![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja in moeilijke tijden leer je je echte vrienden kennen ![]() Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
quote: Duitsland en Frankrijk tegen de VS? ![]() Wat is dat nou weer van idioot iets. Immortal Pride ![]() |
|
volg het nieuws zou ik zeggen ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Ik denk dat ik toch maar naar het cafe ga na het eten! in plaats van het nieuws kijken. Laten we maar zo zeggen NU kan er nog gedronken worden. Immortal Pride ![]() |
|
Alsof Amerika überhaupt iets geeft om wat andere landen vinden, maar er wel een grote bek over opentrekken. "Wij vinden dat we oorlogje moeten doen, dus dat overleggen we. Oh de rest vindt iets anders; dat vinden wij stom, dus lappen we dat aan onze laarzen en doen lekker gewoon wat wij willen." Touché, pussycat! ![]() |
|
quote: Om dit te weten hoef je het nieuws toch niet te volgen? Het is net als met Idols: ook al verstop je je nog zo goed, je krijgt toch wel te horen wie er nu weer weggestemd is. In wat voor hol heb je gezeten Falkh? En hoe kun je dan eigenlijk nog een waardevolle bijdrage leveren aan dit topic? De kwaliteit van je eerdere reacties valt nu in ieder geval wel op z'n plaats. Touché, pussycat! ![]() |
|
quote: Is het me toch gelukt ![]() Immortal Pride ![]() |
|
quote: Idd, de propaganda is daar ontzettend. Misschien had Europa bij het begin van beide wereldoorlogen ook straffere taal moeten gebruiken tegen de VS, die helemaal NIETS deed toen Duitsland ons aanviel. WOII begon voor hen pas in 1942, maar o wee als wij niet meteen akkoord zijn met een preventieve oorlog tegen Irak. ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
W00t! Marijnissen is weer als vanouds aan 't bashen ![]() http://www.omroep.nl/nos/nieuws/dossiers/vs_irak/2003/maart/1803_kamerdebat.html [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 18-03-2003 15:47] I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote:Ja maaar het is ook dom. Steun het of helemaal niet of helemaal wel. ![]() |
|
quote:Ja inderdaad.. en als je dan een beslissing maakt, beargumenteer die dan ook goed. Want wat ze nu roepen slaat ook nergens op. I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote:Morgen is het 19 maart... ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
Jaja morgen gaan ze beginnen! ![]() |
|
Wanneer komt die tour hier heen trouwens? En in welke zalen? ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
LOL Destruction Irak Tour 2003 ![]() |
|
"Cleansing the Middle-East 2003" klinkt nog als een echte Death Metal tour ook nog ... tsss Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Vooral die death zeker ![]() ![]() |
|
Amerika gaat uit van 3 weekjes oorlog ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Opzich geloof ik dat wel ja. Vorige keer gaven ze zich ook met bosjes over. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Laat ze nu allemaal in Den Haag eindelijk eens ruggegraat ontwikkelen en gewoon nee zeggen (volgens Balkenende waren we als we niet v.s. steunden voor het regime van Saddam ![]() Hij heeft ook teveel cnn gekeken zeker.. Maar ligt het aan mij of zie ik in de media niets dan tegensprekende uitspraken? Dan weer leden van het CDA die nee zeggen tegen de oorlog vanwege het ontbreken van de resolutie, dan weer een leider die zegt dat ie de V.S. de kont volledig en grondig wil aflikken... Dan weer een PvdA leider die twijfelt en eromheen draait en uiteindelijk toegeeft dat hij wel of niet de oorlog steunt??? "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
CDA = verzameling van vuile ,laffe slijmerige kakkerlakken ![]() ![]() |
|
Uiteraard wordt het eerst zo lang mogelijk bombarderen (dat is respectievelijk veilig) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
quote: ![]() of de: Middle East Mass Slaughter tour 2003 ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Falkh op 19-03-2003 9:41] Immortal Pride ![]() |
|
quote: "Ein frisher, fröliger Krieg!" Oude tijden herleven. [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 18-05-2014 17:29] Touché, pussycat! ![]() |
![]() |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |