IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : 15 juni Fields of Rock, wie gaat er van ZM allemaal heen? Vorige pagina | Volgende pagina
Asherah
Usericon van Asherah
Posted 28-02-2003 17:35 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Jamaar, tis dan Graspop!

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 28-02-2003 17:59 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2003 17:35 schreef Asherah het volgende:
Jamaar, tis dan Graspop!

15 juni, of gelijktijdig met Werchter?

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 28-02-2003 18:00 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Gelijk met Werchter.

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 28-02-2003 18:02 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Tactisch... Ik dacht dat Graspop normaal een weekend eerder viel dan Werchter.

Het scheelt dat ik graspop tot nu toe nog niet zo boeiend vind .

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 28-02-2003 18:03 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Tot voor twee jaar viel Graspop idd een weekend eerder...

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 28-02-2003 18:40 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2003 18:00 schreef Asherah het volgende:
Gelijk met Werchter.

Ehm, , Werchter van 26 tm 29 juni, Graspop 4 & 5 juli

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Orion
Usericon van Orion
Posted 28-02-2003 20:34 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

morgen kaartje kopen

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 01-03-2003 13:39 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

Vandaag: 50 euro aan 1 kaartje uitgeven... Ik heb het er wel voor over

FREEZE

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 01-03-2003 13:40 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

shoot, hopelijk gaat de verkoop niet te snel, kan pas over een week halen..........

wait for me dragon, we'll meet in the sky

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 01-03-2003 13:58 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

Ik ga woensdag kaartjes halen, 50 euro ex voorverkoop kosten...

Helena
Usericon van Helena
Posted 01-03-2003 14:01 by Helena Wijzig reactieProfiel van HelenaQuote dit bericht

Damn, 50 euro dat is geld genoeg..

I practice reversed alchemy: I turn money into crap

Phantom Lord
Blaat
Posted 01-03-2003 14:05 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2003 14:01 schreef Helena het volgende:
Damn, 50 euro dat is geld genoeg..
Maar dan krijg je "super" bands als Limp Bizkit te zien he?!

Natuurlijk geef ik weer 50 Pleuro's uit alleen om MetallicA te zien, maar ja; die MOET je dan ook eens in je leven gezien hebben

FREEZE

Helena
Usericon van Helena
Posted 01-03-2003 14:06 by Helena Wijzig reactieProfiel van HelenaQuote dit bericht

Metallica heb ik al 2x gezien

Phantom Lord
Blaat
Posted 01-03-2003 14:11 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2003 14:06 schreef Helena het volgende:
Metallica heb ik al 2x gezien
Maar ik nog nooit

Ik ga trouwens ook omdat ik dan gezellig met twee meisjes ga en ga ik tijdens die "super" optredens gewoon lekker vaag doen zoals ik altijd al doe...

FREEZE

Helena
Usericon van Helena
Posted 01-03-2003 14:12 by Helena Wijzig reactieProfiel van HelenaQuote dit bericht

Is het zo zeldzaam dan dat jij in het gezelschap van meisjes verkeerd?

Phantom Lord
Blaat
Posted 01-03-2003 14:14 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2003 14:12 schreef Helena het volgende:
Is het zo zeldzaam dan dat jij in het gezelschap van meisjes verkeerd?
Ja... nou ja... als je de pauzes van school niet meerekend dan maar daar ben ik gewoon irritant en wurm ik mezelf gewoon in een gesprek

FREEZE

chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 01-03-2003 14:44 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

Ik mag opeens niet meer van mn ouders.. Damn, ik had me er best op verheugd.

www.error-band.tk - Melodic Death Metal

Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 01-03-2003 18:35 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

50 euro is zo ongelooflijk veel geld voor alleen metallica

"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point."

Jebes
Usericon van Jebes
Posted 01-03-2003 18:40 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

is zo.... maar je moet er wat voor over hebben

Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -

Thelema
Usericon van Thelema
Posted 01-03-2003 20:17 by Thelema Wijzig reactieProfiel van ThelemaQuote dit bericht

wie weet... die 50euro is bijna evenveel als mn fucking wacken ticket

PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 01-03-2003 20:35 by PsYcHo Wijzig reactieProfiel van PsYcHoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/foryoursins

ik ga

Phantom Lord
Blaat
Posted 01-03-2003 20:45 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2003 18:35 schreef Phaestus het volgende:
50 euro is zo ongelooflijk veel geld voor alleen metallica
Ja... MAAR ik ben dan in gezelschap van zowiezo 1 heel erg leuk meisje... (Mijn testosteron werkt goed volgens mij)

FREEZE

Styhn
Usericon van Styhn
Posted 02-03-2003 0:28 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

ik had me heel lang voorgenomen om metallica te zien, maar metallica heeft me overtuigd niet te gaan... en dat komt niet eens door (re)load, dat vond ik allebei goeie albums, maar de laatste tijd hebben ze het zelfs bij mij te bont gemaakt (en ik heb zelfs dat hele rechtzaak gedoe gewoon voor lief genomen, dus dat zegt wel wat).

11.45: restate my assumptions

Phantom Lord
Blaat
Posted 02-03-2003 0:33 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2003 0:28 schreef Styhn het volgende:
ik had me heel lang voorgenomen om metallica te zien, maar metallica heeft me overtuigd niet te gaan... en dat komt niet eens door (re)load, dat vond ik allebei goeie albums, maar de laatste tijd hebben ze het zelfs bij mij te bont gemaakt (en ik heb zelfs dat hele rechtzaak gedoe gewoon voor lief genomen, dus dat zegt wel wat).
Okee das wel een gegronde reden... maar ja, ik heb mezelf voor genomen om MetallicA gewoon een keer m'n leven te zien dus als ik ze nu niet zie zie ik nooit meer, dus ga ik er hoe dan ook heen!!! (Volgens mij had ik dat al eerder gezegd)

FREEZE

Orion
Usericon van Orion
Posted 02-03-2003 21:28 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

nou GODVERDOMME was het postkantoor net 2 minuten dicht STERFFF!!!
hehe nou morgne maar een kaartje kopen (ja alleen voor metallica ok dat load en reload is waardeloos)
maaruh hun clubblad (so what ) zegt dat ze geen load en reload shit gaan spelen hooguit Sad but true en natuurlijk enter sandman dus verw8 geen load en reload en ze zullen natuurlijk allemaal numemr van ST Anger te horen krijgen.
ach ja als ze master of puppets maar spelen en seek and destroy en battery is het mij wel best.
omg volgens mij word dat echt een Poser festival maar ok
ik heb het voor tallica over en mischien nog wat leuke nederlandse bands we zien wel
p.s wat zijn die kosten precies 50 euro plus??....

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com