|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Dagticket Werchter op de zaterdag is gewoon ook 50 Euro . Dus Fields of Rock it shall be . |
|
me |
|
Excellent choice Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
niet alleen MetallicA is voor mij nog belangrijk, want volgens de site komen Nile en Opeth ook!!! kijk das nog eens een leuk nieuwtje FREEZE |
|
Zijn er nog kaarten? |
|
true, ik zal er ook zijn in het goffert park op 15 juni net als af gelopen jaar met ozzfest grrr |
|
Ik zal eens haast gaan maken met dat kaartje... Morgen . |
|
quote:Hoogst waarschijnlijk wel het schijnt niet echt storm te lopen... (goh hoe zou dàt toch komen?? ) Ik ga morgen of volgende ook maar eindelijk eens een kaartje bestellen FREEZE |
|
OKEE VOORDAT IEMAND EEN KAARTJE KOOPT ik verkoop het mijne (found a better way to get in ) dus please mail mij effe ( email staat in profiel) wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:U heeft mail FREEZE |
|
quote:en u heeft ook meel wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Nile komt ook! |
|
quote:stond der al wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: damn...moet ik dus eigenlijk wel heen...heb alleen geen geld meer (spaar nogal veel voor graschpop ) |
|
quote: Wijsneus |
|
quote: Probleem is dat ik Nile supergraag wil zien. En dat ik het eigenlijk belachelijk veel geld vind voor 1 band. |
|
quote: inderdaad, dat had ik dus eerst ook (50 pleuro wast niet?) maar dan met 'tallica, typisch geval van "beetje jammer" |
|
quote: Je moet keuzes maken in je leven. Dit is er weer 1. Helaas helaas. |
|
daarentegen is Graschpop een groot goedmakertje voor me, aardig wat bands die ik nog (ookal in oude staat) wil zien |
|
Arch enemy kwam toch ook volgens de aardschok? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
op graschpop of op field of rock? |
|
nou aangezien dit het fields of rock topic is Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
hehe oke dan , volgens mij had ik inderdaad ook zoiets gelezen, maar het staat nog niet op de site van fields of rock |
|
WAAAAAT!!!! NILE OP FIELDS OF ROCK! IK MOET HEEEEEEEN!!!! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |