IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : 15 juni Fields of Rock, wie gaat er van ZM allemaal heen? Vorige pagina | Volgende pagina
Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 16-06-2003 19:52 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 19:47 schreef ghoulliette het volgende:
haha nee (ik verkoop die zooi alleen maar)

op pinkpop was het ook heel leuk zie ik:

Die gast die lijkt alsof hij hard schreeuwt, met die blonde haren, ken ik (tenminste, z'n gezicht ) Woont geloof ik ook in Arnhem of omgeving

Orion
Usericon van Orion
Posted 16-06-2003 19:53 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

lijkt net alsof hij een letter aan het draaien is

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 16-06-2003 19:57 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

je signature is veroudert

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 16-06-2003 19:57 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Ik heb wel verschillende pandabeertjes gezien.
Erg veel jong volk.

eukaryoot
high fidelity
Usericon van eukaryoot
Posted 16-06-2003 20:28 by eukaryoot Wijzig reactieProfiel van eukaryootQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 19:36 schreef Possessedpacman het volgende:
Yo die heb ik ook gezien, kep serieus liggen rollen van het lachen. Zo'n zwaan kleef aan verhaal waarbij die dude een groot voorbeeld is voor dat meiske en dat haar levensdoel is om later net zo'n loser te worden als hij.

Jah wij gingen dus ook helemaal kapot

grrr

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 16-06-2003 20:34 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Na een kwartier te hebben gelopen vanaf de parkeerplaats kwamen we (ik met wat vrienden)aan op het terrein. Snel naar de tent gelopen om het laatste nummer van SYL mee te pikken. Daarna een half uur in de rij gestaan om munten te kopen. Was echt aso druk! Dus het begin van Nile gemist! Ze speelden wel goed. Disturbed daarna was niks voor mij. Weer de tent opgezocht om te genieten van Arch Enemy . Stone Sour en Marilyn Manson konden me niet echt boeien. Metallica gaf natuurlijk het beste optreden van de dag weg. Lekker gebangd en meegeschreewd. Al met al best een geslaagd festival. Lekker weer bovendien, maar van mij mag het iets minder druk.

P.S. Nog nooit gezien: Papierprikkers tijdens een festival. .

Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 16-06-2003 20:48 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Op 16 juni 2003 20:34 schreef MetalJan het volgende:
P.S. Nog nooit gezien: Papierprikkers tijdens een festival. .
Ikke wel, niet dat het hierdoor schoner was . Ach alles werd toch verbrand aan het einde. Leuk joh, lekker pennywise-bro hymn lallen terwijl je tussen de kampvuurjtes doorhuppeld

Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site

Orion
Usericon van Orion
Posted 16-06-2003 21:14 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

http://members.lycos.nl/fieldsofrockpictures

*veel dezelfde foto's
wees gerust ze zijn niet van mij

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-06-2003 21:16 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 20:48 schreef Possessedpacman het volgende:
Ikke wel, niet dat het hierdoor schoner was . Ach alles werd toch verbrand aan het einde. Leuk joh, lekker pennywise-bro hymn lallen terwijl je tussen de kampvuurjtes doorhuppeld

Behalve dat een of andere kutmongool een hoop van die bierdragers vlak bij mij aanstak waardoor ik na een windvlagje allemaal brandende rotzooi op me afkreeg.

Jezus, wat maakte die kerel zich toen snel uit de voeten........

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Orion
Usericon van Orion
Posted 16-06-2003 21:17 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

run forest run

Possessedpacman
Signum cornu
Posted 16-06-2003 21:26 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Op 16 juni 2003 21:14 schreef Orion het volgende:
http://members.lycos.nl/fieldsofrockpictures

*veel dezelfde foto's
wees gerust ze zijn niet van mij
vette foto's dude, alleen een beetje veel van st one sour

Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 16-06-2003 21:28 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Ja Fields of Rock is en was alleen bestemd voor NEP-Metalheads, dit zijn zogenaamde FUKK posers, wie ging er van ZM allemaal heen, is een betere afspiegeling nu het posers concert voorbij is.
Manson is bedoeld voor degene die zich als vrouw laat ombouwen. En de rest, zal het maar niet verklappen. Veertigduizend stupido's die alleen maar afkwamen op Metallica en de rest liet men koud. Geen glimp van Limp en dan die fukking stonerockers Monster Magneet, voor de oude lullen onder ons waar wij met z'n allen op headbangen net zo roestig als ZZ Top opdat KLERE Bospop.
En zijn we allemaal geweest. En hebben we Nile gezien, FUKK you all, net zo met de Fields of Rock, let their be Dynamo again.
En geen KUT Trommelen en zeker geen Marillyn de woeste Duivel zonder boodschap.

Ik heb lekker thuis van m'n zoon genoten, en zelfs hij klinkt met lachen nog harder dan die poenscheppers van een Metallica.

One?

R.
Usericon van R.
Posted 16-06-2003 21:29 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

pff is die puber er ook weer.

Possessedpacman
Signum cornu
Posted 16-06-2003 21:29 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Op 16 juni 2003 21:28 schreef Heer Krieg het volgende:
Ja Fields of Rock is en was alleen bestemd voor NEP-Metalheads, dit zijn zogenaamde FUKK posers, wie ging er van ZM allemaal heen, is een betere afspiegeling nu het posers concert voorbij is.
Manson is bedoeld voor degene die zich als vrouw laat ombouwen. En de rest, zal het maar niet verklappen. Veertigduizend stupido's die alleen maar afkwamen op Metallica en de rest liet men koud. Geen glimp van Limp en dan die fukking stonerockers Monster Magneet, voor de oude lullen onder ons waar wij met z'n allen op headbangen net zo roestig als ZZ Top opdat KLERE Bospop.
En zijn we allemaal geweest. En hebben we Nile gezien, FUKK you all, net zo met de Fields of Rock, let their be Dynamo again.

Ik heb lekker thuis van m'n zoon genoten, en zelfs hij klinkt met lachen nog harder dan die poenscheppers van een Metallica.

One?

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 16-06-2003 21:34 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 16 juni 2003 21:28 schreef Heer Krieg het volgende:

One?

Heel goed gezien. Het poser gehalte lag hoog. Maar ik wil best wel 25 Euro betalen voor Metallica, Nile, Opeth + een gezellig dag.

Tja, ik heb het ook niet zo op dit soort grote commerciele evenementen, maar dat betekent niet dat het wel een mooi kansje is om Metallica een keer te zien. (Ik ben jong, heb nooit eerder de kans gehad om ze te zien, en Metallica luisterde ik vroeger toch veel naar).

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 16-06-2003 21:36 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 16 juni 2003 18:57 schreef Infaustus het volgende:
ik heb alleen nile en metallica gezien.
waren bijde wel geinig.

ook nog heel even met Zwaarmetaal staan praten. en ik heb volgens mij She_devil ook nog zien lopen, tenminste, ik meende haar te herkennen van foto's
volgende keer mij komen schoppen

wait for me dragon, we'll meet in the sky

Heer Krieg
Usericon van Heer Krieg
Posted 16-06-2003 21:37 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Zielige figuren als R. heb je overal.

Metallica-Enter Kutman
Mensen reageren weer, kijk dat vind ik nou leuk, lekker genieten, wat men toch te zeggen heeft, zielige rasta figuren die lekker van het zonnetje genoten in Nijmegen.
Fuk posers, lekkere Metalheads, jammer dat de bliksem niet insloeg.
Ik keek naar O. Gelderland daar genoot iedereen eerst dacht ik dat ze een fout hadden gemaakt de tv beelden wezen toch duidelijk op PAASpop, maar even later zach ik het toch goe, geen tenten maar een egte open air show. Metallica de ballen.

Orion
Usericon van Orion
Posted 16-06-2003 21:39 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

wat is het weer gezellig

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 16-06-2003 21:40 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Heer Krieg stil maar. Tegen andere mensen afzetten is voor pubers.

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 16-06-2003 21:44 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

kwam metallica nou in Maart of zo?

wait for me dragon, we'll meet in the sky

Heer Krieg
Usericon van Heer Krieg
Posted 16-06-2003 21:46 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 21:40 schreef Claw het volgende:
Heer Krieg stil maar. Tegen andere mensen afzetten is voor pubers.

Tog ben ik het niet eens met u.
Hoe cunt u dat nou zechen.
Ik vind dat ik een mening luid en duiddelijk mag cheven.
Kijk iedereen vilt me levend, iedereen wilt me bannen, ok ik ga niet alles uit de weg.
Maar ik mag tog wel een mening geven.
Iedereen vindt me een kloodzak, ik maak teveel taalvouten en heel m'n tevele topic's aanmaok. Wat wilt ge nou. Ik voel me nu even een puber en morgen sta ik hopelijk weer vroech op.

Orion
Usericon van Orion
Posted 16-06-2003 21:58 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 21:44 schreef she_devil het volgende:
kwam metallica nou in Maart of zo?

feb/maart

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 16-06-2003 22:00 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 16 juni 2003 21:46 schreef Heer Krieg het volgende:
Tog ben ik het niet eens met u.
Hoe cunt u dat nou zechen.
Ik vind dat ik een mening luid en duiddelijk mag cheven.
Kijk iedereen vilt me levend, iedereen wilt me bannen, ok ik ga niet alles uit de weg.
Maar ik mag tog wel een mening geven.
Iedereen vindt me een kloodzak, ik maak teveel taalvouten en heel m'n tevele topic's aanmaok. Wat wilt ge nou. Ik voel me nu even een puber en morgen sta ik hopelijk weer vroech op.

Ja je mag je mening over alles geven zo je zelf wilt.

Maar we hebben er met z'n allen zo weinig aan als iedereen alles gaat afzijken wat ie niet aanstaat. Dan kun je ook naar het TMF forum gaan en daar elk topic lopen afkraken.

Dingen die je niet aanstaan kun je beter links laten liggen. Of rechts.

Heer Krieg
Usericon van Heer Krieg
Posted 16-06-2003 22:02 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 19:47 schreef ghoulliette het volgende:
haha nee (ik verkoop die zooi alleen maar)

op pinkpop was het ook heel leuk zie ik:

Damn wat is Kane kut.

Heer Krieg
Usericon van Heer Krieg
Posted 16-06-2003 22:05 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 19:41 schreef ghoulliette het volgende:
deze is cool
Mano Chao

Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com