![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Geen resolutie, inspecteurs verlaten Irak De VS en zijn bondgenoten brengen geen nieuwe oorlogsresolutie in stemming bij de VN-Veiligheidsraad. Volgens de Amerikaanse ambassadeur bij de VN heeft dat geen zin en is de diplomatieke weg teneinde. Vanavond zal George Bush om 02.00 uur Nederlandse tijd een toespraak houden voor het Amerikaanse publiek, waarin hij onder andere zal zeggen dat Saddam Hussein Irak zal moeten verlaten om een oorlog te vermijden. Wapeninspecteurs verlaten Irak De wapeninspecteurs die zich nog in Irak bevinden maken zich klaar voor hun vertrek. Zij volgen daarmee het advies van de VS op. De medewerkers van Unscom en de IAEA verlaten momenteel hun hotels en vertrekken morgen. De VS en Groot-Brittannië hebben hun landgenoten in Koeweit opgeroepen dat land snel te verlaten. Diverse landen hebben hun ambassades in Bagdad met het oog op de naderende oorlog inmiddels gesloten. Bron: Fok Ik denk dat daarmee de kogel door de kerk is. ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Mja wat kunnen we daar tegen doen hè...juist topicje starten. After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) ![]() |
|
let WO III begin........... ![]() ![]() |
|
Irak roept alle moslims op om te vechten voor "Allah" ![]() |
|
yep... de kogel is zeker door de kerk.... het is nu wachten op de eerste tv beelden van de oorlog.. zal niet lang meer duren ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Zijn ze er al uit met de tv rechten? En heeft Spielberg the filmrechten al? Saving private Bush ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 17-03-2003 17:05] ![]() |
|
Als Amerika het rigoreus aanpakt bestaat Irak morgen niet meer. ![]() |
|
quote:Juistem, we gaan bushje ff vanuit dit topicje stoppen ![]() ![]() |
|
quote: Die heeft CNN toch? ![]() Ik ben eigenlijk benieuwd of we ook beelden van AL jeziera te zien krijgen (of hoe je dat ook spelt). [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 17-03-2003 17:07] ![]() |
|
Dat durft Amerika niet .. als ze nuclear gaan is Amerika voortaan geïsoleerd. ![]() |
|
quote:Daar ben ik nog niet zo zeker van, want de helft van de economie draait op de VS. ![]() |
|
quote: Je kunt Irak ook wel met minder vernietigen. Dat is moreel geaccepteerder, dan kunnen ze toch nog met Europa vriendjes blijven. (typtyfus) [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 17-03-2003 17:08] ![]() |
|
quote:Zoals zenuwgas enzo, Weet de wereld ook een keer welke wapens Amerika heeft. ![]() |
|
quote:De oorlog verneukt de macro-economie toch wel, dan kan zo'n boycott er ook nog wel bij. I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Laten we het dan maar positief bekijken... geen nieuwe Windows versie meer ![]() ![]() |
|
quote: Oh ja, gas gebruiken, dat valt goed hier in Europa ... ![]() |
|
Gokje wanneer ze beginnen met de aanval? - iskariot a.s. vrijdag 21-3 ![]() |
|
- iskariot a.s. vrijdag 21-3 - jenje a.s woensdag 19-3 ![]() |
|
quote:Ik hoop niet dat het hier valt ![]() Nee maar ik zie amerika er wel voor aan, die militairen van de de VS weten ook echt niet wat er in een bom zit die zei afschieten. ![]() |
|
Gokje wanneer ze beginnen met de aanval? - iskariot a.s. vrijdag 21-3 - Helmet: dinsdag 18-3 I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
- iskariot a.s. vrijdag 21-3 - Fire a.s dinsdag 18-3 - Helmet: dinsdag 18-3 - jenje a.s woensdag 19-3 [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 17-03-2003 17:12] ![]() |
|
quote:Quote de goeie jij langharige hippie ![]() |
|
Ik had vanacht een leuke droom waarin er een gigantische atoomontploffing was (inclusief paddestoelwolk). Erg gedetaileerde droom, ik moest schuilen tegen de "shockwave"... Ik verkondig hierbij het einde van de wereld, mijn dromen zijn altijd voorspellend. Wie zijn ziel wilt redden moet nu zijn geweten bij komen zuiveren, dit kan allemaal door 49,95 pleuro op mijn rekeningnummer te storten: 546664 Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
De olie prijzen in de VS zullen dalen trouwens, ze hebben erg veel reserves. GB heeft trouwens een leuke olierijke geschiedenis: in 1921 voerden zij de "Safeguarding of industries Act" in. "Where home supplies were not available, the unfettered control of overseas supplies became a primary objective. The desire to control adequate supplies of oil inspired an active British policy in more than one oil-producing country." (Carr, 1939) Zal die Safeguarding of Industries Act soms nog steeds van kracht zijn? Je vraagt het je af. ![]() |
![]() |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |