|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Jamaar, tis dan Graspop! |
|
quote: 15 juni, of gelijktijdig met Werchter? |
|
Gelijk met Werchter. |
|
Tot voor twee jaar viel Graspop idd een weekend eerder... |
|
quote: Ehm, , Werchter van 26 tm 29 juni, Graspop 4 & 5 juli I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
morgen kaartje kopen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Vandaag: 50 euro aan 1 kaartje uitgeven... Ik heb het er wel voor over FREEZE |
|
shoot, hopelijk gaat de verkoop niet te snel, kan pas over een week halen.......... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik ga woensdag kaartjes halen, 50 euro ex voorverkoop kosten... |
|
Damn, 50 euro dat is geld genoeg.. I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
quote:Maar dan krijg je "super" bands als Limp Bizkit te zien he?! Natuurlijk geef ik weer 50 Pleuro's uit alleen om MetallicA te zien, maar ja; die MOET je dan ook eens in je leven gezien hebben FREEZE |
|
Metallica heb ik al 2x gezien I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
quote:Maar ik nog nooit Ik ga trouwens ook omdat ik dan gezellig met twee meisjes ga en ga ik tijdens die "super" optredens gewoon lekker vaag doen zoals ik altijd al doe... FREEZE |
|
Is het zo zeldzaam dan dat jij in het gezelschap van meisjes verkeerd? I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
quote:Ja... nou ja... als je de pauzes van school niet meerekend dan maar daar ben ik gewoon irritant en wurm ik mezelf gewoon in een gesprek FREEZE |
|
Ik mag opeens niet meer van mn ouders.. Damn, ik had me er best op verheugd. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
50 euro is zo ongelooflijk veel geld voor alleen metallica "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
is zo.... maar je moet er wat voor over hebben Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
wie weet... die 50euro is bijna evenveel als mn fucking wacken ticket |
|
ik ga |
|
quote:Ja... MAAR ik ben dan in gezelschap van zowiezo 1 heel erg leuk meisje... (Mijn testosteron werkt goed volgens mij) FREEZE |
|
ik had me heel lang voorgenomen om metallica te zien, maar metallica heeft me overtuigd niet te gaan... en dat komt niet eens door (re)load, dat vond ik allebei goeie albums, maar de laatste tijd hebben ze het zelfs bij mij te bont gemaakt (en ik heb zelfs dat hele rechtzaak gedoe gewoon voor lief genomen, dus dat zegt wel wat). 11.45: restate my assumptions |
|
quote:Okee das wel een gegronde reden... maar ja, ik heb mezelf voor genomen om MetallicA gewoon een keer m'n leven te zien dus als ik ze nu niet zie zie ik nooit meer, dus ga ik er hoe dan ook heen!!! (Volgens mij had ik dat al eerder gezegd) FREEZE |
|
nou GODVERDOMME was het postkantoor net 2 minuten dicht STERFFF!!! hehe nou morgne maar een kaartje kopen (ja alleen voor metallica ok dat load en reload is waardeloos) maaruh hun clubblad (so what ) zegt dat ze geen load en reload shit gaan spelen hooguit Sad but true en natuurlijk enter sandman dus verw8 geen load en reload en ze zullen natuurlijk allemaal numemr van ST Anger te horen krijgen. ach ja als ze master of puppets maar spelen en seek and destroy en battery is het mij wel best. omg volgens mij word dat echt een Poser festival maar ok ik heb het voor tallica over en mischien nog wat leuke nederlandse bands we zien wel p.s wat zijn die kosten precies 50 euro plus??.... Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |