|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Van de ZMers heb ik alleen Truus gezien. |
|
quote: ...een maat en ik riepen heel de tijd Slayer...toen we tijdens een rustig stukje Angel Of Death aanzetten werden we door een in Slipknot tenue getooide jochie gewezen dat hij dat nummer van Metallica niet kende...... Zo uit mijn hoofd was dit de setlist van Metallica: Blackened No Remorse Harvester Of Sorrow Sanitarium For Whom The Bell Tolls Frantic Sad But True St.Anger Seek And Destroy Master Of Puppets Damage Inc. encore Ride The Lightning Nothing Else Matters Creeping Death encore 2 Hit the lights Enter Sandman KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: |
|
Wel jammer dat ze Fight Fire with Fire nooit spelen. Damage Inc was wel een verrassing!! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ik had een ZM T-shirt aan (die nieuwe) maar omdat ik zat kon je het niet zo goed zien. Het was tijdens Stone Shit vlakbij dei Kabab tent |
|
quote:Kep juist vreselijk genoten van Stone Sour . Ze speelden goed en corey liet zich van zijn beste kant zien. En toen kwam Bother... Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Heb jij heel kort, donker haar? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Jep, heel kort |
|
Nou, dan geloof ik dat ik je ge-spot hebt. Hoe oninteressant dat ook is Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Waar dan? |
|
op dat grasveld nee ik zag je 2x staan ofzo, met wat andere gasten, in de buurt van de grote Tent en 1x in de buurt van de drink-tent tussen grote tent en mainstage... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: heb ik ook geprobeerd.... idee was goed..., de uitwerking wat minder.., ze kregen me te pakken en hebben mij er uit geschopt!! |
|
Ben ook geweest en vond het kei cool! Helaas alleen foto's mogen maken bij Epica, had er ook graag een paar gemaakt van Metallica, die waren cool! Had ik niet verwacht!(kon me niet goed meer tussen het publiek gewrongen krijgen om foto's te maken) nu helemaal zin in Waldrock volgende week! [Dit bericht is gewijzigd door Natascha op 16-06-2003 16:38] www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
quote:Zit Marilyn Manson nu ook al bij EPica ? |
|
heb jij toevallig foto's lopen maken van een beveilingsagent die met zijn hond bezig was? |
|
quote:hehe, dat was vanuit het publiek... (Epica was de enige die mocht) quote:nee dat was ik niet... [Dit bericht is gewijzigd door Natascha op 16-06-2003 16:40] www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
quote: er zit een vlek op de lens van je camera in de vorm van een zwarte rand en de leters "(c) www.studiomystica.nl" dat is erg jammer. En het is jammer dat dat linker wijf op die bovenste foto haar slip nog aanhad toen [Dit bericht is gewijzigd door Claw op 16-06-2003 16:41] Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
claw, dat was een pakje, ze waren niet echt naakt |
|
quote: ghoulliette jij was er niet eens bij Marylin manson trok die slip uit van dat linker wijf. Later gingen ze on stage met een "naakt-pak" zeg maar ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Claw zou het zo geil vinden om een kutje van 0,3 mm te kunnen zien ... |
|
Epica was trouwens een stuk beter dan Autumn. Autumn sucks big time (en ik kom nog wel uit Friesland ). Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Claw had een dergelijke opmerking van Jenje verwacht. Aangezien hij niets anders doet dan dergelijke opmerkingen plaatsen Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Ik voldoe graag aan je verwachtingen |
|
Het viel me trouwens op dat het geluid op de main stage tijdens de meeste optredens heel slecht was. Dit was zelfs merkbaar toen ik zo'n gore sate menu naar binnen werkte tijdens Monster Magnet. Tijdens Metallica golfte het geluid constant op en neer. Lijkt me vreemd dat het niet mogelijk was om het eens goed af te stellen........ In de tent was het ook niet altijd veel soeps. Aan het begin van een van de optredens (volgens mij Nile) waren ze zelfs vergeten om de vocalist aan te zetten...dit was gelukkig na 10 seconden verholpen. Voor de rest een leuk evenement. Hoogtepunt was voor mij ArchEnemy. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |