|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik hoorde ook zoiets dat de MurderGayDolls zouden komen hahaha sorry |
|
(ik weet niet als dit al gepost is) maar marilyn manson kwam ook Metal heerst |
|
Die wil ik nu wel es zien eigenlijk |
|
quote: Metal heerst |
|
quote: Raar trekje van me, trek het je niet aan |
|
Ga vandaag kaartje halen. Ik moet en zal Metallica zien Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Aaaargh....ik heb Metallica nooit live gezien..maar ik ben gewoon te laat, nu is er niets meer aan. Als ze nieuw werk spelen hoef ik ze niet te zien. En die andere bands die spelen al helemaaaaaal niet Vroeguh was alles beter! Don't blush when I rip you open |
|
ik gaat wel kaartje halen ook al alleen maar voor metallica en wrm komt lomp piskid maar ik kom voor metallica !!maar wie komen er nu precies.. ? |
|
Lijstje dan maar? -Phantom Lord -Orion -Blooddawn -PsYcHo -TNightmare -Phaestus (?) -She_devil -Trevoc -Inside-Lie -Sharteel -Mies -Impaled Succubus -Jebes -Vintersong -Twamby FREEZE |
|
quote:Ik heb net te horen gekregen dat er zowiezo eentje NIET meegaat en de ander gaat hoogstwaarschijnlijk ook niet!! FREEZE |
|
zo ik heb mn kaartje ook in huis!!!! |
|
quote:Lekker! Ik nog niet... heb nog niet genoeg geld... of eigenlijk wel, maar ben iets te lui FREEZE |
|
quote: Ik ben op zich dus NIET van plan om naar Nijmegen te gaan... Ik kijk eerst hoeveel Werchter gaat kosten. |
|
Schrap mij maar... 50 euro.. pft.. Dan maar geen metallica. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
Iron Maiden en Metallica... het was idd te mooi om waar te zijn |
|
metallica is zo bagger tegenwoordig dat ik er geen cent voor zou geven en limp bizkit wil ik niet eens zien, laat staan horen Dus ik denk, nee "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:aids!!!!!!!!!! naja; desire wil vast wel liever metallica zien dan dat hele stinkende graspop bij elkaar. |
|
Phantom Lord -Orion -Blooddawn -PsYcHo -Phaestus (?) -She_devil -Trevoc -Inside-Lie -Sharteel -Mies -Impaled Succubus -Jebes -Vintersorg -Twamby |
|
kaartje vandaag gekocht 53,90 WTF voor 1 band , nou voor dat geld mogen ze wel een geweldige show neerzetten maar daar heb ik wel vertrouwen in (alle 3 de shows waren geweldig vond ik Utrecht 96,Dynamo 99 , Werchter 99 ) jaja LOL wat ook nog leuk is , is al die posers THRASH TILL DEATH!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Het blijft toch ZM heh, die lijstje -Phantom Lord -Orion -Blooddawn -PsYcHo -Phaestus (?) -She_devil -Trevoc -Inside-Lie + The Slayer -Sharteel -Mies -Impaled Succubus -Jebes -Vintersorg Uiteraard onder voorbehoud, want als de line-up nog erger wordt/onduidelijk blijft ga ik gewoon lekker niet -Twamby |
|
Ik heb kaartje |
|
blah, veuls te duur. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
ik ga ook niet, ik word gevild door een vriend van me maar ik vertik het om 50 euro voor alleen metallica neer te tellen... [Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 05-03-2003 18:10] I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Dat is toch ook ziek, wacken kost maar 55 euro, en daar staat toch al een aardige line-up, en voor summer breeze geldt het zelfde. Ik zal metallica vast nog wel een keer zien, en anders is het jammer, ze zullen toch niet spelen wat ik wil horen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |