|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:same here en niet eens de laatste wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
heb dr wle zin in alleen niet in 3 nachten in me eentje in een tent te slapen *niemand die ik ken gaat er heen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Hoezo 3 nachten, is 1 niet genoeg? |
|
niet als je in zo'n uithoek als mij woont (3,5 uur reizen anar nijmegen ) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:wowww, da's ver !!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Was er in Nijmegen niet ergens zo'n metal kelder? En anders gooi ik me wel een nacht in het valkhof of zo neer (ervan uit gaande dat het een droge niet te frisse nacht wordt). |
|
quote:genesis, leuke tent wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Locatie/adres/openingstijden/URL? |
|
quote: uhh, goeie vraag eigenlijk, k weet wel dattie lang open is....en ligt onder een irish pub wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
JAAAAA!! Ga het echt niet missen... Bands die ik eigenlijk wel wil zien. Echt wel: Marilyn Manson (duh) Ministry Prong Ook leuk: Disturbed Opeth Limp Bizkit (ook al is het Nu zooi) Stone Sour Mudvayne Ken ik niet: Subway to Sally Nile Glassjaw Metallica hoef ik echt niet meer te zien. Heb ze al eens gezien, en ik betwijfel of ze nieuw, boeiend materiaal hebben. Besides, imho they sold out! Op de brandstapel ermee. "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
quote: hmm LIMP BIZKIT ??????????????//ehww wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Glassjaw is leuk Chaotische nu-achtige-stuph En dat je Limp Bizkit wil zien?! SCHAAM JE! Ik ken je niet meer. Anywho, ik wil ook gaan maar mijn financieen laten het niet echt toe cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Hey, ze hebben ook wel leuke nummers! (Oke, je moet het zien als een andere muziek-genre, dan wordt het waarderen misschien al ietsje makkelijker). "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
quote:niet wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
trouwes, nog iemand interesse in een kaartje? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Iemand die Nile niet kent is zowiezo een sul. |
|
quote: Euy! Je hebt 't wel over MIJN sul he! En ik ken Nile lekker wel cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: oeps |
|
quote: cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Pfff... als ze niet groot zijn, zijn ze vast niet de moeite waard om te kennen! METTOLL!!! (this message printed using 100% sarcasm) "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
De Europese tournee van Limp Bizkit is wegens het uitlopen van cd-opnames uitgesteld tot einde van de zomer. Het optreden van de band op FIELDS OF ROCK komt hierdoor te vervallen. Er wordt gezocht naar een vervangende act. Mensen die door het wegvallen van Limp Bizkit niet meer naar Fields of Rock willen, wordt tot 1 juni de kans geboden hun kaartjes in te wisselen. |
|
Goed nieuws! En nu maar hopen dat ze een meer geschikte vervanger vinden! Meshuggah ofzoooo Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
YYYYYYYYYYYYYYYEEEEEEEEEEEEEEEAAAHHHHHHHHH wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Opeth, Nile, Metallica... Heb al kaarten!! Lees net dat Limp Bizkit niet komt en dat ze druk op zoek zijn naar een vervangende act... Njah, alsof ik LB wilde zien! Hoop dat ze ipv Limp Bizkit een echt vette band neer gaan zetten..... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |