IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : 15 juni Fields of Rock, wie gaat er van ZM allemaal heen? Vorige pagina | Volgende pagina
Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 16-06-2003 14:37 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Heb buiten de hekken gestaan.

Bij metallica had ik echt de drang om over de hekken te gaan klimmen.
Wel belachelijk dat ze zelf met politiehonden gaan dreigen als je op zo'n hek staat.

Verder een hoop biertjes gezopen.
En was op den duur dus TJOKKEFOLL.
Ben blij dat ik niet ver meer terug hoefde met de trein.
Tering wat zat dat ding vol!

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 16-06-2003 14:38 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Van de ZMers heb ik alleen Truus gezien.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-06-2003 14:52 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 14:10 schreef goblinjester het volgende:
Hey, ik heb drie keer SLAYER geroepen!!!

...een maat en ik riepen heel de tijd Slayer...toen we tijdens een rustig stukje Angel Of Death aanzetten werden we door een in Slipknot tenue getooide jochie gewezen dat hij dat nummer van Metallica niet kende......

Zo uit mijn hoofd was dit de setlist van Metallica:

Blackened
No Remorse
Harvester Of Sorrow
Sanitarium
For Whom The Bell Tolls
Frantic
Sad But True
St.Anger
Seek And Destroy
Master Of Puppets
Damage Inc.

encore

Ride The Lightning
Nothing Else Matters
Creeping Death

encore 2

Hit the lights
Enter Sandman

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-06-2003 14:54 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 14:38 schreef Frietbal het volgende:
Van de ZMers heb ik alleen Truus gezien.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 16-06-2003 15:06 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Wel jammer dat ze Fight Fire with Fire nooit spelen. Damage Inc was wel een verrassing!!

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 16-06-2003 15:19 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 14:23 schreef she_devil het volgende:
k was met een vriendin ja, kleiner meisje....waar ergens? k heb geen zm shirt gezien....k had een vermaakt tallica shirt uit '85 aan....

Ik had een ZM T-shirt aan (die nieuwe) maar omdat ik zat kon je het niet zo goed zien. Het was tijdens Stone Shit vlakbij dei Kabab tent

Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 16-06-2003 15:26 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Op 16 juni 2003 15:19 schreef Vintersorg het volgende:
Ik had een ZM T-shirt aan (die nieuwe) maar omdat ik zat kon je het niet zo goed zien. Het was tijdens Stone Shit vlakbij dei Kabab tent
Kep juist vreselijk genoten van Stone Sour . Ze speelden goed en corey liet zich van zijn beste kant zien. En toen kwam Bother...

Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 16-06-2003 15:35 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 16 juni 2003 15:19 schreef Vintersorg het volgende:

Heb jij heel kort, donker haar?

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 16-06-2003 15:56 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Jep, heel kort

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 16-06-2003 15:57 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Nou, dan geloof ik dat ik je ge-spot hebt. Hoe oninteressant dat ook is

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 16-06-2003 15:58 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Waar dan?

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 16-06-2003 16:08 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

op dat grasveld

nee ik zag je 2x staan ofzo, met wat andere gasten, in de buurt van de grote Tent en 1x in de buurt van de drink-tent tussen grote tent en mainstage...

hammer
Usericon van hammer
Posted 16-06-2003 16:12 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

quote:
Op 16 juni 2003 13:56 schreef Grom het volgende:
Metallica was erg gaaf, heb nog bijna een rel veroorzaakt omdat ik perse in dat voorste vak wilde staan, maar dat was heel simpel op te lossen door tijdens het optreden over die lagere hekken te klimmen en rennen voor de security.

heb ik ook geprobeerd....
idee was goed..., de uitwerking wat minder..,

ze kregen me te pakken en hebben mij er uit geschopt!!

Natascha
Usericon van Natascha
Posted 16-06-2003 16:37 by Natascha Wijzig reactieProfiel van NataschaQuote dit berichthttp://www.studiomystica.nl

Ben ook geweest en vond het kei cool!
Helaas alleen foto's mogen maken bij Epica, had er ook graag een paar gemaakt van Metallica, die waren cool! Had ik niet verwacht!(kon me niet goed meer tussen het publiek gewrongen krijgen om foto's te maken)

nu helemaal zin in Waldrock volgende week!

[Dit bericht is gewijzigd door Natascha op 16-06-2003 16:38]

www.studiomystica.nl --> Design & Photography

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-06-2003 16:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 16:37 schreef Natascha het volgende:
Helaas alleen foto's mogen maken bij Epica, had er ook graag een paar gemaakt van Metallica, die waren cool! Had ik niet verwacht!

Zit Marilyn Manson nu ook al bij EPica ?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-06-2003 16:38 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

heb jij toevallig foto's lopen maken van een beveilingsagent die met zijn hond bezig was?

Natascha
Usericon van Natascha
Posted 16-06-2003 16:39 by Natascha Wijzig reactieProfiel van NataschaQuote dit berichthttp://www.studiomystica.nl

quote:
Op 16 juni 2003 16:38 schreef Jenje het volgende:
Zit Marilyn Manson nu ook al bij EPica ?
hehe, dat was vanuit het publiek... (Epica was de enige die mocht)
quote:
Op 16 juni 2003 16:38 schreef ghoulliette het volgende:
heb jij toevallig foto's lopen maken van een beveilingsagent die met zijn hond bezig was?
nee dat was ik niet...

[Dit bericht is gewijzigd door Natascha op 16-06-2003 16:40]

www.studiomystica.nl --> Design & Photography

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 16-06-2003 16:40 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 16 juni 2003 16:37 schreef Natascha het volgende:
Helaas alleen foto's mogen maken bij Epica, had er ook graag een paar gemaakt van Metallica, die waren cool! Had ik niet verwacht!(kon me niet goed meer tussen het publiek gewrongen krijgen om foto's te maken)

er zit een vlek op de lens van je camera in de vorm van een zwarte rand en de leters "(c) www.studiomystica.nl" dat is erg jammer.

En het is jammer dat dat linker wijf op die bovenste foto haar slip nog aanhad toen

[Dit bericht is gewijzigd door Claw op 16-06-2003 16:41]

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-06-2003 16:41 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

claw, dat was een pakje, ze waren niet echt naakt

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 16-06-2003 16:42 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 16 juni 2003 16:41 schreef ghoulliette het volgende:
claw, dat was een pakje, ze waren niet echt naakt

ghoulliette jij was er niet eens bij

Marylin manson trok die slip uit van dat linker wijf.

Later gingen ze on stage met een "naakt-pak" zeg maar ...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 16-06-2003 16:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Claw zou het zo geil vinden om een kutje van 0,3 mm te kunnen zien ...

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 16-06-2003 16:43 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Epica was trouwens een stuk beter dan Autumn. Autumn sucks big time (en ik kom nog wel uit Friesland ).

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 16-06-2003 16:44 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 16 juni 2003 16:42 schreef Jenje het volgende:
Claw zou het zo geil vinden om een kutje van 0,3 mm te kunnen zien ...

Claw had een dergelijke opmerking van Jenje verwacht. Aangezien hij niets anders doet dan dergelijke opmerkingen plaatsen

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 16-06-2003 16:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 16:44 schreef Claw het volgende:
Claw had een dergelijke opmerking van Jenje verwacht. Aangezien hij niets anders doet dan dergelijke opmerkingen plaatsen
Ik voldoe graag aan je verwachtingen

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-06-2003 17:18 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Het viel me trouwens op dat het geluid op de main stage tijdens de meeste optredens heel slecht was. Dit was zelfs merkbaar toen ik zo'n gore sate menu naar binnen werkte tijdens Monster Magnet.

Tijdens Metallica golfte het geluid constant op en neer. Lijkt me vreemd dat het niet mogelijk was om het eens goed af te stellen........

In de tent was het ook niet altijd veel soeps. Aan het begin van een van de optredens (volgens mij Nile) waren ze zelfs vergeten om de vocalist aan te zetten...dit was gelukkig na 10 seconden verholpen.

Voor de rest een leuk evenement. Hoogtepunt was voor mij ArchEnemy.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com