![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Het gaat weer lekker in Irak, ik vraag me af hoe lang het duurt voordat ook de Nederlanders aangevallen worden. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
Wedje maken dat als er 1 nederlander gedood wordt het hele land in rep en roer is en dat iedereen meteen roept dat de gevaren te groot zijn (in een oorlog ![]() ![]() |
|
bah, die vuile laffe honden die HULPVERLENERS gijzelen. Stoer hoor, met je machinegeweer en raketwerper van die holle "ALLAH AKBAR" staan te schreeuwen als je een stel werlozen hebt gekidnapt. Mogelijk kunnen ze de volgende keer beter kleuters of bejaarden gijzelen. die zijn nog minder gevaarlijk. ![]() |
|
quote: Ik weet nog dat onze bedrijfleidster me ooit voor bijna voor gek verklaarde omdat ik zei dat ook de niet Amerikaans/Britse troepen aangevallen zouden worden. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
Gelukkig deinsen die Jappeners niet zo snel terug. Die regeringsleider heeft tenminste pit! F*ck hippies ![]() |
|
Hij zit dan ook lekker fijn thuis en niet in Irak ![]() ![]() |
|
Ik denk dat die 3 japanners toch vermoordt worden, ongeacht Japan de troepen terugtrekt ofniet. ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
Mijn broer (beroepsmilitair) moet over 3 maanden naar Irak.. ![]() |
|
Hopenlijk is de rust dan weer een beetje wedergekeerd. the only pleasure is pain ![]() |
|
dat hoop ik ook ![]() ![]() |
|
Nederlanders in Irak schieten na aanval Gepubliceerd op vrijdag 09 april 2004 Nederlandse militairen in Irak hebben donderdagavond, als reactie op een aanval, schoten afgevuurd vanuit een overheidsgebouw in As Samawah. Niemand van het Nederlandse bataljon raakte gewond. Volgens het ministerie van Defensie werd er met een klein kaliber op het Coalition Provisional Authority (CPA) gebouw in As-Samawah geschoten. De Nederlandse militairen hebben daarop teruggeschoten. De aanvallers vuurden ook granaten af en in de buurt van het gebouw klonken vijf zware explosies. Getuigen verklaarden verder dat zij sirenes van ambulances hadden gehoord. Volgens het minsiterie van Defensie zijn er onder de Nederlanders geen gewonden gevallen. In de stad zijn Japanners en Nederlanders gelegerd. De explosies tijdens de aanval zijn in het Japanse basiskamp gehoord. Het is de tweede aanval in As-Samawah in een etmaal. Woensdagavond werd de Japanse basis beschoten. Geen gevaar Volgens de minister lopen de militairen geen echt gevaar. Hij wijst er op dat het gevaar vooral komt van sjiitische rebellen onder leiding van de geestelijke Moqtada al-Sadr, en in de door Nederland gecontroleerde provincie Al-Muthanna zijn er volgens Kamp vrijwel geen aanhangers van al-Sadr. Minister Kamp omschrijft de huidige veiligheidssituatie in As-Samawah als ‘verantwoord’. Volgens Kamp is de band met de bevolking nog steeds goed, en hebben er zich, behalve de explosies in de buurt van het Japanse kamp, geen ernstige incidenten voorgedaan. Terug naar Nederland Een deel van de Nederlandse militairen in Irak kan eventueel terug naar ons land. Volgens minister Kamp (Defensie) is de opleiding van Iraakse politieagenten succesvol. De Irakezen zijn in staat zelf patrouilletaken van de Nederlanders over te nemen. De Nederlandse militairen in Irak zijn na de grote ongeregeldheden in Irak wel in extra staat van paraatheid gebracht. Het Nederlandse detachment heeft een aantal extra veiligheidsmaatregelen getroffen en het aantal patrouilles is verhoogd. De normale werkzaamheden, zoals het opleiden en coachen van Irakees veiligheidspersoneel, gaan gewoon door. ![]() F*ck hippies ![]() |
|
quote: ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Haast niks gebeurd dus --> ![]() F*ck hippies ![]() |
|
Mijn oplossing voor IRAK: ![]() |
|
Wat ze vanavond toch op het nieuws vertelden, zeg... Op de vraag hoe Nederland zou reageren op het toenemend geweld, antwoorde men dat terugtrekking van de troepen geen optie was, maar (nu komt het) dat men extra voorzichtig ging zijn, zwaarder bewapend zou worden, en meer op hun hoede zouden gaan zijn (o.i.d). Touché, pussycat! ![]() |
|
hehheh, echt zo'n typisch nederlandse "oplossing". misschien dat dit meehelpt: http://www.planet.nl/planet/show/id=62967/contentid=451274/sc=1aff3e [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 11-04-2004 22:01] Oud Vuil. ![]() |
|
die vuile laffe fundamentalistische apen (een van de eisen: Italië moet hun uitspraken over de Islam terugnemen ![]() Italiaanse gijzelaar in Irak gedood In Irak hebben gijzelnemers één Italiaanse gijzelaar gedood. Ze dreigen ook de andere drie Italianen die ze vasthouden te doden als Italië zich niet uit Irak terugtrekt. De Arabische tv-zender al-Jazeera meldde gisteravond een video te hebben ontvangen waar de liquidatie van de gijzelaar op staat. De zender wil de band echter niet vertonen op tv, omdat de beelden te bloederig zijn. De Italiaanse premier Berlusconi heeft bevestigd dat er een Italiaanse gijzelaar is omgebracht. Het gaat om een 36-jarige in Sicilië geboren man. Berlusconi maakte duidelijk dat de moord op de Italiaan geen invloed zal hebben op de missie van zijn land in Irak. ,,Ze hebben een leven verwoest. Maar ze tasten niet onze waarden aan of onze inspanningen voor de vrede.'' In Irak zijn op dit moment ten minste veertig buitenlanders gegijzeld. ![]() |
|
quote:Je moet toch wat eisen indien je niets redelijks te eisen hebt... ![]() |
|
gelukkig ook wat goed nieuws Drie gegijzelde Japanners in Irak vrijgelaten De drie Japanse burgers die vorige week in Irak gegijzeld werden, zijn weer vrijgelaten. Dit is donderdag gemeld door de Arabische nieuwszender Al-Jazeera. Dit bericht wordt bevestigd door de Japanse autoriteiten. Vorige week liet Al-Jazeera beelden zien van de drie Japanners. Op deze beelden was te zien hoe de twee hulpverleners en de journalist bedreigd werden met messen en vuurwapens. Volgens de Arabische zender verkeren de drie in goede gezondheid. Ze zijn overgedragen aan de Vereniging van Moslim geestelijken, die bemiddeld heeft bij hun vrijlating. Over twee andere Japanners die eerder deze week gegijzeld werden is verder niets bekend. waarschijnlijk hebben de Japanners een legioen Ninja's naar de gijzelnemers gestuurd die de raketwerper en geweren op een plaats bij de eigenaar hebben gestoken waar de zon nooit schijnt. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 15-04-2004 19:38] ![]() |
|
Hopelijk wel. Zou ook enorm terecht zijn, hulpleners gijzelen..... Wat een lafaards. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Berlusconi bakt ze bij momenten nogal bruin ook he. Met zijn domme opmerkingen. Uit liefde voor ZM. ![]() |
|
quote:Welke opmerkingen? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Zijn laagdunkende over de islam. Uit liefde voor ZM. ![]() |
|
quote:Welke dan? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
![]() |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |