|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
lijkt net alsof hij een letter aan het draaien is Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
je signature is veroudert "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik heb wel verschillende pandabeertjes gezien. Erg veel jong volk. |
|
quote: Jah wij gingen dus ook helemaal kapot grrr |
|
Na een kwartier te hebben gelopen vanaf de parkeerplaats kwamen we (ik met wat vrienden)aan op het terrein. Snel naar de tent gelopen om het laatste nummer van SYL mee te pikken. Daarna een half uur in de rij gestaan om munten te kopen. Was echt aso druk! Dus het begin van Nile gemist! Ze speelden wel goed. Disturbed daarna was niks voor mij. Weer de tent opgezocht om te genieten van Arch Enemy . Stone Sour en Marilyn Manson konden me niet echt boeien. Metallica gaf natuurlijk het beste optreden van de dag weg. Lekker gebangd en meegeschreewd. Al met al best een geslaagd festival. Lekker weer bovendien, maar van mij mag het iets minder druk. P.S. Nog nooit gezien: Papierprikkers tijdens een festival. . |
|
quote:Ikke wel, niet dat het hierdoor schoner was . Ach alles werd toch verbrand aan het einde. Leuk joh, lekker pennywise-bro hymn lallen terwijl je tussen de kampvuurjtes doorhuppeld Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Behalve dat een of andere kutmongool een hoop van die bierdragers vlak bij mij aanstak waardoor ik na een windvlagje allemaal brandende rotzooi op me afkreeg. Jezus, wat maakte die kerel zich toen snel uit de voeten........ KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
run forest run Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:vette foto's dude, alleen een beetje veel van st one sour Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Ja Fields of Rock is en was alleen bestemd voor NEP-Metalheads, dit zijn zogenaamde FUKK posers, wie ging er van ZM allemaal heen, is een betere afspiegeling nu het posers concert voorbij is. Manson is bedoeld voor degene die zich als vrouw laat ombouwen. En de rest, zal het maar niet verklappen. Veertigduizend stupido's die alleen maar afkwamen op Metallica en de rest liet men koud. Geen glimp van Limp en dan die fukking stonerockers Monster Magneet, voor de oude lullen onder ons waar wij met z'n allen op headbangen net zo roestig als ZZ Top opdat KLERE Bospop. En zijn we allemaal geweest. En hebben we Nile gezien, FUKK you all, net zo met de Fields of Rock, let their be Dynamo again. En geen KUT Trommelen en zeker geen Marillyn de woeste Duivel zonder boodschap. Ik heb lekker thuis van m'n zoon genoten, en zelfs hij klinkt met lachen nog harder dan die poenscheppers van een Metallica. One? |
|
pff is die puber er ook weer. |
|
quote: Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Heel goed gezien. Het poser gehalte lag hoog. Maar ik wil best wel 25 Euro betalen voor Metallica, Nile, Opeth + een gezellig dag. Tja, ik heb het ook niet zo op dit soort grote commerciele evenementen, maar dat betekent niet dat het wel een mooi kansje is om Metallica een keer te zien. (Ik ben jong, heb nooit eerder de kans gehad om ze te zien, en Metallica luisterde ik vroeger toch veel naar). Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:volgende keer mij komen schoppen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Zielige figuren als R. heb je overal. Metallica-Enter Kutman Mensen reageren weer, kijk dat vind ik nou leuk, lekker genieten, wat men toch te zeggen heeft, zielige rasta figuren die lekker van het zonnetje genoten in Nijmegen. Fuk posers, lekkere Metalheads, jammer dat de bliksem niet insloeg. Ik keek naar O. Gelderland daar genoot iedereen eerst dacht ik dat ze een fout hadden gemaakt de tv beelden wezen toch duidelijk op PAASpop, maar even later zach ik het toch goe, geen tenten maar een egte open air show. Metallica de ballen. |
|
wat is het weer gezellig Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Heer Krieg stil maar. Tegen andere mensen afzetten is voor pubers. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
kwam metallica nou in Maart of zo? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Tog ben ik het niet eens met u. Hoe cunt u dat nou zechen. Ik vind dat ik een mening luid en duiddelijk mag cheven. Kijk iedereen vilt me levend, iedereen wilt me bannen, ok ik ga niet alles uit de weg. Maar ik mag tog wel een mening geven. Iedereen vindt me een kloodzak, ik maak teveel taalvouten en heel m'n tevele topic's aanmaok. Wat wilt ge nou. Ik voel me nu even een puber en morgen sta ik hopelijk weer vroech op. |
|
quote: feb/maart Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ja je mag je mening over alles geven zo je zelf wilt. Maar we hebben er met z'n allen zo weinig aan als iedereen alles gaat afzijken wat ie niet aanstaat. Dan kun je ook naar het TMF forum gaan en daar elk topic lopen afkraken. Dingen die je niet aanstaan kun je beter links laten liggen. Of rechts. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Damn wat is Kane kut. |
|
quote: |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |