|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: well .. not me quote: hopelijk wel, want ik snap er niks van. quote: Ik stond ook aan de rechterkant .. misschien vandaar ... some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
quote: Ja ach ik heb het ook niet op grote acts. Maar Metallica wilde ik opzich wel een keer live zien, ik had ook liever dat ze in een zaaltje voor 500 man stonden te spelen Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Ik heb toch echt wel bij Arch enemy mijn zwarte longen uit mijn lijf staan schreeuwen Edit: heeft er iemand trouwens foto's van Nile en Arch Enemy gemaakt?? [Dit bericht is gewijzigd door Possessedpacman op 18-06-2003 15:51] Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Posessedpacman: Ikke van Nile... Maar duurt nog tot zaterdag tot ze klaar zijn Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote:ik w8 wel...ik vond die kop van die gast echt super om naar te kijken. Alsof zijn ogen voor schoten \m/ Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Wees blij dat ze alleen maar met die nieuwe nummers meeblèren, dan kun je tenmiste ongestoord van die oude nummers genieten. Ik kwam toch voor Metallica, naar m'n eigen geschreeuw luisteren kan ik ook thuis. Veel goedkoper |
|
quote: Nu weet ik niet waar jij stond maar ik heb juist het tegenovergestelde meegemaakt. Overigens vind ik dat zelf onwijs irritant. De reden daarvoor is dat de meesten maar 80% van de tekst kennen en de stukken die ze niet kennen proberen ze met wat gemompel te verdoezelen. Er stond een of ander boer naast mij onwijs hard en uit de maat te bléren.... Niet alleen de verkeerde tekst maar met zo'n slecht engels accent dat ik er slappe lach van kreeg. Zo iets van: Aj heff lernt ienglisj et die meffo end aj vil nu sieng som Metallieka: Mester of Puppets ajm poeling joer striengs........... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Moet je die Duitsers hebben: "Mazter ov püppetz aam püllieng yor ztriengz; tschwieschtieng yor meind und smaschieng yor driemz" Wat ik ook irritant vond waren mensen zonder maatgevoel mee gingen klappen en/of zingen Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ja al die dingen heb ik me ook wel een beetje aan ge-ergerd. Gelukkig merk je dat niet in de pit Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ja indeed, het lijkt alsof ik de enige ben die in de maat kan klappen? (of zoals ik hier zie: het lijkt alsof enkel ZM'ers in de maat kunnen klappen ). |
|
Ik moet me zelfs concentreren als ik er tegenin wil gaan Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ook zoiets: heel hard klappen en schreeuwen voordat de band nog maar 1 noot heeft gespeeld. Laat eerst maar ens wat horen zou ik zeggen, dan kijk ik wel of het het klappen waard is... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Ja echt wel...vooral niet klappen en schreeuwen als je weet dat je favo band zo het podium op gaat stappen. Stom zeg....eerst maar eens een kwartier kijken of ze net zo goed als alle vorige optredens en dan misschien even klappen.... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Ach ja, ik ben dat nou eenmaal niet gewend. De concerten waar ik heen ga wachten we rustig, pratend, onder het genot van een biertje tot de band begint te spelen. Misschien ben jij tijdens de K3-tour wat anders gewend geraakt...? quote: Ik ben wel blij dat ik mijn favoriete band 1 keer live heb mogen aanschouwen, dus echt vergelijken met *al* hun vorige optredens gaat ook niet echt op. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Oh, ik dacht dat dat overal hetzelfde was als bij K3 ??? En toen ik bij Britney Spears was...en Shakira ging het net zo..... Toen stond jij toch vooraan te gillen met zo'n lichtgevend stokje ? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote:die zijn nu vast wel klaar Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
PPM: Klopt... Het zijn stemmig zwarte foto's met een paar witte puntjes erop -> Lampen... Meer staat er niet op de foto's die ik in de tent heb gemaakt Kut wegwerp camera's Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Concerten | Vorige pagina |