|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
cob of zo.... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: dit is het beste wat l.b. tot nu toe gedaan heeft!!! vervangende act? laat metallica maar een uur langer spelen (als ze dat kunnen volhouden) |
|
Hier gaat ik zeker heen. Ik moet en zal Marilyn Manson ooit zien en nu is mijn kans. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
2 zielen, 1 gedachte Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Als ze dan ipv Limp Bizkit een nu-metal act gaan laten komen, laat dan System of a Down maar spelen... Maar als ik het voor het zeggen heb, iets a la Dillinger Escape Plan, Strapping Young Lad, Mastodon, Old Man's Child, Dimmu Borgir, Down the Sun, Rammstein, Naglfar, Nasum, HIM... Of boek ze allemaal en maak er een 3daags festival van Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Ik heb Him gezien op Lowlands. Dat was erg goed van mij mogen ze zkrs in de plaats van LB komen. Dimmu en LP heb ik daar ook gezien en die waren op zich ook wel ok. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Cool, geen Limp Bizkit. Ik ben heel benieuwd naar de vervanger... Iets als Destruction of zo . |
|
quote: daar kan ik het helemaal mee eens zijn Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ikergerwone in the buurte. Maagde de bends zijne een NACHTMERRIE |
|
mayb maiden? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Volgens mij spelen die de 15e al ergens anders helaas. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Als er nou een goede vervanger voor LB komt, ga ik misschien toch ook maar.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
mja ik ben er |
|
Vandaag m'n kaartje gekocht. En wat lees ik: Limp bizkit komt nie: . Arch Enemy komt wel . Een vervanger: SLAYERRRR!!! |
|
quote: YEAH! Dat zou ontzettend vet zijn. Als die lui komen dan ga ik echt uit m'n spreekwoordelijke dak! Ze blijken ook nog energiek op het podium te zijn ...en dan strak spelen . De meest hysterische, ingewikkelde, lachwekkende (positief)en onvoorspelbare band die op deze aardkloot rondloopt! Hail the D.E.P. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:komt arch enemy? |
|
quote: Yep, is bevestigd. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Arch Enemy |
|
nou er is nog maar 1 band die me boeit en dat is TALLICA hmm slayer op FoR word toch nisk ze zijn bezgi met ene nieuw album en hebben alleen een uitzondering gemaakt voor de duitse festivals With full fore geloof ik ? of BAng you head 1 van die . en Wacken ( waar ik bij ben ) trouwens dat locals only is ook zwaar ik heb maar op spanner gestemt *nieuwe band van syp van de(r ploeg) kast want de rest is helemaal niks. dat dark day rising ofzo heb ik al eens gezien nou dat vond ik zo'n drama Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Crustacean stond er toch ook tussen? Ik zag dat V-male daar ook mag spelen. DIE zijn slecht! |
|
alle bands of tallica na zijn slecht Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Op hun website staat een clip (liver performances) so see for yourself |
|
quote: Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote:mooi kan ik m'n zusje die dag nog een beetje iets wat lijkt op muziek bijbrengen. |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |