![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
de oorlog is nog niet begonnen, of er is hier al een topic voor angemaakt. conclusie, ZM is net zo erg als CNN. ![]() btw, de oorlog begint donderdag. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
vasat nooit iemand meer naar gekeken, kom we gaan bush oppakken alsie in nederland is wegens oorlogsmisdaden, dan wordt het leuk ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Hehehe, wij worden gewoon de #1 nieuws zender ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Ja, zo had CNN in de golfoorlog allang voor dat het officeel was een reclame-switch klaar liggen met "War in the Gulf" er in. Zullen ze nu ook wel hebben. ![]() |
|
- Iskariot: a.s. vrijdag 21-3 - Fire: a.s dinsdag 18-3 - Helmet: dinsdag 18-3 - Jenje: a.s woensdag 19-3 - Claw: op de eerstvolgende heilige dag voor de moslims. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
- iskariot a.s. vrijdag 21-3 - Fire a.s dinsdag 18-3 - Helmet: dinsdag 18-3 - jenje a.s woensdag 19-3 - Misantrhope a.s. maandag 24-3 Ik houd niet zo van oorlog tijdens mijn examenweek. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
- iskariot a.s. vrijdag 21-3 - Fire a.s dinsdag 18-3 - Helmet: dinsdag 18-3 - jenje a.s woensdag 19-3 - Misantrhope a.s. maandag 24-3 - Slechtheid 08-12 ![]() |
|
quote:Nee, Bush wil zo snel mogelijk verder gaan naar N-Korea. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
de zesde van de zesde maand om zes uur ![]() |
|
quote:Ze willen echt niet midden in de zomer aanvallen hoor ![]() ![]() |
|
quote: Maar je moet toegeven, het klinkt wel! ![]() |
|
quote: En Iced Earth heeft dan de film-muziek ![]() ![]() |
|
en de dames hebben er ook zin in, tezien aan hun usericons. zal aanstaande zaterdag ofzo wel een keer beginnen, gelukkig heeft elk hotel CNN dus ik hoef er niets van te missen. ![]() |
|
quote: Snaack, het aanbod staat nog steeds, hoor! If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! ![]() |
|
niet zeuren, gewoon bier en concerten ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
[quote]Op 17 maart 2003 17:51 schreef Slechtheid het volgende: - iskariot a.s. vrijdag 21-3 - Fire a.s dinsdag 18-3 - Helmet: dinsdag 18-3 - jenje a.s woensdag 19-3 - Misantrhope a.s. maandag 24-3 - Slechtheid 08-12 - Kleine Micha Banaan nacht van 17-03op18-03 *wat ben ik toch een computerkneus* [Dit bericht is gewijzigd door kleine Micha Banaan op 17-03-2003 18:54] And my marlboro light ![]() |
|
oftopic: in zijn rokje? ![]() |
|
quote: Nee jo, dat is een standaarddroom die je waarschuwt voor het gebruik van te veel paddo's. Kostenvan dit consult: alles wat tot nu toe op je rekening is gestort. Aanval op Irak: woensdagnacht, en (puur voor de orginaliteit) Irak wint. ![]() |
|
- iskariot a.s. vrijdag 21-3 - Fire a.s dinsdag 18-3 - Helmet: dinsdag 18-3 - jenje a.s woensdag 19-3 - Misantrhope a.s. maandag 24-3 - Slechtheid 08-12 - Kleine Micha Banaan nacht van 17-03op18-03 - webblaster wim a.s. donderdag 20-03 Oud Vuil. ![]() |
|
quote:overdrijven is natuurlijk ook een vak. ![]() |
|
quote: waarom zou ik nu weer overdrijven, en zijn genoeg "haarden" aanwezig. Japan heeft de vloot al klaar voor korea, israel, afrika, kashmir, colombia, wereldwijd terrorsime, need i go on. Een wereld oorlog is niet perse dat de wereld in een grote oorlog met elkaar verwikkeld is. Alhoewel Saddam wel de oorlog aan de wereld zou verklaren als amerika hem de oorlog verklaard (dat heeft hij dus gezegd.) anyways vanavond om 2 uur speecht, dan ultimatum van 48 uur voor Saddam om te rotten. edit: voor de duidelijkheid, ik zeg niet dat het er komt, mag dat ik de mogelijkheid ertoe in reel acht. [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 17-03-2003 21:11] ![]() |
|
quote:ja saddam heeft inderdaad de spullen die vereist zijn om de rest van de wereld aan te vallen ![]() en dat er meerdere conflicten verspreidt over de wereld zijn dit moment betekent nog niet dat er een wereld oorlog is. ![]() |
|
Dat zegt ze toch ook niet ![]() ![]() |
|
quote:wel ![]() in ieder geval ik intrepeteer t zo, mot ze maar duidelijker zeggen als ze t anders bedoelt. ![]() |
![]() |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |