IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : 15 juni Fields of Rock, wie gaat er van ZM allemaal heen? Vorige pagina | Volgende pagina
Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 16-06-2003 22:07 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 19:43 schreef ghoulliette het volgende:

wel jammer dat ik weet dat die bh van de hema is en opgevulling heeft

Jim en Jamia waren Duivels goed.

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 16-06-2003 22:07 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 16-06-2003 22:09 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Op 16 juni 2003 21:44 schreef she_devil het volgende:
kwam metallica nou in Maart of zo?
ze zeiden in maart

Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 16-06-2003 22:10 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 22:09 schreef Possessedpacman het volgende:
ze zeiden in maart

heen heen heen heen!

Possessedpacman
Signum cornu
Posted 16-06-2003 22:11 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 16-06-2003 22:13 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 21:34 schreef Claw het volgende:
Heel goed gezien. Het poser gehalte lag hoog. Maar ik wil best wel 25 Euro betalen voor Metallica, Nile, Opeth + een gezellig dag.

25 euro?? 50 pleuro...? jij hebt privileges?

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 16-06-2003 22:15 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 22:13 schreef NolthuarII het volgende:

Hij geeft ze een setje Claw-theekopjes(c) en ze zijn weer tevreden

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 16-06-2003 22:15 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 16 juni 2003 22:13 schreef NolthuarII het volgende:

Een gast was ziek en wilde zijn kaartje op het laatste moment wel voor de helft van het geld doorverkopen.

Voor 50 euro was ik niet gegaan.

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Heer Krieg
Usericon van Heer Krieg
Posted 16-06-2003 22:16 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 22:09 schreef Possessedpacman het volgende:
ze zeiden in maart

Kijk daar reageer je nou niet op he, kleine kinderen onder de veertien Possessedpacman.
Metallica's laatste word door iedereen afgedroogd, maar opzich is het een prima plaat met blik trommels en gore gitaren.
Deze kinderen hadden zich vergist Possessdpacman die hadden op de EO-jongerenshow moeten zijn, maar zijn toch gebleven en zelfs omgebouwd tot Duivels.
Door dit geouwehoer krijg ik misschien 'n ban. Maar ik vind dat jullie ook niet de liefste zijn geweest, topic's over mijn rug openen, en bij klachten drie achter m'n rug om schrijven. Er zijn klachten over m'n topic's aanmaken maar als je ziet hoeveel ik respons krijg? Ben ik dan dom.

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 16-06-2003 22:17 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 22:16 schreef Heer Krieg het volgende:
Kijk daar reageer je nou niet op he, kleine kinderen onder de veertien Possessedpacman.
Metallica's laatste word door iedereen afgedroogd, maar opzich is het een prima plaat met blik trommels en gore gitaren.
Deze kinderen hadden zich vergist Possessdpacman die hadden op de EO-jongerenshow moeten zijn, maar zijn toch gebleven en zelfs omgebouwd tot Duivels.
Door dit geouwehoer krijg ik misschien 'n ban. Maar ik vind dat jullie ook niet de liefste zijn geweest, topic's over mijn rug openen, en bij klachten drie achter m'n rug om schrijven. Er zijn klachten over m'n topic's aanmaken maar als je ziet hoeveel ik respons krijg? Ben ik dan dom.

Het leuke is dat ze live waarschijnlijk oude nummers spelen, en daar ben ik wel blij mee

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 16-06-2003 22:19 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 16 juni 2003 22:17 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
Het leuke is dat ze live waarschijnlijk oude nummers spelen, en daar ben ik wel blij mee

Ze spelen live oude nummers. Op Rock Werchter heb ik gehoord dat ze bijna alleen oude nummer speelden en op Fields of Rock weer. 2 nummers van Stanger slechts.

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Orion
Usericon van Orion
Posted 16-06-2003 22:20 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

Werchter?

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Possessedpacman
Signum cornu
Posted 16-06-2003 22:21 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Maar ik vind dat jullie ook niet de liefste zijn geweest, topic's over mijn rug openen, en bij klachten drie achter m'n rug om schrijven.

quote:
Ben ik dan dom.

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 16-06-2003 22:21 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 16 juni 2003 22:20 schreef Orion het volgende:
Werchter?

dacht ik ja ... ? of lul ik wat uit mijn nek? dan mag je het zeggen hoor, maar ze stonden pas geleden ergens ...

[Dit bericht is gewijzigd door Claw op 16-06-2003 22:26]

Heer Krieg
Usericon van Heer Krieg
Posted 16-06-2003 22:25 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Ik heb Metallica twee keer gezien?
Als eerste op Dynamo in Mierlo.
Ja toen vond ik ze zeer goed.

En ik heb ze mogen bewonderen in Belgie op Werchter, toen speelde ook op die dag meen ik Within Temptation en Monster Magneet, toen vond ik ze minder, voor de rest intreseren ze me niet. Maar ST Anger is goe.

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 16-06-2003 22:26 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 22:21 schreef Claw het volgende:
dacht ik ja ... ? of lul ik wat uit mijn nek? dan mag je het zeggen hoor, maar ze stonden pas geleden ergens in duitsland ofzo

Rock Am Ring

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 16-06-2003 22:26 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 16 juni 2003 22:26 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
Rock Am Ring

Thanks, die bedoelde ik ja

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 16-06-2003 22:28 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 16 juni 2003 22:25 schreef Heer Krieg het volgende:
Maar ST Anger is goe.

daarom spelen ze er maar 2 nummers van live???

ik zag ze op tv, rock am ring en de menigte deed weinig tijdens deze 2 nummers.

Oud Vuil.

-I-Evil-I-Eagle-I-
Usericon van -I-Evil-I-Eagle-I-
Posted 16-06-2003 22:52 by -I-Evil-I-Eagle-I- Wijzig reactieProfiel van -I-Evil-I-Eagle-I-Quote dit bericht

Kom op zeg... Als ze ergens wat van te duchten hebben met deze CD is t de gemiddelde blackmetaldemotape. Met als enig GROOT verschil dat er op die tapes meestal wel redelijk gedrumd wordt. en dat ze op de uiteindelijke produktie eventuele houthakgeluiden hebben weggefilterd.

Sorrie hoor, ik had op FoR een Iscariot shirt aan en ben helemaal weg van NILLLLEEEEEEEEE!!!!!
Maar g*dteringt*fus.. wat is dat anger-geval een teringherrie

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-06-2003 22:53 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 22:28 schreef webblaster wim het volgende:
daarom spelen ze er maar 2 nummers van live???

ik zag ze op tv, rock am ring en de menigte deed weinig tijdens deze 2 nummers.

naar de wc gaan. ten minste dat deed ik(thuis)

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-06-2003 22:55 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

meisje dat bij mij op het gras zat mocht naar binnen voor 7,50 en een biertje, was ze binnen een uur weer terug, want ze had geen zin meer bedoel geef het kaartje dan aan mij ofzo

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 16-06-2003 23:02 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

En wat een eikels dat je niet over het hek mag klimmen.

Possessedpacman
Signum cornu
Posted 16-06-2003 23:04 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Op 16 juni 2003 23:02 schreef Frietbal het volgende:
En wat een eikels dat je niet over het hek mag klimmen.

Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 16-06-2003 23:21 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Zooooo wat was FoR vet zeg... We waren precies op tijd om bij Strapping Young Lad helemaal vooraan te staan... Damn wat spelen die gasten goed!! Strak, hard, en een super-grappige wild-headbangende toetsenist van 1.40 hoog
Was ook erg grappig om te zien hoe Devin tijdens het opbouwen van de apparatuur opera-zang-oefeningen aan het doen was!
Later op de dag nog een SYL poster laten signeren door de band.. Wat is die Devin Townsend off-stage een klein, grappig mannetje zeg! En Gene Hoglan is groooot...

Daarna naar de Main-stage gelopen om een stukje Autumn mee te pikken... Argh, wat kwam die band amateuristisch over! Geluid was matig, slechte mix en vond de muziek nogal eentonig... Op een gegeven moment zag de zangeres dat ze in beeld was op dat grote scherm, waarop ze het nodig vond om, heel grappig, in haar neus te gaan staan peuteren...

Maar even een pannenkoekje gaan halen...
Hierna snel naar de tent om nog een stuk Nile mee te pikken... Wow!! Vond ze erg goed... Wat een muur van geluid!!!

**BLACK... SEEDS... OF VENGEANCE!!**

Hierna maar een beetje rond gelopen...
Stukje Disturbed gezien, vond er weinig aan! Arch Enemy was wel weer erg vet... Zo'n klein meisje... Zo'n strot!

Hierna via Stone Sour, wat ik trouwens wel te pruimen vond, doorgelopen naar Mudvayne... Fuck alle true-heid enzo, maar wat een vette band! Vond ze echt heel erg goed! Ook weer een rete-strakke drummer!

Hierna verder naar voren gewurmd voor het, in mijn ogen, beste optreden van de dag... Opeth!!! Jezus wat een ge-wel-di-ge band.. Heerlijk genieten van super-nummers als Advent, The Drapery Falls en Demon of the Fall... Zalig!! Optreden had van mij de hele avond mogen duren!

Heb daarna nog het begin van Marilyn Manson gezien, maar dat kon me toch niet echt boeien... Tis niet echt mijn ding ofzo! Wel grappig om een keer gezien te hebben...

En jah... Metallica!!! We hebben ons zover mogelijk naar voren gewurmd, maar fuuuuuck... 40.000 mensen, 1 band... Heb van de 1e 2 nummers niks gezien! Daarna maar helemaal naar achteren gelopen... Daar was het nog wel te zien! Speelden erg goed, vette nummers... Helemaal goed!! Alleen... 2 wereldgitaristen, top-bassist... Wat moeten ze met Lars?!?! Njah...

Conclusie: Plak er volgend jaar 2 dagen bijaan, slinger er een camping bij, nog vetter!

Fields of Rock HEERSCHT!!

Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.

XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 16-06-2003 23:36 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

en.. hoe waren THE BLOOD BROTHERS????

Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com