IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : 15 juni Fields of Rock, wie gaat er van ZM allemaal heen? Vorige pagina | Volgende pagina
Orion
Usericon van Orion
Posted 14-06-2003 22:30 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2003 17:15 schreef NecRobert het volgende:
Moet morgen wel vroeg op want wil SYL zeker niet missen!
Moet uit Friesland komen...

ik ook
vanmorgen er om half 7 af , half 8 trein
en dan om 23.00 weer opsodemieteren

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 14-06-2003 22:46 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Dude, je hebt mail.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-06-2003 23:48 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ja nog maar een paar uurtjes en ik kan lekker de hele dag mooie mannen spotten

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 15-06-2003 7:48 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Je kan mij spotten

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-06-2003 10:30 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 7:48 schreef Claw het volgende:
Je kan mij spotten

dan zal ik mij maareens het bed uithijzen enzo, begint al om 12 uur geloof ik

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-06-2003 12:44 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

bla

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 15-06-2003 12:46 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Fields of Rukk

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 15-06-2003 12:47 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2003 23:48 schreef ghoulliette het volgende:
ja nog maar een paar uurtjes en ik kan lekker de hele dag mooie mannen spotten

Nu-metal kleuters zal je bedoelen

I can't shoot straight unless I've had a pint!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-06-2003 12:49 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

nou er zijn ook veel oude mannen met dikke penzen. maar ik wordt morgen ongesteld loop over van hormonen ben niet erg kieskeurig

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 15-06-2003 12:49 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 12:49 schreef ghoulliette het volgende:
nou er zijn ook veel oude mannen met dikke penzen. maar ik wordt morgen ongesteld loop over van hormonen ben niet erg kieskeurig

Damn

I can't shoot straight unless I've had a pint!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-06-2003 12:53 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

tss waar blijven ze nou, kan pas weer terug als een vriendin van mij hier haar spullen heeft gedumpt *ben ongeduldig*

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 15-06-2003 13:01 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Zal wel weer zaad worden al die nu metal kleuters LOL......

ben vorig jaar per ongeluk naar Ozzfest geweest (Ozzy en Slayer) heb nog nooit zo'n spijt gehad van een festival man wat heb ik me lopen ergeren dar.

Heb mezelf voorgenomen nooit meer naar een overwegend nu metal getint festival te gaan wat een aafluiting was dat zeg!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-06-2003 23:52 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

het was kei gezellig, volgens mij she devil nog gezien op een tourbus. en tijdens enter sandman was de security weg dus ghoulli het veld op haha!!! was cool

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 16-06-2003 1:41 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

hehe k heb niet op een tourbus gezeten
wel heb ik zwaar metaal gezien

METALLICA was echt gaaaaaaaaaf !!!!!!!!!! niet normaal, ze hebben alleen maar ouwe nummers gespeeld op die 2 nieuwe na dan...., k heb zwaaar staan genieten daar zo!! niet verwacht, maar het was echt goed!!!!!

wait for me dragon, we'll meet in the sky

djkrizz
de allergeilste
Usericon van djkrizz
Posted 16-06-2003 2:43 by djkrizz Wijzig reactieProfiel van djkrizzQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.tk

wie had er een ZM-shirt aan van jullie? ben nl. 1 zm'er tegengekomen maar k had geen zin het ff na te vragen (ben immers een kut-newbie dus)

metallica was zkers tof; jammer dat ze 'one' ondanks het roepen niet wilden spelen

Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 16-06-2003 3:03 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Het was waanzinnig! Ik ben net thuis enheb alle bands kunnen zien die ik wilde en het was gewoon geweldig!

Strapping Young Lads is op cd al bizar, maar live gewoon on waarschijnelijk goed!

Nile was steengoed. De zanger herkene mij nog van in de baroeg . Kep zijn plectrum nog gekregen

Arch enemy stond nog op mijn lijstje en ik moet zeggen, ze hebben zichzelf waar gemaakt! Het geluid was goed en ze sfeer was er zeker.

Mudvayne was wel grappig. Niet bijzonder...ben ook na 5 numer weggegaan om te gaan eten

Stone Sour. Ik heb eindelijk Corey Taylor gezien. De stem was in het begin nogal matig maar dit ging met stip de betere kant op na een antal nummers. Ik vond het vet toen hij bij Bother begon te huilen.

Marilyn Manson. Ook deze stond nog op mijn lijstje en dit was ook precoes wat ik ervan verwachtte. Het is neit echt mijn muziek maar het was toch leuk om ff mee te maken.

Toen Metallica! In 1 woord --> wow! Ze speelden de sterren van de hemel! Om de 1 of andere manier blijft Nothing Else Matters hangen!

Al met al een heerlijke dag met veer concequenties. Ik heb nu al last van me nek. Zaterdag een examenfeest+verjaardag waar de FoR mensen bleven slapen en zo zat ik zondag ochtend om 8 uur weer aan het bier . Verder ben ik letterlijk uitgedroogd, heb koppijn van de achohol, heb honger als een paard,heb geen stem meer over, ben mega moe en ik heb nu al pijn in me nek.

Kortom --> wat een geweldige dag heb ik weer aan mijn leven toegevoegd. Heerlijk

[Dit bericht is gewijzigd door Possessedpacman op 16-06-2003 3:12]

Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site

Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 16-06-2003 3:04 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Ik ga slapen, aju!

[Dit bericht is gewijzigd door Possessedpacman op 16-06-2003 3:13]

Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 16-06-2003 3:34 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Metallica was echt alleschoverheerschend!!!
Andere hoogtepunten vond ik Disturbed, Arch Enemy (helaas maar 'n klein deel gezien omdat die twee tegelijk speelden), Opeth en SYL. Autumn viel me een beetje tegen (drums stonden echt veeel te hard), terwijl ik Epica best goed vond. De twee ergste baggeroptredens waren tegelijk: Marilyn Manson en Ministry.

MetalTuupLimburg
Posted 16-06-2003 3:37 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

P.S. Ik had een Manowar-shirt aan van de tour van vorig jaar, met afgeknipte mouwen.
O dat figuur Ja dat was ik dus

[Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 16-06-2003 3:38]

the beast
Figuurzagen en anders niets.
Usericon van the beast
Posted 16-06-2003 6:32 by the beast Wijzig reactieProfiel van the beastQuote dit bericht

iemand Darkdayrising nog gezien?

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 16-06-2003 8:43 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Fields of Rock was dus geweldig! Ook al speelde Nile een erg doomy setlist, was het publiek bij de eerste 2 nummers van Metallica een duwende bewegende springende massa, en waren er gewoon te weinig etenstenten (en had ik sowieso geen zin in vet eten :S).

Ik ben inmiddels weer fris uit de douche gekomen, haar is alweer klitloos, nu alleen de honger nog wegwerken .

S.Y.L. was een goede opwarmer, en Autumn was om te huilen zo saaaaaaai. Wat een zaadband, After Forever en WT zijn god weet hoeveel keer beter.

Arch Enemy gaf een erg leuk optreden weg. Superenthousiast allemaal, de zangeres nog het meest. Microfoonstandaard in de hand en het complete podium gebruikend (en een leuk pakje aan ).

Opeth is in mijn ogen een echte cd-band om thuis bij weg te dromen, maar live kon ik er eigenlijk alleen maar duf van worden. Die gitaristen bleven ook alledrie op hun eigen vierkante meter staan, hele optreden lang. De rechter gitarist stond er wel tof bij, eigenlijk constant in een Trey Azagthoth pose. Maar voor echte Opeth fans was het wel geweldig, zo maak ik op uit de reactie van het publiek vooraan.

Marilyn Manson was dus gewoon een klein showtje maar (muziek suckt, daar ga ik het niet over hebben). Twee vrouwen erbij die ipv lingerie stukken huidkleurig kunststof aan hadden en over het podium heen dansten en "dreven".

Bij Nile stond ik goed vooraan, maar ze speelden een enorm doomy setlist, terwijl ik meer van de brute death riffs hou. Een nummer als "Ramses, bringer of War" hebben ze gewoon niet gespeeld...

En tot slot Metallica: vanwege erg lang wachten bij de etenstent gingen we pas heel laat naar voren, wel nog vlak voordat Marilyn begon. Uiteindelijk stond ik op zo'n 70/80 meter afstand denk ik. Bij de eerste 2 nummers (Blackened, No Remorse) vlogen we dus alle kanten op en werden we half gesquished tussen al die mensen die toch allemaal groter blijken te zijn dan ik, en voelde ik de bui al hangen, maar daarna werd het (behoorlijk kortharig en toch wel 40% vrouwelijk onderhand) publiek gelukkig wat rustiger. Vergeleken met Rock am Ring hebben we "The thing that should not be", "Battery" en "One" niet gehoord, daarvoor in de plaats "Damage Inc.", "Hit the Lights" en "Ride the Lightning". Vooral tijdens Master of Puppets en Creeping Death ben ik flink uit mijn dak gegaan (ik had gewoon ruimte om te headbangen en vóelde het respect van de kortharige Metallicafans naast mij, bwaha!). Van Metallica heb ik verder weinig gezíen: allemaal grote mensen voor me. Maar ja, was toch erg tof, en het valt me mee dat ik niet helemaal schor ben van het meezingen. Waarom was ik trouwens de enige die SLAYOOOR riep tijdens Metallica, eh?

Ik ben nu dus vooral moe en hongerig, en moet zodadelijk alweer naar college (bwaagh). Volledige live review zal morgen wel klaar zijn (zonder amateurfoto's, al plant ik die er misschien later nog bij).

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-06-2003 9:58 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 1:41 schreef she_devil het volgende:
hehe k heb niet op een tourbus gezeten
wel heb ik zwaar metaal gezien

METALLICA was echt gaaaaaaaaaf !!!!!!!!!! niet normaal, ze hebben alleen maar ouwe nummers gespeeld op die 2 nieuwe na dan...., k heb zwaaar staan genieten daar zo!! niet verwacht, maar het was echt goed!!!!!

wie zwaaide er dan naar mij
(het was iemand op een wagen die backstage stond)
was iig tijdens metalica en ik was aan het vliegtuigen (don't ask)

MetalTuupLimburg
Posted 16-06-2003 11:25 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

.

[Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 16-06-2003 11:28]

MetalTuupLimburg
Posted 16-06-2003 11:27 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 16 juni 2003 8:43 schreef TNightmare het volgende:
(...) en had ik sowieso geen zin in vet eten :S (...)

Rechtsvoor stond ook een stand met 'fruitsappen' erop (dezelfde als op Pinkpop, Pukkelpop, Ozzfest, e.d.) waar je bakjes fruit kon kopen.

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 16-06-2003 12:02 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

een zeer geschlaagde dag

syl klonk van af buiten de tent erg rommelig en ben ik dus niet gaan kijken.

autumn was autumn dus saai en al m'n 7e keer

nile viel me tegen. nog steeds wel goed maar op x-mass 2001 was het veel bruter sneller strakker vetter en beter geluid.

arch enemy was m'n 3e keer en was beter dan de vorige 2.

dark day riosing was een complete verrassing

opeth klonk erg saai dus sloeg ik maar over.

marilyn manson was goed
niks geen ruis valse zang slecht geluid of niet goed afgestelde instrumenten. alleen het laatste nummer ( the beutiful people) was een beetje rommelig.

en metallica viel me ook niets tegen. erg veel bagger nummers maar ook een paar geweldige; from who the bell tolls, creeping death, ride the lightning, master of puppets.
en ze speelde ook best strak

Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com