|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: maar X-mass kostte geen 50 euro. En metallica speelt toch nauwelijks oude nummers, ik zet gratis de eerste 4 albums nog wel een keertje op. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
ik heb metallica nu 3X live gezien en ze spelen ZAT ouwe nummers 60% is zoiezo ouwe shit.(black album niet meetellen) tijdens hun optreden voor de raiders speelde ze Seek and Destroy Fuel Master op Puppets Sad but true Hit the lights ( HELL YEAH) For Whom the bell tolls Battery moet je ook echt wel verw88 dat ze die op hun tour spelen en als je dan zoiets leest begint bij mij de adrenaline al te flowen (IT'S FUCKING WHIPLASH Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Fields of rock.. argh.. het commerciele antwoord op het ontbreken van DOA.... Nou ja, ze doen maar wat ze niet laten kunnen.. Voor Iron Maiden ga ik dit jaar waarschijnlijk wel naar Waldrock, verder kan ik geen band bedenken die daar zou kunnen spelen (lees, die populair genoeg is voor zo'n ozzfest achtig feestje) en die ik wel graag zou willen zien... o ja, iemand noemde eerder Ministry.. nou ja, die zie elders wel weer een keer.. Verder wordt het voor mij Wacken en heel misschien nog een ranzig obscuur Tjechisch festivalletje (openhellfest) .. , en graspop als er toevallig tijd en geld op mijn rug begint te groeien |
|
Ministry wat is dat eigenlijk? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ist eigenlijk al uitverkocht? k zit tot zaterdag nog hier in Portugal wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
nee hoor lijtk me niet moet je ff op ticketservic.nl kijken trouwens nog veel plezier daaro Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: dank je , t is hier echt super vet...wel geen spoortje metal hier maar dat maakt de natuur wel goed wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
komen er foto's ofuuh? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: off course...al 3 rolletjes en een halve digicam vol dus er zit wel wat leuks tussen....ben benieuwd of de foto´s van de schorpioenen zijn gelukt wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Ministry zijn zo ongeveer de godfathers van de industrial scene.. de beste cd is naar mijn inziens nog steeds Psalm 69, met nummers als NWO (new world order) en JUST ONE FIX ,, die moet je maar eens luisteren als je hem tegenkomt. Overigens vinden vrijwel alle mensen die ik ken Ministry dodelijk saai, behalve degenen die zich meer in de gothic/industrial/electro sferen bevinden... .. (waar ik mezelf verder weer niet toe reken, aangezien ik de meeste bands uit deze genre's wel dodelijk saai vind, zoals Apoptygma Berzerk .. snap je het nog?? [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 05-03-2003 23:14] |
|
HELEMAAL!!! niet Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
verdomme je ken er niet eens overn88 ze houden ook nooit rekening met mensen uit het noorden Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Dan zullen er in de betreffende nacht wel meer mensen rondhangen in Nijmegen. Je kunt in de Valkhof gaan pitten! Is toch zomer. |
|
Vervoer regelen met een ouder iemand die ook gaat en een rijbewijs heeft, effe iemand uit Nijmegen aan z\'n jasje trekken en dan daar pitten! |
|
Ik ga. Vorig jaar woonde ik er nog, maar nu wordt het de laatste trein terug naar Arnhem. |
|
k heb kaartje gehaald nu nog oordoppen voor de rest van de bands wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
-Phantom Lord -Orion -Blooddawn -PsYcHo -Phaestus (?) -She_devil -Trevoc -Inside-Lie + The Slayer -Sharteel -Mies -Impaled Succubus -Jebes -Vintersorg -Twanby -Possessedpacman Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
-Phantom Lord -Orion -Blooddawn -PsYcHo -Phaestus (?) -She_devil -Trevoc -Inside-Lie + The Slayer -Sharteel -Mies -Impaled Succubus -Jebes -Vintersorg -Twanby -Possessedpacman -WXena |
|
what about een meeting voor tijdens de kutbands wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: FF een quote goed uit zijn verband rukken... Maar waar gaat dit eigenlijk over? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Heeft Limp Bizkit al een nieuwe gitarist? |
|
quote: Ja, je weet wel, die ene??? |
|
Dat dacht ik al |
|
quote: als je de hele post leest snap je het mischien Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |