|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:jep, niet alleen NY |
|
Sick Of It All is een supervette band!! |
|
ben benieuwd hoe ver we mogen backstage... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Shit, Arch Enemy en Disturbed tegelijk |
|
Hmmz uiteindelijk toch nog wel een aardige line up. |
|
quote: waarom ? ik ken het niet hehe |
|
quote:da's een duidelijke zaak dan |
|
beide geen ruk aan Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Arch enemy kan ik zeker wel waarderen en disturbed ook wel als een van de weinig nu-metal bands of het me live kan boeiend geen idee |
|
quote:klopt maar ik gaaty met m'n 14 jarige zusje erheen en voor mij is deze keus snel gemaakt. |
|
thuis blijven? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:'kwil metallica wel zien, vorige keer is ook alweer 4 jaar geleden. |
|
ik ga ook kijken Metallica, Nile, Opeth, Arch Enemy |
|
Ik vind het programma nogal slapjes eigenlijk Alleen Metallica (hoop ik), Arch Enemy en Prong zijn interessant... Verder ben ik benieuwd naar Stone Sour en Opeth, maar die spelen ongeveer tegelijk... |
|
Ik ga ook! Opeth Nile Arch Enemy Metallica Allen de moeite waard! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
ken ik vast wel met je meerijden Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
hmmm, ligt eraan. Er zijn namelijk meer mogelijke meerijders. Als er nog een plekje vrij is meld ik het wel. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Er hebben wat bands afgezegd. Daarvoor in de plaats komen: Epica en Strapping young lad!!! |
|
WOOHOOOOO! Waar halen ze het vandaan zeg, een kutbandje als Blood brothers ofzo zegt af en ze halen Fucking Hevy Devy, met Gene Hoglan naar Nijmegen!!! Dit wordt zowaar een echt metal partijtje. SYL beukt! Murder in the front row....... |
|
WHAAAAAAAH STRAPPING YOUNG LAD!!!! Vette, VETTE heersch!! In plaats van de Blood Brothers... Njah, die band kende ik toch niet En Epica in plaats van F33ler op het Locals Only Podium... Ook een prima ruil... Damn, de line-up wordt alleen maar vetter!! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Owja, misschien tijd voor een lijstje wie er allemaal gaan? -Ethereal (Met vriendin en broertje) Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
[quote]Op 5 juni 2003 23:12 schreef Ethereal het volgende: Owja, misschien tijd voor een lijstje wie er allemaal gaan? -Ethereal (Met vriendin en broertje) -Mies -Morning |
|
-Ethereal (Met vriendin en broertje) -Mies -Morning -Hammer (met vriendin) |
|
-Ethereal (Met vriendin en broertje) -Mies -Morning - impaled succubus + zusje - desire |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |