|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
euh...Wat zou je ervan zeggen om gewoon een trotse en blije atheïst te zijn net als ik, ik geloof in echt helemaal nix en ben gewoon ANTI-Religie maar als ik dan toch een geloof/stroming zou MÓETEN kiezen dan zou ik toch sommige aspecten van het Satanisme aangrijpen...maar goed.wélke vorm van "het" Satanisme?? Daar schijnen ook dan weer verschillende soorten in te zijn... ach, ik weet het verder ook eigenlijk niet maar ik weet wel dat ik gewoon een Atheïst ben die niet van plan is om ooit in ook maar iets van een "GOD" te geloven, Ik geloof in mezelf en dat vind ik al meer als voldoende!! |
|
Duxmortem heeft hier ooit wat over gezegd, van mensen die schreeuwen: IK GELOOF IN ME ZELF. en ik het met Duxmortem eens. zie een aantal pagina's terug in dit topic. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 01-06-2002 18:55] |
|
Ik geloof helemaal nergens in Love is a curse |
|
volgens mijn leraar godsdienst is er nog altijd een verschil tussen religieus zijn en geloven in iets (wat dat verschil ook mag zijn...heb er absoluut geen flauw idee van). dus iedereen denk ik gelooft wel ergens in al is dat misschien iets heel onbenulligs, religieus ben ik niet ook al sleept mijn ma me iedere zondag mee naar die verdomde kerk... , ik heb er geen problemen mee dat iemand anders zijn kracht uit een of ander geloof put, dat ieder doet en gelooft in wat hij wil. Ik heb wel een enorme hekel aan de paus! |
|
Acht, ik maak me niet druk over geloof ofzo. Je kan denken en doen wat je wilt maar andwoord krijg je pas als je dood bent. Ik zie wel. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Ik vind het best dat mensen geloven enzo, zolang ze mij er maar niet mee lastig gaan vallen. Ik geloof in mezelf. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: 1 woord: VERZET! |
|
"Geloven".. Alleen het woord al.. Geloof is een povere compensatie voor het feit dat we nooit iets met absolute zekerheid kunnen weten. In theorie ben ik een agnost, omdat ik besef dat ik niets weet, en helaas niet kan bewijzen dat god niet bestaat. In praktijk ben ik atheist, omdat een godsprincipe (in welke vorm dan ook) te banaal en volledig overbodig is. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Tja, iedereen zal onderhand wel weten dat ik christen ben, en het dus ook eens ben met sommige dingen van het christendom, alleen niet allen.... Ik geloof in een god die alles beetje onder controle houdt (of probeerd dit te doen) en ik geloof in een hiernamaals zoiets als de hemel, en het laatste oordeel geloof ik ook in. Alleen ik vind het jammer dat er zoveel onzin in de bijbel staat die eigenlijk nergens voor bedoeld is. Want er zou nooit een engel tevoorschijn kunnen komen, of een mens weer tot leven kunnen komen enz. Maarja misschien is het ook wel raar dat ik denk dat er een hemel bestaat. Toch geloof ik niet dat alles kan wat in de bijbel staat. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ik geloof dat ik geen bier meer koud heb staan! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: tss matig :D Wij hebben thuis altijd standaard 3 kratten in onze koelkast, voor als er onverwachte gasten komen. En voor feestjes bestellen we natuurlijk bij! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
--- off-topic gelul --- [Dit bericht is gemodereerd door Paul op 03-06-2002 0:32] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
--- off-topic gelul --- [Dit bericht is gemodereerd door Paul op 03-06-2002 0:32] |
|
Ik geloof dat er weer eens off topic geluld wordt ... |
|
--- off-topic gelul --- [Dit bericht is gemodereerd door Paul op 03-06-2002 0:33] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
--- off-topic gelul --- [Dit bericht is gemodereerd door Paul op 03-06-2002 0:33] |
|
--- off-topic gelul --- [Dit bericht is gemodereerd door Paul op 03-06-2002 0:33] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
--- off-topic gelul --- [Dit bericht is gemodereerd door Paul op 03-06-2002 0:33] |
|
|
--- off-topic gelul --- [Dit bericht is gemodereerd door Paul op 03-06-2002 0:34] |
|
--- off-topic gelul --- [Dit bericht is gemodereerd door Paul op 03-06-2002 0:34] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
--- off-topic gelul --- [Dit bericht is gemodereerd door Paul op 03-06-2002 0:34] |
|
--- off-topic gelul --- [Dit bericht is gemodereerd door Paul op 03-06-2002 0:35] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Kom op mensen. ON-TOPIC Heads I win, tails you lose |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |