|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
nisk mis met het oude sick of it all Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Do not fock with sick of it all ... das erg goeie muziek |
|
quote:dan doe je toch iets fout maarja m'n zusje wordt hier gebrainwassed met shit als judas iscariot, godless north, armagedda, manes etc dus dat komt vast wel goed. |
|
quote: houd u van NY hardcore dan? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik zal daar zeker zijn. Ik las net in de krant dat Limp Bizkit niet komt, ze kunnen niet omdat ze bezig zijn aan een nieuw album, die in September uit moet komen. Ach ik zal ze niet missen, ik kom daar toch alleen voor Metallica en Nile |
|
Ik ben er met een paar vrienden. Handig als je ouders op loopafstand van de Goffert wonen She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Limp Biscuit heeft afgezegd, Arch Enemy is aan het programma toegevoegd. Ik denk dat ik toch maar ga |
|
En voor Arch Enemy en Manson Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
manson poser Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:DUS?? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote:een koe is geen mus |
|
Ik vind het eigenlijk wel erg raar dat Nile op FoR komt. Ik had een brute death metal band daar niet zo gou verwacht tussen de nu-metal... |
|
Nile zou ook op verscheidene x mass fests komen, waar ze ook niet tussen de rest van de bands pasten.. toen zeiden ze op het laatste moment af.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
naja, dan zie ik ze maar op Wacken |
|
Monster Magnet aan de line-up toegevoegd... Had voor mij wel een andere band in de plaats mogen komen, maargoed.... Line-up is nu compleet! Vind de programmering ook wel ok! (Tijden van optredens!) Kan alles zien wat ik wil zien zo'n beetje... Zonder dat er 2 coole bands tegelijk spelen! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Monster Magnet wat is dat een ruk band!! aaarrgg |
|
Heb net de kaartjes gekocht.. Dus yep, ik ben van de partij.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Damn, m'n laatste hoop op Meshuggah is weggevaagd door een kutband als Monster Magnet. en toch wil ik er eigenlijk wel naartoe. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Man, das de enige fatsoenlijke band die komt I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ik ga naar Nijmegen!!!! |
|
Zozo, wanneer ga je? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Nah, volgens mij komen die dit jaar ook op Wacken hoor!!! (Gaan we uiteraard wel voor aan staan he!?)... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: te koop: wacken kaartje |
|
quote: ben er zelfs al |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |