|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
5-10 minuten van de goffert |
|
quote: Ohw daar! |
|
quote: Dus... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
|
|
quote: dus ken ik mee terug reizen [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 12-06-2003 11:07] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Je hoeft alleen maar terug?? Ik denk wel dat het kan, maar die maat van mij rijdt waarschijnlijk (onder het motto "Ik win, jij rijdt" ). Ik zal 'm wel ff vragen dan. Moet wel goed komen. Het nadeel bij hem in de auto is dat er nauwelijks metal wordt gedraaid...dus wie weet rij ik ook wel. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
ik moet ook eens meegaandoen met wedstrijdjes! beters |
|
waar wonen jullie? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Joure. Dus verder kom je niet Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
hmm pitplaats mischien? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Metallica, Opeth, Nile, Arch Enemy, Strapping Young Lad... .ik zal er zijn |
|
quote: hmm dat wordt moeilijk... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
een tuin? ken wel een tent daar opzetten Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
pleur je tent in Nijmegen dan |
|
Gewoon op het station slapen. Doe ik ook als ik de trein mis. |
|
gezellig in je 1tje Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Zullen er nog wel meer zijn lijkt me. |
|
je denkt toch niet dat ik bij je in de tent kom wel?? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: ze gooien het station dicht 's nschts. maar vincent en ik wonen allebei in nijmegen je hoeft echt niet buiten te slapen hoor |
|
quote: hehehe ik weet dat ze het station dicht gooien daar snachts. Zei het ook maar voor de grap. Ik heb nog altijd een vriendinnetje die op kamers woont in Nijmegen. Dus daar kan ik altijd wel pitten. En zoals ik al eerder heb gezegt. Ik heb geen flauw idee waar jij of vincent wonen. Heb wel eens bij vincent gepit maar toen was ik ook niet een van de nuchterste meer. Dus geen flauw idee meer waar het is. Het enigste wat ik weet is dat je bij het station onder de tunnel door moet gaan. |
|
het is maar goed dat je vriendinnetje er ook woont dan |
|
voor vincents huis moet je trouwens gewoon de mangled en inhume stickers volgen |
|
quote: Is het trouwens bij jou op de kamer ook zo'n rotzooi als bij hem? Bij hem is het echt niet normaal. Maar wel geweldig. [Dit bericht is gewijzigd door Frietbal op 12-06-2003 12:13] |
|
ik slaap lekker in een hotel.... |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |