|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
- Ethereal (Met vriendin en broertje) - Mies - Morning - impaled succubus + zusje - desire - possessedpacman met een stuk of 10 vrienden - TNightmare + Der Lexus |
|
- Ethereal (Met vriendin en broertje) - Mies - Morning - impaled succubus + zusje - desire - possessedpacman met een stuk of 10 vrienden - TNightmare + Der Lexus - Jebes Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
] - Ethereal (Met vriendin en broertje) - Mies - Morning - impaled succubus + zusje - desire - possessedpacman met een stuk of 10 vrienden - TNightmare + Der Lexus - Jebes is er wel, maar aan de andere kant van de hekken: - Ghoulliette |
|
Hoe ver ligt dat Goffertpark eigenlijk van station Nijmegen centraal af? [edit] Als in, hoe lang zul je in die pendelbus zitten? [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 06-06-2003 18:12] |
|
quote: lopen is het een (dik) half uur, snelle bus doet het in 7 minuten. fietsen doe je het in 10 [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 06-06-2003 18:58] |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 06-06-2003 19:51] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
nee ik bedoel in het goffertpark zonder kaartje/ geen toegang [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 06-06-2003 19:54] |
|
quote:jammer dan dit lijstje - Ethereal (Met vriendin en broertje) - Mies - Morning - impaled succubus + zusje - desire - possessedpacman met een stuk of 10 vrienden - TNightmare + Der Lexus - Jebes - she devil (backstage) is er wel, maar aan de andere kant van de hekken: - Ghoulliette wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Dank. Whoa, ik heb zowaar hoop op de laatste trein! Als er genoeg pendelbussen zijn that is. |
|
ik alleszins niet, iets te ver voor mij Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: mocht iemand echt in slaapnood komen, er blijven al zo'n 4 mensen pitten bij mij, daar kunnen er nog wel wat bij, maar je moet wel je eigen slaapdingies meenemen, want bij mij is alles al in gebruik dan vrees ik. |
|
quote: het is ook te kort bij, heb mijn weekend al gepland Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Verdomme, als ik nu geld had gehad I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
kan er iemand in mijn naam wat lege blikjes en scheldwoorden richting podium werpen als metallica speelt? bvd Oud Vuil. |
|
quote:\dan wordt je er waarschijnlijk afgekikt, vorig jaar bij Ozzfest liepen ze ook al te zeuren dat je niets mocht gooien. |
|
obsceniteiten roepen mag toch wel? is ook goed. Oud Vuil. |
|
quote: Wat brengt jou daar backstage dan |
|
ik heb een idee. zulklen we een ontmoeting organiseren?? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
FoR is gay, ik ga niet |
|
oke Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Wellicht dat ik er een gedachten-reisje naar zal maken... Hakkuh |
|
Hmm, ik hoop ook de laatste trein ergens heen te gaan halen. Weet alleen nog niet waarheen. Of het hele stuk met de auto doen en Files voor lief nemen. Zucht. TotZiens |
|
- Ethereal (Met vriendin en broertje) - Mies - Morning - impaled succubus + zusje - desire - possessedpacman met een stuk of 10 vrienden - TNightmare + Der Lexus - Jebes - She Devil(backstage) - MetalJan is er wel, maar aan de andere kant van de hekken - Ghoulliete |
|
quote: Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |