontwikkelomgeving. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Nerd alert Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: quote: Een sterk staaltje Linux-Gebruiker-Dwarsigheid in uitvoering ... this user is dead |
|
quote:Ga jij nou maar aan je webstekkie werken: quote: |
|
quote: Hoeveel professionele organisaties ken je die structureel met VI ontwikkelen? En dan bedoel ik niet peppie en kokkie ontwikkelen..... Denk je dat het komt omdat zij blind zijn voor de wonderen van een text editor uit de jaren 70 of dat er tegenwoordig wat andere eisen aan ontwikkelomgevingen gesteld worden? Kan je met VI op *NIX bijvoorbeeld: Cobol componenten maken EN compileren? Cobol componenten direct vanuit je IDE op de mainframe deployen? CICS transaction gateway applicaties maken en aanspreken? Diezelfde Cobol componenten ontsluiten?d.m.v. bijvoorbeeld J2EE applicaties? Middleware applicaties zoals bijvoorbeel MQ Series aanspreken? Zo niet dan is het niet toereikend voor pakweg een bank waar al die elementen (en vaak meer) noodzakelijk zijn. En ja er is een omgeving waar je COBOL/JAVA/XML/HTML/etc/etc/etc vanuit EEN applicatie gedistribueerd kan ontwikkelen. En nee dat is niet VI. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: das mijn database nie he ... this user is dead |
|
http://www.metalprovider.com/ouronlycomfort/phptest/news.php Zo zou de nieuwe layout van mijn site min of meer gaan zijn. Kweet, het is niet hoogstaand, maar ik ben dan ook niet erg grafisch aangelegd. Ben vooral geïnteresseerd ofdat het degelijk eruitziet in verschillende browsers, dus laat maar weten als er problemen zijn. |
|
Dat ziet er in geen enkele browser degelijk uit ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Ik zou effe je rootpassword uit de source code halen als ik jou was... |
|
quote: I know, I suck... Als iemand veel tijd over heeft, mag die me gerust een template maken die er beter uitziet... quote: Fuck, je hebt gelijk... How the fuck did I miss that... 't is gelukkig alleen het rootpaswoord voor men testomgeving offline, en niet voor de online mysql server... Zo'n amateur... [Dit bericht is gewijzigd door DarknessThere op 14-11-2003 19:21] |
|
Ik heb er me nog eens aan gewaagd, maar verdorie, ik ben er echt waar pokkeslecht in. Zo ziet het er deze keer uit: http://www.metalprovider.com/ouronlycomfort/phptest/album2.php?album=1&version=1 (alleen de paginas met naam album2.php dus, he) Nog altijd vrij slecht, dus. Hints, en meningen over hoe een degelijke layout te maken zijn echt heel erg welkom... |
|
Ik zou een ander lettertype nemen. Die grijze balken zien er rommelig uit. Menu onderscheidt zich weinig van content pane. that was my 0.02c KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Inderdaad... Ikzelf vind de sans-serif types het mooist overkomen voor websites. quote:Sober is goed, maar voor je menu's mag je je truukendoos toch al 'ns bovenhalen. Daarnaast: waarom centreer je je boel niet? (Eerlijkheidshalve moet ik hieraan toevoegen dat ik ook geen held ben in webdesign.) [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Alleszins al bedankt voor de tips. Ik zal eens met het lettertype rommelen. quote: Ik ben op 800x600 aan't werken, ik had dus nog niet door dat het ding niet gecentreerd staat... Zal het wijzigen. quote: Vrees echter dat er niet veel in die truukendoos zit... Ik had misschien gedacht er een soort verkenner achtig iets van te maken, met op het laagste niveau file icons, en op het hoogste folders... Misschien zit daar iets in? quote: Hoe zou jij dan de titels zetten? Hier zit ik voornamelijk vast op. |
|
Je hebt nu zoiets
Ten eerste zou ik de menu onderdelen los van de inhoud proberen te maken. In ruimtelijke en visuele zin. Daarnaast zou ik niet verschillende lengtes titelbalken gebruiken. Ik vind dit bijvoorbeeld een goede en duidelijke layout voor platen listings: http://www.allmusic.com/ En om je menu te laten onderscheiden van de tekst hoef je geen trucendoos open te trekken. Een beetje visuele onderscheiding is al genoeg. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |