IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Geloof? Vorige pagina | Volgende pagina
H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 28-01-2002 15:05 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Ik verzoek ze vriendelijk om hun overtuiging voor ze te houden.
Een discussie loopt toch op niets uit, omdat je elkaar toch nooit zult overtuigen. En ik ben niet een persoon die gaat lopen schelden op een Jehova getuige, heb zelfs nog wel een beetje respect voor hun inzet.. maar ik ben er niet van gediend en dat zeg ik ze ook.
Verder heb ik mijn hele leven ook al op christelijke scholen gezeten en ken dus ook gewoon veel christenen, waarvan de meeste geen problemen mee hebben dat ik niet in hun God geloof. Degene die er wel problemen hebben moeten dat zelf weten en zolang ze het niet herhaaldelijk tegen mij verkondigen hoe erg ze het wel niet vinden dat ik niet geloof, kan ik zelfs met hun gewoon praten.


Life doesn't get much better than this!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 28-01-2002 15:12 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

best wel netjes dus..
Soms kan ik ontzettend uit mijn slof shieten als die gasten weer komen te zeiken. Ik weet niet wat het is maar ik krijg ongeveer zeker 10 per maand een chr*sten op mijn dak die mij dingen wil gaan verkondigen. En aangezien idd de discussie vrij zinloos is omdat chr*stenen zich continu herhalen alleen verpakt in een andere context, word het vrij eentonig en onuitstaanbaar. Dan gaan ze meteen zeiken dat hun vermoeden bevestigd is dat de metalhead uitschot is. aarrghh. ik stop maar even met replayen op dit topic want begin me al weer dood te ergeren aan mijn herinneringen aan sommige chr*stenen.

Ik zit ook in de klas met 2 streng gelovigen. prima mensen, zij hebben er ook niets op tegen dat ik mij marduk shirts aan heb (en wat dan nog) en af en toe heb ik met hun wel eens een discussie daarover, maar dan durven ze mij ook nog wel eens gelijk te geven in bepaalde dingen. Maar ik blijf vinden dat ze nog steeds erg bekrompen denken. Niet dat ik dat niet doe, maar dat is gewoon mijn mening, en zo ervaar ik ze ook doorgaans in het leven, en heb ze ook nog nooit anders ervaren.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 28-01-2002 15:15 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 28 januari 2002 12:25 schreef Lady Aphrodite het volgende:
rammstein


er ist ohne Weib geblieben
so muss er seinen Nächsten lieben


Rammstein - Halleluja


quote:
Op 28 januari 2002 14:39 schreef rajackar het volgende:
Een aantal van deze bands zijn zeker anti christelijk. Als je daar als christen geen probleem van maakt ben je een nep-christen. En daarvoor heb ik zomogelijk nog minder respect!


hmmmz eigenlijk ben je dan een poser-christen.

[Dit bericht is gewijzigd door elessar op 28-01-2002 15:25]



Lady Aphrodite
Usericon van Lady Aphrodite
Posted 28-01-2002 17:02 by Lady Aphrodite Wijzig reactieProfiel van Lady AphroditeQuote dit berichthttp://www.aphrodite-.cu2.nl

quote:
Op 28 januari 2002 14:39 schreef rajackar het volgende:
Een aantal van deze bands zijn zeker anti christelijk. Als je daar als christen geen probleem van maakt ben je een nep-christen. En daarvoor heb ik zomogelijk nog minder respect!

ik maak daar niet zo'n groot probleem van, want die teksten doen mij weinig. ik vind slayer erg goed! zelfs de nieuwe cd! zolang het maar niet teksten zijn waarin satan word aanbaden, dat vind ik persoonlijk een beetje triest.


The wages of sin is DEATH. The gift of God is eternal LIFE.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 28-01-2002 17:04 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 28 januari 2002 17:02 schreef Lady Aphrodite het volgende:
ik maak daar niet zo'n groot probleem van, want die teksten doen mij weinig. ik vind slayer erg goed! zelfs de nieuwe cd! zolang het maar niet teksten zijn waarin satan word aanbaden, dat vind ik persoonlijk een beetje triest.


ja, je hebt gelijk.


NP: Slayer - Antichrist



bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 28-01-2002 18:04 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

hehe, NP Iced Earth - Pure evil


Bazzio Attacks!!!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-01-2002 19:50 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2002 13:12 schreef Cadaveria het volgende:
ain't that special
Zou er bijna tranen van in mijn ogen krijgen.. Wat een onzin. Ben je zelf zo labiel dat je denkt dat als je ongelovig bent dat teksten je 'geest' dan wel kunnen bevuilen? aarggh ga je horizon eens verbreden.


Eh, wijs eens aan waar het staat dat ik denk dat muziek een ongelovige geest kan bevuilen? Krijg echt tranen in m'n ogen van je dommigheid, zeg. Mijn horizon is breed, zeer breed, jammer voor je dat je me niet kent. Wellicht is het jouw door simpliciteit verblinde horizon die eens wat helderheid in het denken nodig heeft? Kom eens met iets anders dan je eeuwige gescheld, je bent toch geen 12 meer? Ik zeg gewoon dat een ware gelovige zijn geest niet bevuild kan worden, zeg ik daarmee automatisch het omgekeerde? Moet ik al medelijden hebben met je? Kom op, doe eens een keer normaal. Alsjeblieft?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-01-2002 19:53 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2002 13:25 schreef Cadaveria het volgende:
Waar slaat dat nu weer op?
Net de posts waarop ik reageer van zo'n hoog niveau zijn


De mijne wel, maar die reacties van jou liggen ergens onder in de Maas, en ik ben dus niet de enige die dat ziet. Wees eens een keertje nuchter als je wat post. Dank je.
En Sharteel: ook dank je. Was al bang dat ik er als enige zo over dacht. En als mijn posts beneden jouw waardigheid zijn, waarom dan de moeite nemen om er überhaupt op te reageren? Aandacht nodig? Mail me maar eens, misschien dat ik je wel terug mail, is dat niet veel fijner?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-01-2002 19:59 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2002 14:39 schreef rajackar het volgende:
Een aantal van deze bands zijn zeker anti christelijk. Als je daar als christen geen probleem van maakt ben je een nep-christen. En daarvoor heb ik zomogelijk nog minder respect!


Weer iemand die niet snapt dat smaak niet afhankelijk is van je geloof. Nou, dan vind jij me maar lekker een nepchristen. Sjonge, dat doet pijn, zeg... Ik kan al bijna niet meer met mezelf leven nu.
Waarom kan en mag ik Slayer geen goede band vinden? Ik hoef het toch niet eens te zijn met al hun teksten, of zie ik dat verkeerd? Als jij je, onbewust of bewust, houdt aan een aantal van danwel alle 10 geboden, ben je dan volgens je eigen maatstaven wel een echte anti-christelijke? Zo ja waarom wel, zo nee waarom niet? Beetje dubbel...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-01-2002 21:36 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Wat ik met die post hierboven dus bedoel, is waar is het einde zoek als ik bands niet meer leuk mag vinden? Geen Donald Duck meer? Oh jee, een pratende eend! Zo kan God het nooit bedoeld hebben! Geen Star Wars meer, geen LOTR, zelfs geen mensen meer leuk vinden die er een andere mening op na houden... Wie is er nu eigenlijk bekrompen? Waarom denkt iedereen dat je als Christen per sé in bepaalde patroontjes moet rondlopen? Omdat de dominee van een zeurkous die bij jou aan de deur geweest is er zo over denkt? Nee toch hoop ik?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Lady Aphrodite
Usericon van Lady Aphrodite
Posted 28-01-2002 22:25 by Lady Aphrodite Wijzig reactieProfiel van Lady AphroditeQuote dit berichthttp://www.aphrodite-.cu2.nl

quote:
Op 28 januari 2002 19:59 schreef Greycloak het volgende:
Weer iemand die niet snapt dat smaak niet afhankelijk is van je geloof. Nou, dan vind jij me maar lekker een nepchristen. Sjonge, dat doet pijn, zeg... Ik kan al bijna niet meer met mezelf leven nu.
Waarom kan en mag ik Slayer geen goede band vinden? Ik hoef het toch niet eens te zijn met al hun teksten, of zie ik dat verkeerd? Als jij je, onbewust of bewust, houdt aan een aantal van danwel alle 10 geboden, ben je dan volgens je eigen maatstaven wel een echte anti-christelijke? Zo ja waarom wel, zo nee waarom niet? Beetje dubbel...

absoluut mee eens.
je smaak is niet afhankelijk van je geloof.
het is eigenlijk het zelfde als een niet christen naar een band luisterd die christelijke teksten heeft.


The wages of sin is DEATH. The gift of God is eternal LIFE.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 28-01-2002 22:33 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Weet je, je moet helemaal zelf weten naar wat voor bands je luistert. Maar ik vind christendom en metal dermate met elkaar onverenigbaar dat ik echt niet begrijp hoe jij die dingen met elkaar kunt rijmen. Dan denk ik dat je OF je ogen sluit voor bepaalde aspecten van het christendom, OF voor bepaalde aspecten van metal. Nu ken ik jou verder niet, dus ik weet niet hoe jij verder in elkaar zit.
Maar als je zegt christen te zijn en vervolgens zegt naar bands als Atheist, Entombed, Slayer, en weet ik wat al niet meer te luisteren, dan vind ik dat onbegrijpelijk.

Maar inderdaad, dat zal je (hopelijk) worst wezen.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 28-01-2002 22:34 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2002 22:25 schreef Lady Aphrodite het volgende:
je smaak is niet afhankelijk van je geloof.
het is eigenlijk het zelfde als een niet christen naar een band luisterd die christelijke teksten heeft.


Haha, nooit van m'n leven!


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 28-01-2002 22:35 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 28 januari 2002 21:36 schreef Greycloak het volgende:
Wat ik met die post hierboven dus bedoel, is waar is het einde zoek als ik bands niet meer leuk mag vinden? Geen Donald Duck meer? Oh jee, een pratende eend! Zo kan God het nooit bedoeld hebben! Geen Star Wars meer, geen LOTR, zelfs geen mensen meer leuk vinden die er een andere mening op na houden... Wie is er nu eigenlijk bekrompen? Waarom denkt iedereen dat je als Christen per sé in bepaalde patroontjes moet rondlopen? Omdat de dominee van een zeurkous die bij jou aan de deur geweest is er zo over denkt? Nee toch hoop ik?

Je gaat nu veel te ver. En het is ook niet dat ik het niet begrijp. Ik heb alleen een totaal andere mening. Dat is iets heel anders. Maar vind je het niet raar dat je door een antichristelijke band te steunen je de beweging tegen het christendom steunt terwijl je zelf christen bent? Dat komt op mij over als iemand die totaal niet ergens achter durft te staan. Van een christen die een beetje sterk in zijn schoenen staat verwacht ik dat hij ook achter het christendom staat. Iemand die het geen ruk uitmaakt kan ik niet echt serieus nemen als christen. Eigenlijk is dat natuurlijk goed. Weer een heiden erbij.


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 28-01-2002 22:42 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2002 22:35 schreef rajackar het volgende:
Je gaat nu veel te ver. En het is ook niet dat ik het niet begrijp. Ik heb alleen een totaal andere mening. Dat is iets heel anders. Maar vind je het niet raar dat je door een antichristelijke band te steunen je de beweging tegen het christendom steunt terwijl je zelf christen bent? Dat komt op mij over als iemand die totaal niet ergens achter durft te staan. Van een christen die een beetje sterk in zijn schoenen staat verwacht ik dat hij ook achter het christendom staat. Iemand die het geen ruk uitmaakt kan ik niet echt serieus nemen als christen. Eigenlijk is dat natuurlijk goed. Weer een heiden erbij.


Rock on Beavis


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 29-01-2002 0:37 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2002 22:35 schreef rajackar het volgende:
Je gaat nu veel te ver. En het is ook niet dat ik het niet begrijp. Ik heb alleen een totaal andere mening. Dat is iets heel anders. Maar vind je het niet raar dat je door een antichristelijke band te steunen je de beweging tegen het christendom steunt terwijl je zelf christen bent? Dat komt op mij over als iemand die totaal niet ergens achter durft te staan. Van een christen die een beetje sterk in zijn schoenen staat verwacht ik dat hij ook achter het christendom staat. Iemand die het geen ruk uitmaakt kan ik niet echt serieus nemen als christen. Eigenlijk is dat natuurlijk goed. Weer een heiden erbij.


Ik sta achter mijn smaak en mijn geloof. En welke beweging tegen het christendom? Mis ik iets ofzo? Er is echt een partij mensen bezig het christendom stelselmatig te vernietigen? Ai. En ach, als jij denkt dat ik nergens echt achter durf te staan... Gelukkig ben ik de enige mens die met mezelf moet kunnen leven, en wat in jouw ogen een contradictie is, is mijn mijn ogen best te combineren, hoor. Geef me eens een goede reden, behalve jouw mening, waarom ik NIET naar bands als Slayer zou moeten luisteren, en waarom ik niet hun CD's moet kopen. En waarom ik dan weer wel de Donald Duck mag lezen, want als je het goed bekijkt spoort dat natuurlijk ook voor geen meter. Maar voor wie het goed bekijkt, snapt ook wel dat humor, smaak en geloof geen ruk met mekaar te maken hebben. Jij bent ook tegen mijn geloof, en nou zou ik geen biertje meer mogen kopen voor je op een concert? Want dan support ik een persoon die tegen mijn geloof is en ben ik niet meer overtuigend als Christen? Of zie ik dat nu weer verkeerd...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Errorx
paradoxaal individueel bekeken geheel
Usericon van Errorx
Posted 29-01-2002 0:48 by Errorx Wijzig reactieProfiel van ErrorxQuote dit berichthttp://www.madmacs.nl

Wat een geleuter over nepchristenen enzo.

Nog nooit van de uitzondering bevestigd de regel gehoord?

Sommige muziek kan je luisteren voor het instumentale en niet voor de tekst.

Niet dat ik dit doe en niet dat ik christen ben. Het is alleen zo onzinnig om christelijke die muziek luisteren waar een antichristelijke boodschap in zit gelijk voor nepchristenen uit te maken. Ieder geloof heeft altijd een tegenpool. God/duivel bijvoorbeeld. Dus waarom mag je daar zelf niet ook deel van uit maken. Alleen maar goed is veelste saai. Soms moet je je juist afvragen of het wel goed is waar je in gelooft. Of het wel nog bij je past. Muziek kan daar bij helpen. Dat geeft er diepte aan als je er over nadenkt. Ook al gaat het onbewust.


"Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss."


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 29-01-2002 0:50 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Ik ging vandaan 'de discussie' aan met een meisje uit mijn klas.. Wist helemaal niet dat ze gelovig was maar hoorde het toevallig.

Toen ik een paar definities van geloven opnoemde en vroeg waar zij nou precies in geloofde begon ze al te twijfelen... ('tjsa.. wat geloof ik eigenlijk').. .. Zeer jammer om te zien dat intelligente mensen als zij op een of andere manier toch in zo'n idioterie bezijld raken.. ;(


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-01-2002 3:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm .. dit is weer zo'n heerlijke hopeloze discussie

Ik dacht dat metalheads altijd openminded waren, maar blijkbaar mag dus iemand die in God gelooft (ik niet trouwens, ik ben een pantheist in hart en nieren) niet naar bepaalde metal luisteren
Dus in principe doen de mensen die dat soort domme dingen zeggen hetzelfde als de 'gelovigen' waar ze zo bang voor zijn. Haat is namelijk niets anders dan een vorm van angst.

Laat iedereen fijn zijn of haar levensbeschouwing nastreven, praat erover, leer ervan, dan heeft iedereen er wat aan.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 29-01-2002 9:03 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2002 3:21 schreef Jenje het volgende:

Ik dacht dat metalheads altijd openminded waren, maar blijkbaar mag dus iemand die in God gelooft (niet naar bepaalde metal luisteren


Dat is niet helemaal waar, Ik vind vreemd dat je naar muziek luistert waar je niet helemaal achterstaat, wat betreft de teksten. Ik luister ook niet naar muziek die vol is van nazisme omdat ik daar totaal niet achter sta! Maar goed dat moeten ze ook maar zelf weten.

quote:

Laat iedereen fijn zijn of haar levensbeschouwing nastreven, praat erover, leer ervan, dan heeft iedereen er wat aan.

hmm maar er mag kennelijk niet echt een heftige discussie over gevoerd worden want dan is het meteen bekvechten. Maar ik ben het met je eens dat we niet veel verder zijn gekomen!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-01-2002 9:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

IK vind het geen discussie die jullie aan het voeren zijn. Meer hard roepen van beide kanten over wie goed is en wie fout.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-01-2002 10:10 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik ben het met Cadaveria eens en dus met Jenje oneens over het feit dat deze discussie dus welof niet opschiet!

Waarom?

Na aanleiding hiervan ga ik bij mezelf denken welk argument sterker is:

Ik luister ook geen Screwdriver of andere white power bands omdat ik sowieso tegen de boodschap ben.

Aan de andere kant heb ik liever goeie muziek en 'slechte' teksten dan slechte muziek en goeie teksten zogezegd.

Muziek komt dan weer eerst.

En ja: ik kan niet tegen teksten die ook maar neigen tot christelijke prekerigheid, maar als ik bands hoor waarvan de muziek goed is en de enige christelijke referentie is 'thanks to god' in de thankslist dan vind ik het feit dat het een christelijke band is geen argument om geweldige muziek te laten liggen!!!!

Ben je dan muziekliefhebber of niet?

Zo vind ik -om maar iets op te halen- de reden dat een band als Slechtvalk* wordt genegeerd omdat het christelijk is erg kortzichtig, aangezien er in de teksten niets van terug te vinden is!!!

Als je het nou op muziek afzeikt....

Stop je ook met luisteren van je favo band als je opeens een keer erachter komt dat die toevallig christelijk blijkt te zijn?

*Ik impliceer hier trouwens geen fan enzo van Slechtvalk te zijn; heb die cd gekregen van eerder aangehaalde klasgenoot en het past goed als voorbeeld.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 29-01-2002 10:16]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 29-01-2002 10:45 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2002 10:10 schreef Mutilator het volgende:
Stop je ook met luisteren van je favo band als je opeens een keer erachter komt dat die toevallig christelijk blijkt te zijn?



Het één kan niet zonder het ander. Als ik al vier of vijf jaar een favo band zou hebben, dan 'blijkt' die niet opeens christelijk te zijn, die band IS gewoon niet christelijk. Dat gaat gewoon niet gebeuren. Van een favoriete band verslind je de teksten en interviews (ik wel tenminste), en lang voordat ze favoriet worden heb je allang door of ze christelijk zijn of niet.

Overigens heb ik ook uit een interview met Slechtvalk mijn conclusies getrokken... (veel referenties naar de Heilige Schrift en dergelijke)... het komt er niet in. Punt. Uit.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-01-2002 10:55 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 29 januari 2002 10:45 schreef Dwaallicht het volgende:
Dat gaat gewoon niet gebeuren.


Klinkt alsof je de vraag eigenlijk ontwijkt.

Alle vooronderzoek ten spijt, mensen kunnen van mening -en dus geloof- veranderen.

Zo ook omgekeerd:
Zo is mij door een christen Vengeance rising afgeraden, omdat dat christenen zijn die zich fel tot het satanisme bekeerd hebben.

Zou voor jou juist een aanbeveling moeten zijn....

Zelf betrap ik me er ook op: de film Evenmt horizon werd me afgeraden omdat de vriendin van die klasgenoot in de bioskoop spontaan moest huilen van de verschrikking.

Ik heb de film meteen gekocht.


[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 29-01-2002 10:59]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 29-01-2002 10:57 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2002 10:55 schreef Mutilator het volgende:
Klinkt alsof je de vraag eigenlijk ontwijkt.

Alle vooronderzoek ten spijt, mensen kunnen van mening -en dus geloof- veranderen.



Daarom heb ik ook geen all-time favoriete band... of het moeten die 4 ouwe Darkthrone platen zijn


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen